XXL Nutrition

Overhemden

Bezoekers in dit topic

Ik laat mijn overhemden altijd tailleren bij de winkel waar ik ze koop. Daar is het gratis, dus dat scheelt.
Armen te groot voor een overhemd? Dat lijkt me stug, of je moet echt 52-53cm+ hebben.

Ik heb laatst twee overhemden op maat laten maken door Shirtbyhand, maar ben niet echt tevreden over de kwaliteit van de stof.
 
In een overhemden/pakken winkel kunnen ze je heus wel helpen. Als je zo'n overhemd van 25 euro hebt gaat dat waarschijnlijk ook niet netjes aansluiten. Zijn verschillende merken waarbij dit niet nodig is..
 
Tommy Hilfiger slimfit werd hem ook niet... Jammer dat alles gemaakt is voor mensen met een dikke buik.
Toch maar hemden gekocht bij het vaste adres en laten vermaken daar.
 
Tommy Hilfiger slimfit werd hem ook niet... Jammer dat alles gemaakt is voor mensen met een dikke buik.
Toch maar hemden gekocht bij het vaste adres en laten vermaken daar.

Suitsupply mtm. Wordt dan wel +-€150 maar heb je wel een lekker shirtje...
 
Voor de mannen die overhemden dragen:

Bij het kopen van overhemden laat ik de overhemden altijd innemen bij de buik ivm te veel stof.
Doen jullie dit ook of hebben jullie bepaalde merken waarbij dit niet benodigd is?

Genti overhemden zijn goed getailleerd maar wel prijzig.. Probleem zit hem daar niet in de schouders meer bij de bovenarmen.
 
Suit Supply overhemden zijn over het algemeen goed, maar bij de middel wel 'wat' overtollig stof, maar dit is stukken minder als met vrijwel alle overige merken.

Hier heb ik nog niet besteld, maar wel goede verhalen gehoord:
http://www.ctshirts.co.uk/mens-shirts/mens-formal-shirts?q=gbpdefault|||||||||||||||
Ze hebben hier 3 verschillende soorten maten, mogelijk is dit wat?

Daarnaast als je echt huge wordt/bent, zul je niet ontkomen aan het laten innemen van een shirt of een op maat gemaakt shirt. Probleem van een opmaat gemaakt shirt is dat de mouwen er met de hand worden ingezet, dit ziet er anders (lees: minder mooi) uit.
 
Back
Naar boven