MuscleMeat

Overigmatig veel plassen na heftige blast (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cal_

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2016
Berichten
714
Waardering
319
Lengte
1m97
Massa
118kg
Vetpercentage
10%
Ik ben sinds iets meer als een maand gaan cruisen na een aantal jaar ON (met mini cruise'en ertussen) op verschillende producten. Steeds producten toegevoegd en weggehaald. Tren minimaal een heel jaar gedraait in Enth en Ace variant.

Nu dus iets meer als een maand op alleen low test en wat me opvalt, naast dat ik me eigenlijk nog best goed voel, is dat ik ineens overmatig veel moet plassen. Tussen de 10 en 15 keer per dag. Het lijkt geen blaast ontsteking te zijn aangezien er wel elke keer veel urine uit komt, vaak ook wit ipv de roest kleur die er tijdens tren uit kwam.

Iemand enig idee hoe dit komt en of dit normaal is en waar het aan zou kunnen liggen of zou ik toch even langs de huisarts gaan? Lees op internet dat een vergrootte prostaat een mogelijke boosdoener kan zijn maar wil niet meteen van slechte dingen uitgaan. Als ik google moet geloven ga ik morgen dood:trollface:

*De rede dat ik deze cruise anders benader is omdat ik deze minimaal 6 maanden wil aanhouden
 
10-15 keer plassen is niet abnormaal. En als je met wit, doorzichtig bedoeld ik er geen probleem lijkt mij. De eerste een a twee keer na opstaan hoort het iets donkerder zijn maar daarna toch wel snel doorzichtig. Teken dat je genoeg drinkt.

edit: prostaat heb ik verder geen verstand van. Maar ik heb iig sinds ik train het bovenstaande. Mede doordat ik rond de 6-8 liter vloeistof per dag zit.
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Mogelijks het vocht dat je tijdens je blast vasthield dat je lichaam nu aan het flushen is. Verder van prostaat niet erg veel verstand.

Hou ons op de hoogte
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Heb het zelf ook gehad stopt vanzelf je vocht huishouding kan naar de golera zijn of je lichaam werkt al het vocht eruit dat je vast hield vooral blijven drinken bij mij duurde het wel 2 weken
 
Prostaat? Maar dan is het meestal wrl dat je kleinere hoeveelheden plast.

Ga gewoon naar de huisarts.
 
Ik heb het ook maar niet als ik off ben, eerder van de clen :rolleyes:
 
Het kan vanalles zijn he: van diabetes over nierproblemen tot prostaat... :rolleyes: Maar het is allicht nietsvan dit alles :D

Laat je regelmatig je bloed checken? Ik zou voor de zekerheid voor je volgende blast zeker een algemeen bloedonderzoek laten doen (nierwaarden, glucose, prostaat, ...). Eigenlijk moet iedereen die blast/cruiset dit regelmatig laten doen, better safe than sorry!
 
Ik herinner een post van Cal dat hij nooit bloed laat checken.

YOLO.... :-)

Ik ben wel echt benieuwd hoe jij eruit ziet, overal al gezocht naar foto’s... :-(
 
Laatst bewerkt:
Als ik google moet geloven ga ik morgen dood:trollface:

*De rede dat ik deze cruise anders benader is omdat ik deze minimaal 6 maanden wil aanhouden
Heb je nog AAS over die ik dan over kan nemen?

:ty:
 
Een jaar lang tren. Ik vraag me af of dit uitzonderlijk is of dat heel veel gasten dit stiekem doen.
 
Een jaar lang tren. Ik vraag me af of dit uitzonderlijk is of dat heel veel gasten dit stiekem doen.
Op andere fora vrij veel zelf. 'Merica he :P:o
 
Op andere fora vrij veel zelf. 'Merica he :P:o

Zal eens niet zo zijn :o :o Gekkies daar

Ik zat laatst trouwens naar Dave Palumbo en Bostin Loyd te luisteren. Zij waren het eens dat AAS niet zo ongezond zijn als we denken en dat je zelfs met mega doseringen wel wegkomt. Enige is wel dat je vrijwel zeker aan de TRT moet als je stopt. Vind het heel moeilijk te geloven.
 
Laatst bewerkt:
Zal eens niet zo zijn :o :o Gekkies daar

Ik zat laatst trouwens naar Dave Palumbo en Bostin Loyd te luisteren. Zij waren het eens dat AAS niet zo ongezond zijn als we denken en dat je zelfs met mega doseringen wel wegkomt. Enige is wel dat je vrijwel zeker aan de TRT moet als je stopt. Vind het heel moeilijk te geloven.
Tja ergens ben ik wel mee met wat ze bedoelen. Je gaat van een dikke kuur/blast van 2-3 gram (en zelf meer) niet meteen doodvallen terwijl er soms wel zo over gedaan wordt.

Dat het op lange termijn/ later geen gevolgen gaat hebben lijkt me wel naïef idd :o
 
Tja ergens ben ik wel mee met wat ze bedoelen. Je gaat van een dikke kuur/blast van 2-3 gram (en zelf meer) niet meteen doodvallen terwijl er soms wel zo over gedaan wordt.

Dat het op lange termijn/ later geen gevolgen gaat hebben lijkt me wel naïef idd :o

Dat is wel waar ja. Het enige risico op de lange termijn dat zij overigens zagen is de combinatie van een flink gegroeid hart en een geboren afwijking waarbij soms de signalen naar het hart niet goed worden afgegeven. De dood van Dallas McCarver dus. En neem daarbij dat zulke sterfgevallen in bodybuilding relatief eigenlijk zeer zeldzaam zijn. En Dallas (en Ric Piana ook) zijn zeer extreme voorbeelden van gebruik. Conclusie; roids zijn net zo safe als caffeine :o

Dave Palumbo heeft op jonge leeftijd de diagnose laten doen van deze afwijking en heeft preventief een pacemaker laten inbouwen. Hardcore kuurdere zouden zeker een hart onderzoek moeten hebben. Verder bloedwaarden en bloeddruk goed houden en je bent good to go.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven