Fitness Seller

overleden aan dnp. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oververhitting. Te hoge lichaamstemperatuur (41-42 graden) opgelopen en onvoldoende vochtinname zal wel de reden zijn.
 
Ja hoor gewoon beetje laag doseren en dan komt alles goed, je gaat niet dood.

wel heb je een enorm grote kans op cataract op lage doseringen, maar je gaat niet dood.
 
Hadden ze haar niet in een ijsbad kunnen gooien? Of is oververhitting maar één van de gevaren?
 
Ja hoor gewoon beetje laag doseren en dan komt alles goed, je gaat niet dood. wel heb je een enorm grote kans op cataract op lage doseringen, maar je gaat niet dood.

dr hoody knows his stuff
 
Heb hier verschillende meningen over gevraagd en gelezen, maar toch maar even hier ook nog: Is hier iemand bekend met het zogenaamde feit dat een groot deel van de gains die je verliest tijdens nakuur komt door een spike in T3, en dan lowdose DNP deze spike opvangt, waardoor je meer gains vasthoudt tijdens/na nakuur?
Dus eigenlijk wil je zeggen dat ik nooit off moet gaan
 
Dus eigenlijk wil je zeggen dat ik nooit off moet gaan

Geen idee; jij hebt sowieso wel flink boel massa, denk niet dat je dat off vast kan houden. Ik weet ook niet in hoeverre het waar is van die t3 rebound enzo, kan dr erg weinig over vinden.
 
Geen idee; jij hebt sowieso wel flink boel massa, denk niet dat je dat off vast kan houden. Ik weet ook niet in hoeverre het waar is van die t3 rebound enzo, kan dr erg weinig over vinden.
Neuh, maar vandaar de slogan kuren is huren. Vroeg of laat kap ik ermee en dan houd ik vast nog wel wat over waar ik anders 30 jaar naturel voor moet trainen.
 
als je er niet op kunt vertrouwen dat mensen ongeveer de goede dosis hanteren dan is bijna alles gevaarlijk

Dit dus. Staat er echt niet voor niets.
 
Ben paar jaar geleden tot 800 gegaan. Dan kun je echt letterlijk naakt in een koelcel gaan zitten. Met een beetje pech is dan nog alles ontdooit ook na de tijd :P verschrikkelijk. T werkt prima, maar ook veel massa verloren. Geen groot succes. Als die tabs ook 200mg zijn (bij mij waren t poedercapsules) en je neemt er 8 ben je echt gigantisch de lul ja. ---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ---------- Ik heb t inderdaad in een aantal topics voorbij zien komen als ook in de DNP faq in AAS sectie. Volgens mij stond t antwoord daar ook ergens in. Zou iig de vraag daar nog eens stellen. De meeste lui die er verstand van hebben posten alleen in die sectie.

pfff kan me het niet voorstellen 800mg ik voelde me al rotslecht op 500mg (poedercaps)
dat was de eerste en laatste keer dat ik dnp nam. en als ik het ooit nog zou nemen zal het niet meer dan 250mg zijn rotspul maar het vet smolt wel elke dag weg ..
 
Back
Naar boven