XXL Nutrition

Overleden door overdosis DNP ( in NL) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

it wens je niemand toe. Wanneer je echter naar zijn foto kijkt dan zou afvallen geen probleem mogen zijn geweest als hij een beetje discipline zou hebben gehad en op zijn voeding zou gelet hebben. DNP was hier helemaal nog niet nodig en dit lijkt weer een geval van iemand die dacht dat pillen/poedertjes/injects al het werk voor hem zouden doen.

Nu ja, het is te laat voor hem dus zijn het allemaal vijgen na Pasen (Vlaamse uitdrukking). Heel jammer voor de nabestaanden.
 
Laatst bewerkt:
Toch wil ik nog wel eens dnp op een lage dosering proberen.
 
Dit wens je niemand toe. Wanneer je echter naar zijn foto kijkt dan zou afvallen geen probleem mogen zijn geweest als hij een beetje discipline zou hebben gehad en op zijn voeding zou gelet hebben. DNP was hier helemaal nog niet nodig en dit lijkt weer een geval van iemand die dacht dat pillen/poedertjes/injects al het werk voor hem zouden doen.

Nu ja, het is te laat voor hem dus zijn het allemaal vijgen na Pasen. Heel jammer voor de nabestaanden.

Daar heb je inderdaad gelijk in, in dat ander artikel word ook geschreven dat hij had gezegd "Je lichaamstemperatuur stijgt, waardoor je vetcellen verbranden. Ook als je gewoon blijft eten.'' Dus ging er van uit gewoon op de zelfde manier door te kunnen eten etc.

En dit wens je inderdaad niemand toe..
 
Die zooi moet je ook niet willen pakken
 
Is er een groot verschil tussen DNP en Aas/HGH injecteren van een of ander duister Ug lab?
 
Is er een groot verschil tussen DNP en Aas/HGH injecteren van een of ander duister Ug lab?
DNP kan al sneller een risico, zoals dit geval vormen zoals een overdosis denk ik ?
 
Ben benieuwd wat voor protocol de beste man heeft gevolgd.
 
Ik heb DNP altijd al een link goedje gevonden. Het leek mij altijd een nogal extreem middel waar ongetwijfeld ook grote risico's aan zouden zitten. Blijkbaar was dat een correct vermoeden. Vervelend voor de nabestaanden.
 
Nouja... Geel zweet, gele ogen en geel sperma. Dat lijken me extreme bijwerkingen.
Hoe heette dat ene spul trouwens ook weer? Dat moest je plaatselijk injecteren en dan zat je ongeveer een uurtje later met buikkrampen en diarree op de wc voor de komende paar uur.
 
Ik heb DNP altijd al een link goedje gevonden. Het leek mij altijd een nogal extreem middel waar ongetwijfeld ook grote risico's aan zouden zitten. Blijkbaar was dat een correct vermoeden. Vervelend voor de nabestaanden.
Ik leef nog:D

Het is op zich zo gevaarlijk nog niet, hoe je ermee omgaat maakt het gevaarlijk. En gezien de meer is beter mentaliteit en de lage LD-50 van DNP is het niet geschikt voor retards.
 
Nouja... Geel zweet, gele ogen en geel sperma. Dat lijken me extreme bijwerkingen.
Hoe heette dat ene spul trouwens ook weer? Dat moest je plaatselijk injecteren en dan zat je ongeveer een uurtje later met buikkrampen en diarree op de wc voor de komende paar uur.

Dat goedje dat iemand hier op het forum geprobeerd heeft?
 
Back
Naar boven