XXL Nutrition

Sticky Overlijden Peter Van Mol (Big Cat) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rip mijn vriend! Je hebt vele levens positief beinvloed!
 
Peter, in 2011 leerde ik je kennen. Daarvoor kende ik je alleen van je artikelen die mij bijzonder interesseerde. Je was als een legende voor me, zoveel goede informatie stond er van jou op het internet onder je nickname Big Cat.

Ik had een vraag over iets waar jij ontzettend veel van wist (het zal eens niet). Ik trok de stoute schoenen aan om Big Cat een berichtje te sturen met mijn vraag. Je was al een paar jaar van de radar verdwenen op het internet, maar wie niet waagt wie niet wint... En ik kreeg een vriendelijke en uitgebreide reactie van je terug. Dat was kenmerkend aan je: je gaf zoveel aan anderen en vroeg er nooit wat voor terug.

We raakten daarna al snel wat meer aan de praat en je kwam net uit een moeilijke periode. Alles ging nu beter en een jaartje later, in 2012, trouwde je. Ik kreeg de kans om studies te bespreken met de enige echte Big Cat, wat keek ik op naar je. De tientallen mailtjes heen-en-weer werden er al snel honderden. Niet alleen over studies, eigenlijk over van alles. Soms was het even stil, maar we hielden altijd een vinger aan de pols bij elkaar. En in 2016 de eer gehad om samen met jou met een publicatie in een wetenschappelijk tijdschrift te staan.

Uiteindelijk verplaatsten de mailtjes zich naar PM'en op Facebook. 2017 was een bewogen jaar voor ons beiden, maar we maakten altijd eens in de zoveel tijd tijd voor elkaar en konden dan oefenloos lullen met dat Facebook-messenger. Je vroeg niet zo gek lang geleden nog of ik een website-opzet voor Muscle and Sports Science kon maken, en dan kon jij er vervolgens aan sleutelen en vullen met content voordat deze live ging. Kon ik ook eens wat terugdoen, zeker nu je het zo moeilijk had. Je was zo dankbaar, terwijl dat echt het allerminste was wat ik voor je kon doen vriend!

Gisteren kreeg ik een berichtje van je vrouw, of ze mij kon bellen. Ik kreeg gelijk een brok in m'n keel; het was dringend. Ze sprak de woorden uit die je nooit wilt horen, je was er niet meer Peter. Rust zacht, vriend en mentor. Bedankt voor alles dat je mij en zoveel anderen hebt gegeven.
 
Sterkte Galen.
RIP Big Cat. Toch een van de meest bekende profielen van de begintijd op dbb.
 
Erg heftig allemaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
RIP, veel sterkte voor de nabestaade:(
 
Kende Peter niet persoonlijk maar wel via de forums hier en de bodybuilding.com fora. 13 jaar geleden las ik al zijn artikels daar en hier.

Big Cat, rust in vrede.
 
Ken de forumnaam uit mijn begintijd hier. Zocht weleens iets op en zoals dat dan gaat zoek je naar mensen die qua kennis verstandig overkomen. Ik heb toentertijd ook weleens een bericht gestuurd en altijd netjes reactie gekregen. Wens zijn nabestaanden en een ieder die zich met hem verbonden voelt sterkte toe.
 
Kende hem van de sticky's maar ook een tijdje terug dat die in een topic over vetzuren en een ander over wielrennen en EPO heel rustig duidelijk onderbouwd antwoord gaf. Niet iemand de les leren maar gewoon informatie delen. Wat ook de reden van zijn dood mag zijn is niet val belang, dat hun je niemand toe. Gecondoleerd.
 
Fucking hell, ik heb vroeger met hem gereld op een ander forum, ik weet zelfs niet meer waarover. Toen hij wist dat ik Vlaming was verliep het contact rustiger en hebben we zelfs nog op facebook gechat over Nandi en andere zaken. Dat is ondertussen jaren geleden.

Klevere kerel, en als hij in iets gepassioneerd was was hij baanbrekend, ik heb vaak naar hem verwezen en keek op naar hem. Mss had ik nooit weg moeten gaan van facebook.
 
Laatst bewerkt:
Niet normaal man. Die gast wilde altijd helpen.
Hopelijk blijven zijn topics hier voor altijd staan.
 
Rust in vrede Peter, schrik van het nieuws. Het was echt een goede gast, altijd bereid om een ander te willen helpen.
 
Rest in peace.
 
Damn, steeds als ik hier ff kom spieken zie ik ouwe members die in rook opgaan.

Sterkte gewenst aan familie en vrienden en degene die (net als ik) toch even moeten slikken.

We will meet again, Different place.
 
Zo oud was die toch niet eens? Damn..

Zonde zo vroeg overleden..
 
Wat heftig dit te moeten horen, een oudgediende legende van DBB, rust zacht.
Veel sterkte aan de nabestaanden!
 
Rust in vrede Peter!
 
Elke keer als ik hier ff kom buurten is er wel weer een legende dood.
Gebeuren er ook wel eens leuke dingen hier?
Rust zacht Big Cat.
 
Back
Naar boven