AndroidHealthClinic

Sticky Overlijden Peter Van Mol (Big Cat) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Schrik ervan.. In het verleden veel contact gehad met Peter. Hij heeft onze Fat Attack (Fat Killer) formule nog gemaakt. Rust zacht Peter. Sterke aan de nabestaanden.
 
Ik heb Big Cat niet gekend, maar blijkbaar zal hij gemist worden. Dat is op zich toch mooi, dat mensen van hem hielden en daar kunnen de nabestaanden kracht uit halen. Of dat hoop ik toch.
 
Is altijd erg pijnlijk om te zien dat er mensen overlijden met jonge kinderen. Sinds ikzelf vader ben grijpt dat me enorm aan altijd, veel sterkte voor de mensen die dat nodig hebben.
 
Is altijd erg pijnlijk om te zien dat er mensen overlijden met jonge kinderen. Sinds ikzelf vader ben grijpt dat me enorm aan altijd, veel sterkte voor de mensen die dat nodig hebben.

Ik herken dat wel...Ben van mezelf een redelijk nuchter en hard persoon, maar sinds ik kinderen heb, kan ik emotioneel worden om een scheet. Altijd triest als iemand zo jong gaat en een gezin achterlaat...
 
tering hee.... wtf.
Sterkte en rust zacht
 
Gecondoleerd.
 
Wow.......

Rip Big Cat
 
Zie dit nu pas...
Rust zacht Peter....
Uren leesvoer gehad door jouw kennis.
Bedankt voor alles
 
Zie het ook nog maar pas, kom hier maar heel af en toe de laatste jaren. Vroeger veel post van hem gelezen en zoals velen zeggen een vriendelijk man met veel kennis. Veel sterkte voor zijn familie en vrienden. RIP peter
 
Lees het nu pas. Pff heftig!

Sterkte voor de nabestaanden!
 
Alweer een goed half jaar later. Wat een gemis. Ik kende Peter al een tijdje en hij attendeerde me op dit forum. Veel gesprekken over voeding, training, vanalles. Echt een wandelende encyclopedie. Wilde altijd helpen en inspireren. Totaal verrast dat het over was en ik dat hier lezen moest want we hadden 2 dgn ervoor nog geappt. Mis onze gesprekken wel.
Hopelijk blijft al zijn docu online te lezen en wordt hij niet vergeten.
 
Ik heb vandaag het dieptreurige nieuws moeten vernemen dat Peter Van Mol, hier ook wel bekend onder de naam Big Cat, op 15 december 2017 ons heeft verlaten.

Rust zacht Peter, ik ga je zo ontzettend missen vriend.
Eén jaar geleden alweer Peter.
 
Damn, wat gaat de tijd toch snel.

RIP.
 
Dit heb ik kennelijk gemist vorig jaar..
Posthuum respect Big Cat, R.I.P.
 
Pff weer 1... R.I.P en bedankt voor alle leerzame tips.
 
Jemig, lees het nu pas. Rust zacht dan maar :(
 
wist dit niet. RIP.
 
Ik ben sinds lange tijd afwezigheid weer op DBB te vinden. En dan lees je ineens dit. Dat is wel even schrikken. R.I.P. Big Cat.
 
Lees dit nu pas.
BC was echt één van de oudgediende.
Jaren geleden zat hij al op Body en Fitness forum en kwam hij hier ook terecht.
Verschrikkelijk om te lezen dat hij er ook al niet meer is.
 
Lang niet op dit forum geweest en lees dit nu pas. Bah bah verschrikkelijk. Super gast en genoten van zijn smeuïge verhalen en kennis die hij deelde met ons :(
 
Back
Naar boven