Fitness Seller

Overmatig transpireren (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Waardering
11.109
Lengte
1m68
Probeer eens therme antitransparant spray.
Is duur maar 1x per 5 dagen sprayen. Werkt echt goed. Iig ook tegen geur.

fred22

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 jun 2012
Waardering
742
Lengte
1m80
Probeer eens therme antitransparant spray.
Is duur maar 1x per 5 dagen sprayen. Werkt echt goed. Iig ook tegen geur.
En met douchen tussendoor? Of douche je maar eens per dagen? Haha

Bert

Unable to comply, building in progress
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
19.330
Lengte
1m89
Massa
109kg
Als ik heel de week thuis zou slapen en m'n slaapkamer erg warm zou zijn, zou ik sowieso een airco laten installeren. Vind ik het geld zeker waard en ik ben het aan het overwegen. Voordeel is wel dat ik een koopappartement heb en geen huur.

Joostb_2000

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
31 okt 2018
Waardering
2.381
Lengte
1m81
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
Dat kwam doordat taurine de productie van zweet stimuleerde. Taurine heeft een sudomotor effect, zeggen wetenschappers liever.

Als gevolg van de minder hoge stijging van de lichaamstemperatuur door taurine ervoeren de sporters de trial als minder uitputtend.

Jammer dat dit dan ook zou betekenen dat prestatie verminderd :(

• Like
Waarderingen: Bert

Spambod

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Waardering
3.587
Poeh dat was me zojuist een plaknachtje
3x wakker geworden in een plas met zweet niet normaal :(

Kyoshi

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 apr 2014
Waardering
189
Lengte
1m80
Massa
81kg
Vetpercentage
15%
Poeh dat was me zojuist een plaknachtje
3x wakker geworden in een plas met zweet niet normaal :(
Ramen wel open gehad? Ik woon in het Oosten waar het bijna het warmst was in Nederland. Afgelopen nacht koelde het lekker af naar 15 graden en in huis teruggekoeld van 25 naar 21,5..

bramophyte

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 aug 2005
Waardering
816
Lengte
1m98
Massa
112kg
Vetpercentage
15%
Hier ook altijd lat van overmatig zweten. Gewoon dunne donkere, kleding dragen. Verder druipt al dat rugzweet in Mn boxer wat ook weer voor een natte reet zorgt. Argh! Dus qua broeken houd ik ook altijd rekening mee dat ze niet verkleuren is het nat wordt.
Sweaty life!

Spambod

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Waardering
3.587
Even een kleine topicbump.

Morgen begint week 4 van mijn 600mg test only cycle en ik moet zeggen dat ik nog nooit in me leven zo veel en zo vies heb gezweet als de afgelopen 3 weken.

Het kutte is ook dat me zweet best wel stinkt... :hahaha: Voorheen was dit eigenlijk nooit zo duidelijk merkbaar zeg maar, maar nu ruik ik mezelf gewoon best vaak gedurende de dag. Zelfs door best wel veel parfum en deo heen! Ik weet niet of dit te maken heeft met verhoogde toxiciteit of gewoon door hoge hormoonlevels in me bloed ofzo... Maar het is gewoon best vervelend en nasty

Per dag gaan er een stuk of 5 shirts doorheen die na een paar uur allemaal fucking stinken en doorweekt zijn (vooral de rug) en 2-3 schone onderbroeken lol. Want me reet en piemol zweten gewoon vrolijk mee :(

Ik denk niet dat er zo 1 2 3 iets tegen te doen is en het zal er vast allemaal bij horen lol... Maar ik dacht ik meld het maar gewoon even.

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Waardering
11.109
Lengte
1m68
Even een kleine topicbump.

Morgen begint week 4 van mijn 600mg test only cycle en ik moet zeggen dat ik nog nooit in me leven zo veel en zo vies heb gezweet als de afgelopen 3 weken.

Het kutte is ook dat me zweet best wel stinkt... :hahaha: Voorheen was dit eigenlijk nooit zo duidelijk merkbaar zeg maar, maar nu ruik ik mezelf gewoon best vaak gedurende de dag. Zelfs door best wel veel parfum en deo heen! Ik weet niet of dit te maken heeft met verhoogde toxiciteit of gewoon door hoge hormoonlevels in me bloed ofzo... Maar het is gewoon best vervelend en nasty

Per dag gaan er een stuk of 5 shirts doorheen die na een paar uur allemaal fucking stinken en doorweekt zijn (vooral de rug) en 2-3 schone onderbroeken lol. Want me reet en piemol zweten gewoon vrolijk mee :(

Ik denk niet dat er zo 1 2 3 iets tegen te doen is en het zal er vast allemaal bij horen lol... Maar ik dacht ik meld het maar gewoon even.
https://www.deonlinedrogist.nl/therme-5-dagen-behandelspray-25ml-p-7122.html?channable=e56911.NzEyMg&cross=0&gclid=EAIaIQobChMIrv35lY6N5AIVxvZRCh3zKQDuEAQYASABEgJyoPD_BwE
Het helpt niet tegen t zweten maar gegarandeert dat t niet meer stinkt. :o

Spambod

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Waardering
3.587

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Waardering
11.109
Lengte
1m68
Thanks! Woon alleen niet meer in Nederland... Zal wel ff zoeken naar iets vergelijkbaars hier. Wist niet dat zoiets bestond!
Gewoon bestellen via internet ;)

Portonia1

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
9 jan 2014
Waardering
487
Lengte
1m90
Massa
100kg
Vetpercentage
14%
Odorex gebruik ik altijd tegen de geur.
Zelfde als dat van marina, helpt erg tegen de geur maar niet tegen het zweten zelf.

Bovenaan