MuscleMeat

Overmatig transpireren

Bezoekers in dit topic

Wanna

Competitive Bodybuilder
Relnicht
10 jaar lid
Lid geworden
10 mei 2013
Berichten
1.615
Waardering
1.329
Lengte
1m80
Massa
97kg
Vetpercentage
13%
Zijn er mensen die hier last van hebben?
Zo ja, wat valt hier tegen te doen qua voeding/slaap/rust/ training of heb ik gewoon pech? Met krachttraining zweet ik yearround mij helemaal de pleuris. Is dit genetisch bepaald of heb ik gewoon goed werkende zweet klieren?
De druppels rollen van mijn voorhoofd haha
 
Jup same, standaard naar school extra shirts mee ..
Gewoon pech denk ik, probeer kleding te dragen waarbij het zo min mogelijk te zien is.
Ik kan met dit weer sowieso geen grijs oid aan.
Voordeel is dat ik goed over heel warm weer kan, zweten leer je wel mee leven
 
Zijn er mensen die hier last van hebben?
Zo ja, wat valt hier tegen te doen qua voeding/slaap/rust/ training of heb ik gewoon pech? Met krachttraining zweet ik yearround mij helemaal de pleuris. Is dit genetisch bepaald of heb ik gewoon goed werkende zweet klieren?
De druppels rollen van mijn voorhoofd haha
Je had ook last van night sweats toch gappie?
 
Je had ook last van night sweats toch gappie?

Yup, had mij beter moeten verdiepen in de clen maar goed is weer een mooie les geweest. Nooit t5 en clen door elkaar gebruiken pfff werd wakker in een plas water. Half 2 maar mijn bed uit gegaan om te gaan stofzuigen, meals te preppen etcetera. 4 uur sochtends maar getraind en om 5u kwam Sjoash mij al poseerles geven.

Wat een leven...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jup same, standaard naar school extra shirts mee ..
Gewoon pech denk ik, probeer kleding te dragen waarbij het zo min mogelijk te zien is.
Ik kan met dit weer sowieso geen grijs oid aan.
Voordeel is dat ik goed over heel warm weer kan, zweten leer je wel mee leven

Denk ook pech dan ja... het is heel kut
Mooi dat je nog goed tegen warm weer kan want dat kan ik dus echt niet. In de winter zou ik bij wijs van spreken nog wel in een T-shirt kunnen lopen
 
Carbs minderen. Bij mij werkt een douche van warm naar heel koud elke 10 seconde tikje kouder. Zweet dan iedergeval die avond minder
 
Carbs minderen. Bij mij werkt een douche van warm naar heel koud elke 10 seconde tikje kouder. Zweet dan iedergeval die avond minder

thanks, zal ik morgen eens even proberen !
 
Keukenpapiertje pakken. Spuit je wat odaban op. Dan na het douchen dep je dat papiertje tegen je schone voorhoofd aan.

Zal in het begin wat prikken.


Perfect resultaat :thumbup:
 
Je kan tegenwoordig ook Botox onder je oksels spuiten, transpireer je op die plek helemaal niet meer.
 
Zelfde hier
Ik probeer zoals Portonia1 al zei bepaalde kleuren te vermijden. Ook kleding die erg strak zit rond oksels beter vermijden.
 
thanks, zal ik morgen eens even proberen !
Warme douche is beter.
Ik had laatst wat linkjes over l-tyrosine en taurine gepost. Even niet bij de hand.
 
Je kan tegenwoordig ook Botox onder je oksels spuiten, transpireer je op die plek helemaal niet meer.
Zweet vanaf je voorhoofd is een veel groter probleem. Het is beschamend als je op straat loopt en de druppels zweet druipen van je voorhoofd af en je letterlijk doorweekt bent.

Geef mij dan maar liever oksel-zweet any time any day.
 
Ik heb juist last van buik/rug :p
Niks zo erg als 5 minuten lopen en je hele rug/ buik nat haha
 
Ik heb juist last van buik/rug :p
Niks zo erg als 5 minuten lopen en je hele rug/ buik nat haha

pfff same, had ik het maar het ergst op mijn buik
Bij mij is het vooral op mijn voorhoofd, rug en borst :P
 
Ik zweet ook het hele jaar door veel. Al moet ik nu zeggen dat ik in rust in deze warmte gewoon ook enorm veel zweet. Vannacht sliep ik naakt zonder iets van een deken over me heen en ik heb me nog de tyfus gezweet.
 
Hyperdrosis misschien?

Beste oplossing voor oksels is MiraDry, duur maar vergeleken botox enzo goedkoop. Ben je er ook makkelijker vanaf ipv constant botox herhalen.
Enige deodorant die voor mij echt ooit iets heeft gedaan is Syneo5, houd de bespoten plekken koel. Doet vrijwel niks voor oksels, maar is wel fijn voor de voeten. Nooit geprobeerd op mijn rug maar ik neem aan dat het daar ook helpt. Zo erg vind ik de rug niet omdat er geen geur vanaf komt en ik draag toch alleen maar zwart. Maar ik denk wel dat het helpt.
Ook voor oksels zijn er tshirts die een soort luiers hebben, maar daar heb ik geen ervaring mee omdat ik lange tshirts moet hebben. Veel goeds over gehoord als Miradry geen optie is
Voor je hoofd weet ik niet veel. Is vervelend maar het verpest mn dag niet. Als het je echt dwars zit, langer haar/zweetband/beanie of iets/hoodie helpt een beetje.
Syneo5 helpt vast ook wel bij de borst. Maar heb dat zelf nooit geprobeerd. Het is wel best sterk spul dus als je veel scheert en veel spuit kan je irritatie krijgen
Botox werkt ook voor de handen, maar dan alweer. Erg duur, en het doet aardig pijn om in je handen te spuiten
 
Zweet vanaf je voorhoofd is een veel groter probleem. Het is beschamend als je op straat loopt en de druppels zweet druipen van je voorhoofd af en je letterlijk doorweekt bent.

Geef mij dan maar liever oksel-zweet any time any day.
Liever helemaal niet zweten :p toch heb ik het liever op Mn voorhoofd dan onder de armen
 
Odorex eens proberen? Action had deze een keer voor 2 euro, bij de drogist zijn ze iets duurder.
Is een soort spray die je op je desbetreffende plaats spuit, gaat dan heel stroef/droog aanvoelen, werkt bij mij in ieder geval heel goed! :)
 
Odorex werkt heel goed tegen geur maar tegen het zweten helemaal niet (bij mij in ieder geval).
Maar zeker het proberen waard ja
 
Je kan ook odaban proberen. Vaak werkt of odorex of odaban wel
 
Back
Naar boven