MuscleMeat

overmatig zweten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rulee

Cool Novice
Lid geworden
20 aug 2012
Berichten
87
Waardering
0
Lengte
1m79
Vetpercentage
14%
Hallo,

Ik heb erg veel last van overmatig zweten.
In een keer kan ik het super warm krijgen (warmte aanval of iets?) en dan begin ik te zweten als een otter. Gelukkig stinkt mijn zweet niet, maar toch blijft het super vervelend.
Weten jullie hoe ik dit kan voorkomen of wat ik er tegen kan doen?
Heb al speciale deo voor onder mijn oksels, maar de rest van mijn lichaam transpireert even snel.
 
doe je vrij weinig aan denk ik... probeer je minder druk te maken. ik zweet me ook altijd de ziekte als ik me irriteer aan mensen
 
Hier zijn veel topics over... met oplossingen. Gebruik de zoekfunctie en gij zult vinden. ;)
 
Ik zweet als mensen zich irriteren aan mij.

Maar wat Jan-Willem al aangeeft: doe je niet gek veel aan. Zweet zelf ook snel met cardio, continue kortsluitingen op die krengen. Met KT wat minder last van overigens.
Geen grijze shirts aan doen, valt te snel op. Serieuze tip.

En geen gele sneeuw eten ook.
 
Heb niet echt veel zin om veel allemaal producten te gaan kopen. Merk als ik me er niet zo veel zorgen om maak dat het al minder is. Hoe kan ik hier dan voor zorgen?
 
Heb ik ook. Nu valt t wel mee omdat t wat koeler is in de gym maar in de zomer dan is mijn shirt echt in no-time zeiknat. ruikt gewoon neutraal gelukkig. Ik zit er niet mee. Hoe meer zweet hoe beestachtiger de work-out! :D
 
Tijdens een work out boeit het me ook totaal niet, maar bedoel meer op de momenten BUITEN de gym. Of als je met een meisje in bed ligt, begint te zweten als een beest op het moment dat er eigenlijk nog niets aan de hand is hahaha
 
Heb niet echt veel zin om veel allemaal producten te gaan kopen. Merk als ik me er niet zo veel zorgen om maak dat het al minder is. Hoe kan ik hier dan voor zorgen?

valium.
 
Tijdens een work out boeit het me ook totaal niet, maar bedoel meer op de momenten BUITEN de gym. Of als je met een meisje in bed ligt, begint te zweten als een beest op het moment dat er eigenlijk nog niets aan de hand is hahaha


Angstzweet. :D
 
Tijdens een work out boeit het me ook totaal niet, maar bedoel meer op de momenten BUITEN de gym. Of als je met een meisje in bed ligt, begint te zweten als een beest op het moment dat er eigenlijk nog niets aan de hand is hahaha

Ooooooo, dat is geen zweet. Dat is gewoon voorvocht onder je oksel , maak je niet druk.
 
Ooooooo, dat is geen zweet. Dat is gewoon voorvocht onder je oksel , maak je niet druk.

Wel zorgen dat je met je oksel niet in de buurt van dr flamoes komt dan, en zeker niet met je oksel erin zonder condoom. Tenzij pil.
 
Ik heb ook last van extreem zweten, vaak opvliegers en echt doorweekt zijn op de raarste momenten. Ik heb dan ook altijd 2 shirtjes aan zodat het voor een ander niet zo opvalt. Maar toch is dit echt een probleem want in de zomer ff een leuk shirtje aan en dan ga je er gewoon aan denken dat mensen zien hoe je wel niet zweet (van nix doen haha).
De kunst is juist er niet over te denken.. maja
 
Gewoon maandverband plakken guise! Alles opgelost.
 
Ik heb ook last van extreem zweten, vaak opvliegers en echt doorweekt zijn op de raarste momenten. Ik heb dan ook altijd 2 shirtjes aan zodat het voor een ander niet zo opvalt. Maar toch is dit echt een probleem want in de zomer ff een leuk shirtje aan en dan ga je er gewoon aan denken dat mensen zien hoe je wel niet zweet (van nix doen haha).
De kunst is juist er niet over te denken.. maja

Lees mijn post. Odorex extra dry is echt een file saver.
 
Saliethee werkt bij mij goed tegen overmatig zweten. Je moet wel even wennen aan de smaak.
 
Back
Naar boven