AndroidHealthClinic

Overreaching?

Bezoekers in dit topic

Zo gezegd zo gedaan, traininkje light ging prima. Nergens last van, behalve even tijdens het gaan liggen op de bench, maar daarvoor gebruik ik de bar als hulpje (jaja ouwe zak :roflol: ). Wel alles op halve snelheid, plotselinge bewegingen moet ik nog vermijden.
 
Zo ga ik ook liggen :D we gaan gelijk op qua vermoeidheid en klachten. Hier ook 1 week voor de rustweek geveld door rugklachten, na manueel therapie weer oke. Bij mij was het teveel stress op onderrug, andere oefeningen gaat mij wel helpen hierbij.

Maar als je terug kijkt... geef je aan geen kracht in de benen te hebben rond 18 oktober en krijg je rugklachten vlak daarna rond de 25ste. In de tussentijd heb je vooral gerust.
Misschien knelde er toch al een zenuw of zat een tussenwerfelschijf niet goed (?)
 
Zo ga ik ook liggen :D we gaan gelijk op qua vermoeidheid en klachten. Hier ook 1 week voor de rustweek geveld door rugklachten, na manueel therapie weer oke. Bij mij was het teveel stress op onderrug, andere oefeningen gaat mij wel helpen hierbij.

Maar als je terug kijkt... geef je aan geen kracht in de benen te hebben rond 18 oktober en krijg je rugklachten vlak daarna rond de 25ste. In de tussentijd heb je vooral gerust.
Misschien knelde er toch al een zenuw of zat een tussenwerfelschijf niet goed (?)
Tussenwervelschijf of zenuw zou kunnen, heb daar weinig kennis/ervaring mee. Ben ook nog niet bij fysio geweest (i know..).
Heb zelf het idee dat cumulatieve stress een grote rol speelt en ik nog niet genoeg ervaring heb om in te schatten wanneer ik moet deloaden/week rust moet nemen, of gewoon wat gas terug moet nemen. Simpel gezegd ben ik gewoon wat te ver gegaan in het opzoeken van mijn grenzen.
 
Back
Naar boven