XXL Nutrition

overtijd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zijlstra

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 okt 2004
Berichten
470
Waardering
1
een vriend van mij heeft een meisje voor het eerst gepompt en een maandje later zegt ze dat ze overtijd is, dan heeft ze toch eerder met iemand genxxxx.
is toch bullshit, kan toch niet zo snel?
 
Wel hoor.
Als ze een cyslus zit van 4 weken, en ze doet het bijvoorbeeld in de 2e week met iemand, en 2-3 weken later hoort ze ongesteld te worden, kan het zijn als ze overtijd is dat het door jouw makker is!
 
Tuurlijk kan dat, he's ****ed.
 
kan wel. Pech...
 
een vriend van mij heeft een meisje voor het eerst gepompt en een maandje later zegt ze dat ze overtijd is, dan heeft ze toch eerder met iemand genxxxx.
is toch bullshit, kan toch niet zo snel?

jaja dat zal wel :D.


OT: natuurlijk kan het wel, als ze 2 weken later ongesteld had moeten worden en nu nog steeds niet is, dan groeit er iets moois ( of lelijks ) in haar buik.
 
Dat kan zeker wel! Hij (of jij) is dus de lul! Dus dat is een gevalletje tienervader erbij en wss uitkijken, dat er geen vervolg komt m.b.t. leeftijd van meisje....:D
 
het kan zeker zoals hierboven al genoemd,

maar het kan ook dat dat meiske zo zenuwachtig is dat ze ms zwanger is dat daardoor haar lichaam zo verkrampt is dat ze niet ongesteld word, terwijl ze helemaal niet zwanger is...
 
whahaha, waarom zou dat niet kunnen bro?

hoe lang is ze overtijd? (en hoe oud is ze?)

Bij al mn vriendinnen heb ik meegemaakt dat ze overtijd zijn geweest (tot zelfs twee weken toe....) DIKKE VETTE STRESS, maar ik ben nog steeds kindloos. :D
 
Vergeet niet dat meiden zoiets vaak als k*tsmoes gebruiken om jongens bang te maken. Heel vaak als een meisje zich gebruikt voelt, omdat hij haar een keer heeft gepaald en verder niks, en ze heeft al een beetje een k*tkarakter, dan kan ze zoiets gebruiken om die jongen bang te maken.

Gewoon negeren moet hij dat. Kun je verder toch niks aan veranderen.
 
Als hij straks lekker slapeloze nachten met zo'n jankende poepfabriek zit, zit jij lekker met je biertje op de bank te bedenken hoe k*t kinderen zijn:bierbang:

Leven is mooi:D
 
Laatst bewerkt:
Sommige mensen moet gewoon gestraft worden :sukkeltje: :D .
 
Been there, done that.

Vaak is het overtijd zijn het gevolg van de stress. Of niet en dan zeg ik alvast : Gefeliciteerd !
 
Als hij straks lekker slapeloze met zo'n jankende poepfabriek zit, zit jij lekker met je biertje op de bank te bedenken hoe k*t kinderen zijn:bierbang:

Leven is mooi:D

jankende poepfabriek :roflol:
 
Kan inderdaad.. maar god als ze het het zeker wil weten moet ze een test doen... Is ze niet aan de pil en hebben ze geen condoom gebruikt.

Daarbij zijn er zoveel vrouwen weleens overtijd en dan is er niets aan de hand.

Iemand gelijk beschuldigen dat ze iets al eerder heeft gedaan. dat vind ik eigenlijk een beetje jammer van je.

Laat ze een test halen
 
test is postitief dus zwanger
 
someone's screwed!:D
 
Back
Naar boven