AndroidHealthClinic

Overtollig vel

Bezoekers in dit topic

dragoneel

Novice
Lid geworden
16 dec 2012
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
70kg
Hallo!

Ik heb een vraagje, is het waar dat overtollig vel bij de buik strak te trainen is?
En zo ja hoe lang? is niet zo extreem veel.

Ik ben aan het trainen voor een sixpack binnen 4 maanden zal ik vetpercentage onder de 11% hebben.

Ik ben 21 jaar, lengte 178cm, weeg 70 kilo en woog 130 kilo. Ik ben al 70 kilo voor 2 jaar nu bijna.

Ik heb mijn eetpatroon aangepast ik eet minder vetten en verzadigde vetten en meer eiwitten. ik train 5 keer per week 3 keer per week intensief.

Dus is het mogelijk om mijn huid strak te trainen binnen 4 maanden?
 
Ow oke, ik wacht al 2 jaar vandaar dat ik mijn eetpatroon heb aangepast en weer ben begonnen met trainen.
Ik hoop echt dat ik voor zomervakantie een mooi strak lichaam zal kunnen creeeren, als dit mij lukt zal ik het hier ook delen met de mensen hoe en wat.

Maar het is dus wel mogelijk om overtollig vel strak te trekken?
 
stabiel blijven qua vet percentage, amandelolie om je huid in te smeren en geduld :)
 
100 gram tomatensaus per dag. Dagelijks vis, voldoende eiwit. Vitamine C.
 
Ah oke!, maar waarom tomatensaus als ik vragen mag?

Ik ben nu ook met visolie begonnen!
ik neem al voldoende eiwit en vit. C.

Ik ga ook maar amandelolie halen!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het 2 jaar geleden laten verwijderen, ik weet niet hoe erg het bij jou nu is... Het was in ieder geval wel duur én toch zou ik het weer hebben gedaan!
 
ik zal je moeten teleurstellen maar het zal niet lukken in 4 maand.
ikzelf heb hier ook last van en ik heb geleerd dat dit tijd nodig heeft, krachttraining en cardio zijn het beste om dit op te lossen en ook gezonde vetten eten ipv bv frieten enzo

Ook veel water drinken is zeker nodig om de huid weer strakker te krijgen.
 
Back
Naar boven