MuscleMeat

Overtollig vet bij mijn middel, wie helpt me? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

VuurVlam zei:
Cardio lijkt me een beetje onzin. Je bent dan bezig energie te verbranden, terwijl je ook bijv. 500 caloriën minder had kunnen eten met hetzelfde resultaat (als ik me goed herinner verbrand je 500kcal/h met zo'n cross trainer op het beginners level).

Idd, dan eet ik liever enkele honderden cals minder om da ni te moeten doen ;)
 
Ok, we komen dus tot de conclusie dat ik minder koolhydraten moet gaan vreten, en hoger in de eiwitten, om zo mijn vet kwijt te raken rondom mijn buik? natuurlijk een extra training voor de buikspieren en een beetje cardio.
 
Zie vooral dat uw totaalcalorieen onder uw behoud zitten !
 
Cardio vordert wel de vetverbranding. Dus ik zou het er wel indoen. Wil je niet 4 x p/wk op die band staan rennen of fiets fietsen.. zoek dan een ander alternatief.. naar je sportschool fietsen bijv. ?
 
cardio is natuurlijk ook fijn voor je conditie :) 500kcal is te doen in 40 min op een crosstrainer :)
 
In plaats van cardio doe ik liever iets explosiefs, zoals schijn-vechten ofzo (trappen / stoten), probeer dit maar eens 5 min vol te houden :D. Anyway, dit gewoon at max 20 min doen ofzo en dan zal je die 500Kcal ook wel verbrand hebben :).

(persoonlijk vind ik afvallen door meer sporten relaxter, omdat je dan minder met honger gevoelens te kampen hebt)
 
Kijk anders ook eens naar HIIT (High Intensity Interval Training).

(en even voor de duidelijkheid, van buikspieroefeningen wordt je buik niet echt kleiner of slanker, hooguit sterker en groter :)
 
Back
Naar boven