AndroidHealthClinic

Overtrainen

Bezoekers in dit topic

Pascal

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
1
Hey
ik ben op het moment bezig mijn borst zo'n 2 a 3 keer per week te trainen omdat die naar mijn mening een beetje 8terloopt op de rest. Maar krijg ik dan geen overtraining als ik die zo vaak train??

En als het overtrainen is, is dat dan erg?

En wat denk jij dan overtrainen is pascalletjuh? Probeer er maar eens iets positiefs van te maken!

laten we zeggen dat je borst NOG meer achter gaat lopen op deze manier ;p

Pak je borst intensiever aan, en intensiever wil niet betekenen vaker trainen.

pascalletjuhh zei:
Hey
ik ben op het moment bezig mijn borst zo'n 2 a 3 keer per week te trainen omdat die naar mijn mening een beetje 8terloopt op de rest. Maar krijg ik dan geen overtraining als ik die zo vaak train??

En als het overtrainen is, is dat dan erg?

Door meer te trainen per week kan je borst minder groeien, je borst heeft tijd nodig om te rusten en zo te groeien, spieren groeien in rust en niet tijdens training, wat had je gedacht aan 1 maal per week(je kunt twee maal maar maak dan wel dat er genoeg dagen tussen zitten en dat het goed in je schema past...);binnenkant, onderkant,bovenkant (kortom heel de borst) zwaar te trainen? Onthoud vooral niet te veel trainen!!! Dacht dit vroeger ook hoe meer je traint hoe gespierder je wordt maar dit is geen waar...

niet per se, je kan je borst meedere malen per week trainen, maar stel dat je je borst 2x per week wil trainen, dan zal je je volume moeten verspreiden over die 2 trainingen, en het dus delen door twee. dat heeft het voordeel dat je 1 training echt een massabouwer kan doen, en de andere training je je dan kan concentreren op verschillende delen die achterlopen. dus meer isolatie werk dan.

bijna alles kan, gewoon kwestie van je goed te organiseren.

Back
Naar boven