MuscleMeat

Overtrainen???

Bezoekers in dit topic

tokkel

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
http://www.finalflex.com/krachttraining.htm

Ik was hier ff rond aan het kijken zag ik dit staan.
Is dit waar??? Dat zou betekenen dat je met minder dan een half uurtje klaar zou zijn als je 2 spiergroepen per keer doet toch?

En wanneer weet je nou dat je goed getraint heb?
Ik ben nl een beginner en snap er nog niet echt iets van. Ik heb wel al een trainingsschema. Maar wanneer weet je nou dat je genoeg getraint heb?
Je mag niet teveel spierpijn hebben toch?

Pure bullshit.. hou je aan prilipen's tabel

prilipen's tabel

Wat is dat?

prilipen's, is dat de standaard tabel met 4sets?

Er is precies 1 google hit met "prilipen" :)
check it..

het gaat hier over krachttraining(minder maar meer gewicht) mensen... en ik dacht dat we hier bij BB(meer sets met lagere gewichten) zaten...
@tokkel kijk eens naar de stickys daar staan voorbeeld schemas, probeer zon schematje of kijk eens naar de schemas die hier al staan... meeste nemen 3-4sets met 15-7reps ofzo... dus bijv Benchpress 3sets,12,10,8 ofzo ik zeg maar iets... probeer gewoon een gewicht te nemen waarvan je nog net x over hebt dat je bv bij die laatste rep van je bench press er nog 1-2reps kunt bijdoen ofzo... dan zou je goed moeten trainen volgens mij...

Hans Kroon is een voorstander van zijn 1sets systeem (ala HIT) en in de 18jr dat hij naturel traint heeft hij een bovenarm van 47cm koud gekweekt.

Ligt het nu aan mij of is 47cm in 18jr tijd niet wat weinig ???

DumphuiZ zei:
Hans Kroon is een voorstander van zijn 1sets systeem (ala HIT) en in de 18jr dat hij naturel traint heeft hij een bovenarm van 47cm koud gekweekt.

hangt van veel dingens af,misshien heeft hij klote aanleg voor spieren, of gebruikt heeft, voeding etc.

eens je aan je natuurlijke limiet zit groei niet erg veel en rap meer en het is HIT dus...

DumphuiZ zei:

Volgends mij was het toen hij 18 was(als dat kan teminste)