AndroidHealthClinic

Overtraining?

Bezoekers in dit topic

Doe maar niet.
 
En nu is het wachten op UnCompress zijn reactie :roflol::roflol:. Toch wel een behoorlijk leuk topic :D. Zelf douche ik tegenwoordig ook koud ( douche smorgens ) om beter wakker te worden, welke psychiche effecten mag ik hier van verwachten? :D

Verwachten weet ik niet, maar het heeft mij geholpen niet te vechten tegen dingen maar er volledig aan over te geven dan is het zo voorbij. Als ik in koud water spring en de kou niet accepteerd dan is het 1 dikke hel, en zo is het ook met situaties die ik liever anders zou zien ook. Als ik dingen accepteer en erin ontspant dan is het 1 groot feest, en van feest wordt het leven een stuk leuker.
Ik slaap bv vaak maar 4 uur per avond. Vroeger maakte ik mezelf altijd wijs dat ik zo niet kon functioneren en dat ik 8 uur nodig had en weet ik veel wat nog meer. Nu sta ik op als ik wakker ben en ben blij dat ik zo'n mooie lange dag voor de boeg heb :-)


Die minder grote bewegingsbaan beviel me niet zo, dat deed meer pijn dan de volledige. Wel doe ik nu wat meer reps. Maar ik heb het idee dat wandelen en zwemmen (fietsen is ook pijnlijk) beter is want daarbij voel ik niks.
 
Nee nog niet, kan dat ook bij de fysio? M'n dokter is niet zo van het mensen beter maken.

zoek een andere dokter!
je kan vrij makkelijk van huisarts wisselen en dat zal je later alleen maar profijt van hebben.
 
Het lijkt me wel zeer vervelend in de zomer, je loopt immers in de winter met een t-shirt aan. En als het dan warm is in de zomer maanden dan maar poedelnaakt?
 
Knappe records op zijn naam. Maar volgens mij is Wim Hof zelf een psycho. Ik bedoel als die werkelijk denkt dat 90% van alle ziekten te genezen is? En wanneer je volgens hem zijn oefeningen meester bent ziekenhuizen alleen nog maar botbreuken hoeven te behandelen en de GGZ werkloos zal zijn.
 
Knappe records op zijn naam. Maar volgens mij is Wim Hof zelf een psycho. Ik bedoel als die werkelijk denkt dat 90% van alle ziekten te genezen is? En wanneer je volgens hem zijn oefeningen meester bent ziekenhuizen alleen nog maar botbreuken hoeven te behandelen en de GGZ werkloos zal zijn.

Dat is niet helemaal hoe hij het brengt. Hij heeft het over invloed erop uitoefenen. Zoals een goed dieet kan bijdragen aan de genezing van kanker bijvoorbeeld meent hij dat zijn technieken het immuunsysteem zo beïnvloed dat het genezing kan bevorderen en er soms ook voor zorgt. Hij adviseert altijd op naar een dokter te stappen, het is geen Jomanda.
 
Verwachten weet ik niet, maar het heeft mij geholpen niet te vechten tegen dingen maar er volledig aan over te geven dan is het zo voorbij. Als ik in koud water spring en de kou niet accepteerd dan is het 1 dikke hel, en zo is het ook met situaties die ik liever anders zou zien ook. Als ik dingen accepteer en erin ontspant dan is het 1 groot feest, en van feest wordt het leven een stuk leuker.
Ik slaap bv vaak maar 4 uur per avond. Vroeger maakte ik mezelf altijd wijs dat ik zo niet kon functioneren en dat ik 8 uur nodig had en weet ik veel wat nog meer. Nu sta ik op als ik wakker ben en ben blij dat ik zo'n mooie lange dag voor de boeg heb :-)

En deze mag op een tegeltje in de huiskamer.
 
Back
Naar boven