AndroidHealthClinic

overtredingen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dr. Worf snapte een opmerking van mij niet en bestrafte die vervolgens maar met een rode kaart. Belachelijke ongein. Het had ook echt met schaamhaar te maken :roflol:
 
doorgaan na duidelijke waarschuwing ofzo, ook van dr.worf, nooit was hij online, kwam hij een keer, deelt hij gelijk uit, streng en onrechtvaardig
 
van dr.worf, nooit was hij online, kwam hij een keer, deelt hij gelijk uit, streng en onrechtvaardig

dat heb ik aan de lijve mogen ondervinden
 
Dr. Worf snapte een opmerking van mij niet en bestrafte die vervolgens maar met een rode kaart. Belachelijke ongein. Het had ook echt met schaamhaar te maken :roflol:

doorgaan na duidelijke waarschuwing ofzo, ook van dr.worf, nooit was hij online, kwam hij een keer, deelt hij gelijk uit, streng en onrechtvaardig

Rofl, ik had er 2 , maar heb EricR omgekocht dus nu nog maar 1. Toen was k ook wel een k*tjonk dus had die kaart wel verdiend. Verder heb ik er nog 1 staan van De Steen. :mad:
 
waar kan ik dit zien dan ?
 
Als je het niet kan zien heb je geen punten.
 
het is toch veel meer fun als je die van anderen ook kan zien? :D
 
Dat is inderdaad fun, zeker als je die punten ook zelf hebt uitgedeeld. Misschien binnenkort eens een spelletje 'random punten geven' opstarten :evilnana:

(en nu waar wachten op de eerste die zegt dat ieder punt random wordt gegeven).
 
Ieder punt wordt random gegeven :D
 
Rofl, ik had er 2 , maar heb EricR omgekocht dus nu nog maar 1. Toen was k ook wel een k*tjonk dus had die kaart wel verdiend. Verder heb ik er nog 1 staan van De Steen. :mad:

:suckit: ?








:jk:



Ik ben trouwens overtreding-vrij :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven