Fitness Seller

overtuigen ouders

Bezoekers in dit topic

koop onmiddellijk een zak v 25kg, als ze zich toch nog bedenken kan je een jaartje of 2/3 weg..lol
 
hahahaha jaa goed idee :p
 
Naar mijn beleving heb je in het begin echt geen whey nodig. Toen ik 16 was heb ik ook een jaar/ anderhalf jaar getraind en binnen de kortste keren was ik ruim tien kilo zwaarder (denk ook veel vet want mijn lichaam vroeg om vreten en wat ik dan at was niet zo optimaal) en begon zelfs mijn huid uit te scheuren doordat ik zo groeide. Toen ben ik er ook mee gekapt voor zo'n 4 jaar en sinds 5 maanden weer bezig. Maar heb ook echt wel profijt van dat jaartje. Op het moment ben ik dan wel lekker aan het shaken maar in het begin hoef je je er echt niet druk om te maken denk ik.
 
Hey , voordat je aan de supps begint zou ik eerst een goede voedingsschema opzetten. Als je je daaraan kan houden , dan zou ik pas aan de whey beginnen. Dus eerst gewoon 3x per dag KH/Eiwitten , gezonde vetten . Dan 4x per dag , met whey , daarna 5 x per dag met whey en andere supplementen. het heeft geen zin om er meteen volop in te duiken . Als je voeding niet correct en constant is , dan zal whey weining uit maken.
 
lullen je ouders altijd van deze onzin? anders maar eens flink aanpakken die handel!:trollface:
 
Hey , voordat je aan de supps begint zou ik eerst een goede voedingsschema opzetten. Als je je daaraan kan houden , dan zou ik pas aan de whey beginnen. Dus eerst gewoon 3x per dag KH/Eiwitten , gezonde vetten . Dan 4x per dag , met whey , daarna 5 x per dag met whey en andere supplementen. het heeft geen zin om er meteen volop in te duiken . Als je voeding niet correct en constant is , dan zal whey weining uit maken.

hoi midget,

gewoon gelijk beginnen met 5-6 keer per dag vreten.
 
maar is het nou wel of niet ongezond, een oom van mij zei eens dat je dan van die shit krijgt met witte bloedcellen enzo en dat het uiteindelijk heel ongezond is maar ja voor hoever ik dat moet geloven, ik ben ook aan het overwegen om een potje te kopen.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 14:33 ----------

Naar mijn beleving heb je in het begin echt geen whey nodig. Toen ik 16 was heb ik ook een jaar/ anderhalf jaar getraind en binnen de kortste keren was ik ruim tien kilo zwaarder (denk ook veel vet want mijn lichaam vroeg om vreten en wat ik dan at was niet zo optimaal) en begon zelfs mijn huid uit te scheuren doordat ik zo groeide. Toen ben ik er ook mee gekapt voor zo'n 4 jaar en sinds 5 maanden weer bezig. Maar heb ook echt wel profijt van dat jaartje. Op het moment ben ik dan wel lekker aan het shaken maar in het begin hoef je je er echt niet druk om te maken denk ik.
dit probleem heb ik ook gehad, ziet er echt lelijk uit, zo uitgerekt
 
Ik zelf denk dat whey gewoon belangrijk is als je traint, je hebt snel opneembare eiwitten nodig als je net wakker bent omdat je lichaam dan in een afbrekend proces is. Plus na een training nog is snelle eiwitten! Belangrijk om in huis te hebben dus!
Een goede is whey perfection.
 
Back
Naar boven