XXL Nutrition

overval in artis en bibliotheek

Bezoekers in dit topic

hardcorebuilder

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2006
Berichten
11.389
Waardering
358
Dierentuin Artis overvallen

Twee mannen hebben maandagochtend rond 9 uur Artis overvallen. Ze verschaften zich op gewelddadige wijze toegang tot de kassaruimte bij de hoofdingang.
Ze bedreigden het personeel bij de kassa met een vuurwapen en eisten geld. De daders zijn met onbekende buit ervandoor gegaan op een scooter. Geen van de personeelsleden raakte gewond. "Maar we zijn wel allemaal erg geschrokken", aldus de zegsman.

De dierentuin was net geopend voor het publiek, maar bezoekers waren er op het moment van de overval nog amper. De hoofdingang aan de Plantage Kerklaan is dicht voor sporenonderzoek door de recherche, maar bezoekers kunnen wel via een zijingang bij het Planetarium naar binnen.

Overval op bibliotheek in Amsterdam
Een onbekend aantal overvallers is afgelopen nacht de Openbare Bibliotheek van Amsterdam binnengedrongen.

Onbekende buit
Zij sloten drie bewakers op en gingen er met onbekende buit vandoor. De bewakers raakten niet gewond. Zij zaten enkele uren vast, maar konden zichzelf bevrijden en de politie waarschuwen. De bibliotheek was dit weekeinde open vanwege de Uitmarkt.



ik vraag me af wat daar nou valt te halen :scratch:
 
Een knuffel bij de Artis en een boek wat die knuffel nu net is en hoe ze hem moeten verzorgen uit de bibliotheek :p
 
Nou in spanje meen ik was er dit weekend ook een kaart gejat uit een beveiligd deel van een bibliotheek. Waarde: 3 miljoen euro.
vraag is alleen hoe verkoop je zoiets als iedereen in dat wereldje op de hoogte is van het feit dat de kaart gestolen is. omsmelten tot een andere kaart gaat lastig worden :p
 
Nou in spanje meen ik was er dit weekend ook een kaart gejat uit een beveiligd deel van een bibliotheek. Waarde: 3 miljoen euro.
vraag is alleen hoe verkoop je zoiets als iedereen in dat wereldje op de hoogte is van het feit dat de kaart gestolen is. omsmelten tot een andere kaart gaat lastig worden :p


wat kun je wel omsmelten dan?
die volg ik ff niet ::scratch:
 
nou goud bijvoorbeeld. sieraden etc

ik bedoel je hebt er niets aan om schilderijen of oude kaarten te jatten.
 
ah zo
op die manier had ik het nog niet bekeken.
maar hij kan er wel kopie's van maken denk ik en dat weer verkopen ofzo :dunno:
 
Back
Naar boven