XXL Nutrition

overwerken.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

downloadking23

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 sep 2003
Berichten
5.669
Waardering
0
Hoe gaan jullie hier eigenlijk mee om ? Mijn zoveelste trainingsavond is G()(_)(*_)(*#$#$*(#!!!!!! Naar de KLOTE door dat ZEIKoverwerken!!!

We moeten momenteel structureel overwerken om de zooi maar klaar te krijgen...

Als ik begin over dat ik niet kan zegt baas: je werk is toch belangrijker dan je trainen of niet dan...
 
Slaaf van de maatschappij, je hebt niet eens meer de tijd jezelf te ontplooien :(
 
Ik ga om 6 uur opstaan, eerst bak koffie, grote kom brinta, shakies klaarmaken, schoolspullen pakken, naar de gym, trainen als een beest, daarna shakie. lekker met je zweet kleren naar school vertellen dat je keihard getraint hebt en een goed gevoel krijgen en dan om 6 uur naar huis, eten en huiswerk en dan slapen. Volgende dag hetzelfde.

:D Zo doe ik het meestal.
 
Ja je bent een slaaf idd. Als ik niet wil overwerken doe ik dat niet. Opkaask#!@kerstralen met dat werk.
 
Tot welk uur moet je overwerken?
 
Als je het van tevoren weet is het toch geen probleem en lijkt me van je baas ook niet teveel gevraagd het niet op het laatste moment op te dringen.
 
Hij moet niet lopen zeiken.
Tenzij het echt structureel is, van te voren bekend gemaakt en goedgekeurd door de OR kan hij je niet verplichten over te werken.
Stel je voor dat je kids van school moet halen of zo, dan kan die toch ook niet zeggen dat ze maar moeten wachten, het werk is belangrijker.
Als mij gevraagd wordt over te werken en ik zeg kan niet dan krijgen ze nooit te horen waarom niet, daar heeft niemand wat mee te maken, is prive!
 
Powerblade zei:
Als mij gevraagd wordt over te werken en ik zeg kan niet dan krijgen ze nooit te horen waarom niet, daar heeft niemand wat mee te maken, is prive!

Precies, zo doe ik het ook altijd.
Ik werk ook vaak NIET over omdat ik wil trainen of omdat ik gewoon geen zin heb. Het levert een hoop gezeur van de baas op, maar dat heb ik er voor over.
 
Ik weet niet wat voor werk je doet , maar bij mn vorige baas mocht de baas me tot 4 uur per week overwerken verplichten volgens de metaal cao.
 
Hiekie zei:
Hoe gaan jullie hier eigenlijk mee om ? Mijn zoveelste trainingsavond is G()(_)(*_)(*#$#$*(#!!!!!! Naar de KLOTE door dat ZEIKoverwerken!!!

We moeten momenteel structureel overwerken om de zooi maar klaar te krijgen...

Als ik begin over dat ik niet kan zegt baas: je werk is toch belangrijker dan je trainen of niet dan...


:( Word er ook gestoord van heb nu zon k*t rooster dat ik bijna geen tijd meer heb om te trainen. Maandag tot 6 uur naar school :eek: ben dus pas rond 7 uur thuis. en woensdag en donderdag tot 5 uur dus 6 uur thuis. En dan nog eten huiswerk maken enz.. Vrije tijd wat was dat ook al weer? :mad: Zaterdag en zondag moet ik werken dus kan dan ook niet trainen.

Ik probeer nu een beetje te gaan trainen als ik een tussen uurjte heb.
 
Ik train gewoon iig 4 x per week (punt). Zit momenteel weer op school maar toen ik aan het werk was en ik moest overwerken zei ik altijd tegen mn baas dat ik eerst even tijd wou om te trainen, als ie me dat niet wou geven ging ik gewoon helemaal niet overwerken.
Kiezen of delen dus voor hem.
 
Xtreme_BODY zei:
:( Word er ook gestoord van heb nu zon k*t rooster dat ik bijna geen tijd meer heb om te trainen. Maandag tot 6 uur naar school :eek: ben dus pas rond 7 uur thuis. en woensdag en donderdag tot 5 uur dus 6 uur thuis. En dan nog eten huiswerk maken enz.. Vrije tijd wat was dat ook al weer? :mad: Zaterdag en zondag moet ik werken dus kan dan ook niet trainen.

Ik probeer nu een beetje te gaan trainen als ik een tussen uurjte heb.
Als ik school heb ben ik pas om half 9 thuis ofzo (school gedaan om half 6, trainen en dan trein naar huis). Volgende ochtend weer om half 7 eruit. Heb dus enkel het weekend vrij, en op rustdag iets vroeger thuis.
 
Wat voor werk doe je dan Hiekie?
 
Agossie, wat hebben we het druk met zijn allen, zeg. Als wij het al zo druk hebben, hoe doen de mensen het met een gezin, full time job, studie en eigen zaak het dan wel niet? Hoe krijgen zij het voor elkaar om in hun drukke schema's toch een gaatje te vinden om te trainen?

Ik ben van mening dat je de zaken gewoon goed moet plannen. Overwerk kan lastig zijn, maar dat hoor je vast niet een uur van te voren (mag ik hopen).
Daarnaast is het nou eenmaal niet makkelijk. Juist dit soort zaken, dat je naast je school, werk, prive- en gezinsleven nog 5 keer per week traint, maken de sport extra lastig. Maar bedenkt dat er heel wat lui zijn die het heel wat drukker hebben en toch regelmatig een uurtje vrij kunnen maken om te trainen.
En als je denkt dat trainen belangrijker is dan je school of je werk, vraag je dan eens af waar je straks je abonnement en je voeding van moet betalen.

Saint
 
saint zei:
Agossie, wat hebben we het druk met zijn allen, zeg. Als wij het al zo druk hebben, hoe doen de mensen het met een gezin, full time job, studie en eigen zaak het dan wel niet? Hoe krijgen zij het voor elkaar om in hun drukke schema's toch een gaatje te vinden om te trainen?

Ik ben van mening dat je de zaken gewoon goed moet plannen. Overwerk kan lastig zijn, maar dat hoor je vast niet een uur van te voren (mag ik hopen).
Daarnaast is het nou eenmaal niet makkelijk. Juist dit soort zaken, dat je naast je school, werk, prive- en gezinsleven nog 5 keer per week traint, maken de sport extra lastig. Maar bedenkt dat er heel wat lui zijn die het heel wat drukker hebben en toch regelmatig een uurtje vrij kunnen maken om te trainen.
En als je denkt dat trainen belangrijker is dan je school of je werk, vraag je dan eens af waar je straks je abonnement en je voeding van moet betalen.

Saint


dat zegt de man die: EN werkt, EN studeert, EN kids heeft, EN traint. Respect!
 
Sinds januari werk ik `s nachts.
Vertrek thuis rond 17:00 om `s ochtends om 08:00 weer thuis te komen.
Veel meer dan slapen en eten doe ik verder niet.
Gevolg: Aardig wat massa kwijt, sociaal leven nagenoeg 0 en zo bleek als een lijk.
Half november zit deze klus erop en dan zoeken ze maar een andere gek voor `s nachts.
Maar alle baasjes zijn hetzelfde. Ze verplichten je niet, maar de inzet wordt wel van je verlangd. En als je er niet in meegaat zie je dat het eind van het jaar weer terug in je evaluatie.
...Had ik maar een vak geleerd.
 
saint zei:
Agossie, wat hebben we het druk met zijn allen, zeg. Als wij het al zo druk hebben, hoe doen de mensen het met een gezin, full time job, studie en eigen zaak het dan wel niet? Hoe krijgen zij het voor elkaar om in hun drukke schema's toch een gaatje te vinden om te trainen?

Ik ben van mening dat je de zaken gewoon goed moet plannen. Overwerk kan lastig zijn, maar dat hoor je vast niet een uur van te voren (mag ik hopen).
Daarnaast is het nou eenmaal niet makkelijk. Juist dit soort zaken, dat je naast je school, werk, prive- en gezinsleven nog 5 keer per week traint, maken de sport extra lastig. Maar bedenkt dat er heel wat lui zijn die het heel wat drukker hebben en toch regelmatig een uurtje vrij kunnen maken om te trainen.
En als je denkt dat trainen belangrijker is dan je school of je werk, vraag je dan eens af waar je straks je abonnement en je voeding van moet betalen.

Saint

Ik werk ook fulltime (in ploegen welteverstaan), heb ook 2 kinderen en studeer er ook nog naast.
 
Als je een uurtje vrij kan maken om 's avonds een biertje te drinken met collega's, kan je ook een uurtje vrijmaken om te trainen. Ik heb ook vaak zat dat er werk van anderen blijft liggen en dat ik dan na sluitingstijd het nog probeer op te lossen. Gelukkig werk ik kantoortijden, dus als ik eventueel moet overwerken, ben ik alsnog hooguit om 19:00u klaar.
 
Back
Naar boven