XXL Nutrition

Overzicht: hoofd voor en nadelen van variante annebole steroïden. / verhoudig veranderen ivm acne? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bendol95

Novice
Lid geworden
21 feb 2023
Berichten
16
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
9%
Hoi iedereen,

Ik ben momenteel goed/verder aan het verdiepen in verschillende “annebolen steriodes” (via onderzoeken/forums en coaches) heeft iemand hier een overzichtelijk overzicht van de hoofd voor en nadelen van bepaalde “stoffen” / verhoudingen? De overzichten die ik nu heb, bestaan uit 10 a4tjes per “stof” hierdoor vind iknhet lastig om de verschillende voor en nadelen af te wegen ivm te veel informatie..

Daarnaast nog een andere vraag; ik zit nu in een kuur met Test mast en deca verhouding is: 500test 400 deca en 250 mast. Ik heb geen last van gyno maar wel redelijk wat van acne (rug en borst) is het niet als ik test verlaag en deca en mast in verhouding dus hoger als test hou dat acne zou moeten afnemen omdat voor zover ik begreep dat bij deca en mast minder acne veroorzaakt/triggert?…of zeg ik nu iets heel geks?😅 en wat voor nadelen zou het verlagen van test naar +-250/300 kunnen veroorzaken? Mocht ik dit doet zou ik dan deca en mast ook aanpassen kwa dosering? Zo ja waarom? (Mentaal/sexdrive/gains/herstel?)

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
 
De overzichten die ik nu heb, bestaan uit 10 a4tjes per “stof” hierdoor vind iknhet lastig om de verschillende voor en nadelen af te wegen ivm te veel informatie..

Daarnaast nog een andere vraag; ik zit nu in een kuur met Test mast en deca verhouding is: 500test 400 deca en 250 mast.
Dus gewoon zonder jezelf te verdiepen gear gaan blasten en nog niet te zuinig ook niet.

007E5209-B6C0-439D-BF7C-05FB6557C887.jpeg
 
Van alleen testosteron kun je al acne krijgen.
 
Dus gewoon zonder jezelf te verdiepen gear gaan blasten en nog niet te zuinig ook niet.

Bekijk bijlage 580608
Desbetreffende stoffen heb ik wel onderzocht. Omdat dit vanuit mijn coach werd aanbevolen als 2e kuur. Eerste was test only, inderdaad geen milde kuur
 
Alles hangt af van je gevoeligheid. De een krijgt acne van test , de ander van tren . De een van hoge dosis en de ander al van een minimale hoeveelheid .

Uiteindelijk is het een keuze …… net wat jij wil.
 
Back
Naar boven