AndroidHealthClinic

Overzicht Test P Mast P kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Balendin

Cool Novice
Lid geworden
31 mrt 2014
Berichten
68
Waardering
4
Lengte
1m50
Amai Medepompers! ;),

Wat ik hier ga schrijven is eigenlijk geen kuurlog maar een simpele samenvatting van een 6 weken kuur gevolgd door een 2,5-3weken nakuur. Wij 2 mannen van respectief van 24 en 25 jaar hebben de volgende kuur gedaan:

Test P 1-6: 150 EOD (laatste 2 weken iets verhoogd tot 200)
Mast P 1-6: 100 EOD (Laatste 2 weken iets verhoogd tot 120-130)
Gevolgd door een nakuur van Nolvadex(Tamofixen): 30mg/20mg/20mg
*ECA stack vanaf week 3 genomen, tot en met week 6.

*Er was nog een twijfel om een oral bij te pakken of Tren Ace, maar zijn beginnende kuurders dus deze lieten we achterwege:p.

----------------------------------------------------------------------------------

Henkie:
-Kuurverleden: 1ste kuur was 375 Test (10 weken) samen met Winstrol (6 weken).
Start stats:
174cm: 82Kilo en 13,2% Vetpercentage, hiermee werd de kuur mee begonnen.

Voeding: Eerste week bij 2900 Kcal begonnen, dit geleidelijk aflaten bouwen tot 2100 in de laatste week van de kuur. Hierbij wordt er perfect gelet op mijn dieet en zullen per week 3/4 cheatmeals bij zitten.
Training: 5x kracht in de week, dit wordt gedaan door relatief lichtgewicht met correcte snelheid en de gepaste vorm. vanaf week 3 rustig aan cardio erbij gepakt dit dan 6-7x.
Kracht ging met 10-15% bij elke oefening wel omhoog, geleidelijk aan.

Einde 'cutkuur':
80,5 Kilo en 9,2% Vetpercentage
4 kilo aan vet verloren en 2,5 kilo spier aangekomen +-.:p

*Minpunten: Zelf 1x een avondje alcohol gezopen stuk of 10 baco :headbang:

Vond het zelf echt een top kuur! hoe ik er nu op sta ben ik zeer tevreden mee. Alles is toch goed mooi meegegroeid en vooral het vet is drastisch gedaald. Het doel in toekomst is om dit te kunnen behouden en beter definitie in te kunnen leggen.
Niet veel mensen hebben deze kuur gedaan, hij is ook zeker nog relatief mild. Ik denk er ook aan om deze opnieuwe te doen met Tren Ace erbij.

Bijwerkingen:
In de laatste 2 weken van deze korte kuur, had ik toch wel een hogere lichaamstemperatuur 1,5 graden dan normaal. Ik had het continu warm het was niet normaal:eek:. Kwa libido niks gemerkt, wel dat ik sneller iets emotioneler werd en dit had ik voorheen nooit. Niet dat erg was, maar viel wel op.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sjaakie
-Kuurverleden: 1ste kuur was Anavar 80mg (6 weken).
Start stats:
180cm: 82Kilo en 13 % Vetpercentage,

Voeding: Zelfde, alleen wat hoger in Kcal
Training: 5x kracht in de week, vanaf week 3 rustig aan cardio erbij gepakt dit dan 3-4x. Kracht ging aanzienlijk rustig omhoog. Maar de nadruk ligt bij onze trainingen hier totaal niet op.

Einde 'cutkuur':
85 Kilo en 11% Vetpercentage
1 kilo aan vet verloren en 4 kilo spier aangekomen. :cool:

*Minpunten: Xtc 1 avond.

Over kuur en bijwerkingen

- Zeer tevreden over de kuur, zeker vanwege omdat er totaal geen bijwerkingen kwamen. Of in zeer lichte vorm waar ik niks van gemerkt hebt :) .
 
Ja vindk ook. Allemaal leuk en tof maar fotos zeggen meer dan duizend woorden :)! Voor de dag ermee ;)!
En hoezo xtc minpunt?
 
Laatst bewerkt:
Ja vindk ook. Allemaal leuk en tof maar fotos zeggen meer dan duizend woorden :)! Voor de dag ermee ;)!
En hoezo xtc minpunt?

Omdat je dan flink katabool bent, en je cortisol ook sky high gaat niet echt bevorderend toch?
Bedoel hier alleen mee te zeggen dat er meer uitgehaald had kunnen worden.

Over de Pics, daar doen we niet aan.
 
Omdat je dan flink katabool bent, en je cortisol ook sky high gaat niet echt bevorderend toch?

Bedoel hier alleen mee te zeggen dat er meer uitgehaald had kunnen worden.



Over de Pics, daar doen we niet aan.


Als je nog op de AAS zit gaat die Xtc je niet katabool maken zolang je wel genoeg eet. Echter qua bloeddruk en verhoogde lichaamstemperatuur van zowel AAS als Xtc (en andere stims) levert het wel een verhoogde kans op bijwerkingen/gezondheidsrisico's.
 
Back
Naar boven