XXL Nutrition

Ow wat heerlijk bij ons mag je geen Deadlifts meer doen

Bezoekers in dit topic

Plux Sucks

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 aug 2007
Berichten
85
Waardering
0
Ow wat heerlijk,
We mogen niet meer onze dumbbells laten "vallen" en geen Deadlifts meer doen.
Lekker moeilijk als je net met 42.5 je schouders heb getraind en je alleen bent.

En Deadlifts wordt volgens een stagiaire (= een tijdelijke hulp) binnen kort verboden.
Dit zou een slechte training zijn.

Ik vind het fantastisch weer!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
gewoon mee door blijven gaan. Als je erop aangesproken wordt zeg je gewoon screw you fag. Als of ze je kunnen dwingen of eruit schoppen omdat je die oefening wel doet.
 
Je hebt papieren moeten ondertekenen toen je lid werd neem ik aan, goed moment om ze nu even door te lezen waarschijnlijk..
 
Go underground. De gym van je dromen bestaat alleen in je garage.
 
Sja daar staat dat ik naar aanwijzingen van het personeel moet luisteren/opvolgen..
 
Laat me raden. Weer zo een shitty health center waarbij de relaxruimte groter is dan de trainingsruimte.
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan dat soort gyms waar deadlifts of andere oefeningen niet mogen. :mad:

Zoek een gym waar men wel serieus traint;)
 
Sja echt Gangsta is het daar niet..
 
het antwoord is simpel he zeg waar je lid van bent en of ze wel weten hoe gevaarlijk legionaires zijn
 
Oh brother:mad:

Keiharde rackpulls gaan doen met monstergewichten, pinsquats waarbij je elke keer keihard op de pinnen bounced.
 
Ze kunnen toch nooit oefeningen gaan verbieden? Ze kunnen het hooguit afraden, maar als jij zonodig een dumbbell aan je oorlel wil hangen, omdat je gespierde oorlellen wilt, moet jij dat toch weten? Ik zou de het advies van de instructeur (of de instructeur zelf :rolleyes:) mooi even aan de wilgen hangen.
 
als protest in je nakie gaan trainen :thumbs: zou ik doen iig, oh, en maanden niet douchen... geeft net dat beetje extra effect.
 
Ow wat heerlijk,
We mogen niet meer onze dumbbells laten "vallen" en geen Deadlifts meer doen.
Lekker moeilijk als je net met 42.5 je schouders heb getraind en je alleen bent.

En Deadlifts wordt volgens een stagiaire (= een tijdelijke hulp) binnen kort verboden.
Dit zou een slechte training zijn.

Ik vind het fantastisch weer!

Dumbbells kun je ook via je knieen naar beneden brengen.

Mag je er nog wel stiekem eiwitpoepjes laten?

Ik heb het ook meegemaakt in me oude sportschool toen ik nog bij me ouders woonde. Hadden ze een of andere kneus aangesteld als begeleider, en die zou wel ff alles onder controle houden. Was ik aan het deadliften en rende ie naar me toe dat ik rustig moest doen. Ik heb hem maar duidelijk gemaakt dat ik er kwam om te trainen en niet om zijn praatjes aan te horen.
 
zullen we met zn alle een lazy saturday training gaan houden in die gym daar??

whahahahahahhaa :roflol:
 
andere gym.
 
Back
Naar boven