MuscleMeat

Own...3,5jr terug @82kg +/- 6%

Bezoekers in dit topic

o ja
wanneer wie aan de beurt( :doggy: ) is:D

zal ik ook een schema voor de verschillende standje.s.. mmm bedoel oefeningen die moeten worden gedaan maken?:cool:

Mss een 1RM bench met je gebit een optie.;)
 
tja met al dat zilver in mijn gebit is die best zwaar
en dan nog niet te spreken over de goude tanden
 
wow ****ing droog en beef!
 
:thumbup: en nice stats alleen jammer dat je zo klein bent. :D
 
Pfff,luister eens klein jongetje....
Als jij telkens maar op "is own wel natural" vragen kan reageren en nog niet eens een simpele beoordeling in 1 van mijn pics kan plaatsen,blijf er dan aub weg ofzo!!
(heb het zelf maar wat opgeschoond,schiet niet op voor mij om hier verder op in te gaan )

@da rest: Voor een serieus antwoord op die vraag kunnen jullie me altijd een PM sturen,heb dit al vaker uitgelegd maar er zijn altijd mensen die telkens moeten doen alsof hun neus bloedt!!!

Grtz.Own

Pardon? Dit is de eerste keer dit ik er naar vraag, omdat ik meen dat ik ergens gelezen had dat jij zelf het tegendeel zei. Ik beschuldig je toch nergens , maar is een vraag om verduidelijking.

Wat een opgefokte mannetje ben je zeg. Ik heb je vaak genoeg positieve beoordelingen gegeven.

Je laat je wel erg kennen nu, aangezien jij dan wel het ''grote mannetje'' zal zijn? :rolleyes:

Ik had notabene nog gestemd voor je als BBer van de maand, knul. :thumbs:
 
rustig heren! bewaar de testosteron voor de training ;)
 
rustig heren! bewaar de testosteron voor de training ;)

Ik ben zo kalm als maar zijn kan. Ik denk dat hij mijn post gewoon verkeerd begrepen heeft, maar dat hij zo uit zijn dak gaat is ook nieuw.
 
jezus zeg own, dat ziet er al bruut uit!!

das toch wel het voorbeeld van mijn ideale lichaam:cool:
 
schrijven kan vaak eens misbegrepen zijn :)

we're all friends who share 1 lifestyle: Bodybuilding :p

@ Own: bruute fysiek :lifter:
 
schrijven kan vaak eens misbegrepen zijn :)

we're all friends who share 1 lifestyle: Bodybuilding :p

@ Own: bruute fysiek :lifter:

Ja , no shit. Het is hier geen msn! :D
 
Goede fysiek. Goed droog ook. Nice.
 
Pardon? Dit is de eerste keer dit ik er naar vraag, omdat ik meen dat ik ergens gelezen had dat jij zelf het tegendeel zei. Ik beschuldig je toch nergens , maar is een vraag om verduidelijking.

Wat een opgefokte mannetje ben je zeg. Ik heb je vaak genoeg positieve beoordelingen gegeven.

Je laat je wel erg kennen nu, aangezien jij dan wel het ''grote mannetje'' zal zijn? :rolleyes:

Ik had notabene nog gestemd voor je als bodybuilder van de maand, knul. :thumbs:

Mss haal ik je wel met een ander door de war,pinda's zat hier.:rolleyes:onderandere ikzelf:D
Maar de reactie "huh???" zie ik niet echt als een vraagstelling en al helemaal niet als een beoordeling.Bij jou heb ik nooit "een beetje raar" gereageerd,maar altijd gewoon een beoordeling gegeven van je fysiek,zoals het hoort hier!!Had er dan normaal op gereageerd,mss had ik dan niet (volgens jou) zo opgefokt gereageerd.
En dude...ik lijdt aan bigorexia,zie mezelf echt niet als een grote man,eerder als een fitnessmatty.Opgefokt ben ik niet,of heb je soms door al mn posts gebladerd?Dan zie je vanzelf wel hoe opgefokt ik dan wel niet zou moeten zijn.:scratch:
Zal het dan bij deze terug nemen en bedankt nog voor je stem dan.:cool:
Als je het er niet mee eens bent moeten we toch maar eens gaan "msn'en" dan.:roflol:
 
Mss haal ik je wel met een ander door de war,pinda's zat hier.:rolleyes:onderandere ikzelf:D
Maar de reactie "huh???" zie ik niet echt als een vraagstelling en al helemaal niet als een beoordeling.Bij jou heb ik nooit "een beetje raar" gereageerd,maar altijd gewoon een beoordeling gegeven van je fysiek,zoals het hoort hier!!Had er dan normaal op gereageerd,mss had ik dan niet (volgens jou) zo opgefokt gereageerd.
En dude...ik lijdt aan bigorexia,zie mezelf echt niet als een grote man,eerder als een fitnessmatty.Opgefokt ben ik niet,of heb je soms door al mn posts gebladerd?Dan zie je vanzelf wel hoe opgefokt ik dan wel niet zou moeten zijn.:scratch:
Zal het dan bij deze terug nemen en bedankt nog voor je stem dan.:cool:
Als je het er niet mee eens bent moeten we toch maar eens gaan "msn'en" dan.:roflol:

Lol :D

Tis okee en klaar en ik was het zeker niet , want ik weet hoe hard men moet werken voor zulke fysieken. Keep up the good work! :thumbs:
 
Ik wou dat nooit de gym verlaten had toen ik 16 was dan zag ik er nu ook zo uit....maar nee ik moest zo nodig andere shit gaan doen. :P

:D ...ziet er goed uit dude.
 
Lol :D

Tis okee en klaar en ik was het zeker niet , want ik weet hoe hard men moet werken voor zulke fysieken. Keep up the good work! :thumbs:

Okay dan bro jij ook succes.:thumb:sluit me verder bij de mening van T0mmekeDC aan.;)


@Da Rest: Thx voor de beoordelingen,ga nog harder mn best doen.:wl:
 
:D

kom maar lekker mee squatten dan

Hehe gaan jullie aan de uiteinden van de barbell hangen en ik squatten.:cool:

:jk:Moet echt eens gaan gebeuren he,kunnen genoeg van elkaar leren toch.;)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven