AndroidHealthClinic

Own...3,5jr terug @82kg +/- 6% (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hehe,geen tussentijdse pics meer van mij.Ga eerst eens naar die 100kg toewerken,dan post ik pas ene.En eigenlijk een shredded pic,maar ook die bewaar ik liever voor op het podium.:D

hehehehe je wil iedereen de mond doen openvallen met je volgende pics ;)
ben benieuwd ,echt!want je had al een damn goede fysiek own!keep up the good work
 
hehehehe je wil iedereen de mond doen openvallen met je volgende pics ;)
ben benieuwd ,echt!want je had al een damn goede fysiek own!keep up the good work

Thx el monstro,you know the name of the game bro.;)

Jij ook succes man,je hebt ook een behoorlijk puike fysiek!!!!:cool:
 
@Own
Hoeveel kilo weeg je momenteel?
 
toen al ferm
 
:thumbs: toen al ferm
 
toen al een zeer nice fysiek man :thumbs:

verlang al naar je pics waar de 100kilo aantikt :D
 
Hehe,thx guyz.:cool:

Vandaag nog gewogen trouwens,2kg erbij!!!:wl:
 
Echt nice man, blijf zeker zo doorgaan! super fysiek en super stats ook!
 
op naar de 100!!!

Yeah baby!!!!

Al zou op de 90 blijven staan en alleen maar droger en harder worden ook een hele prestatie opzich zijn.:cool:

Zal de cut straks ook stukken soepeler verlopen.:rolleyes:
 
Yeah baby!!!!

Al zou op de 90 blijven staan en alleen maar droger en harder worden ook een hele prestatie opzich zijn.:cool:

Zal de cut straks ook stukken soepeler verlopen.:rolleyes:

niet terugkrabbelen, droger en harder op 100 damned ;)
 
niet terugkrabbelen, droger en harder op 100 damned ;)

Voor mijn gevoel wil ik ook snel naar de 100kg toe,maar wedstrijdgericht zou ik met keuze 2 beter ervoor staan,zal toch aan mn stofwisseling gaan liggen,nu die eenmaal weer op volle gang komt.Ben benieuwd iig.;)
 
Voor mijn gevoel wil ik ook snel naar de 100kg toe,maar wedstrijdgericht zou ik met keuze 2 beter ervoor staan,zal toch aan mn stofwisseling gaan liggen,nu die eenmaal weer op volle gang komt.Ben benieuwd iig.;)

even afwachten hoe je lichaam reageerd... maar ik denk dat je op 100kg flink hard kunt komen
 
even afwachten hoe je lichaam reageerd... maar ik denk dat je op 100kg flink hard kunt komen

@3% zal ik die 100kg nooit en te nimmer kunnen vasthouden sanca,denk eerder dat ik in mn handen mag klappen als ik 85kg ga overhouden.Vooral na die kl**te tekenbeet.:(
 
@OS:Je had toen al een brute fysiek man, vooral die lats...gewoon !!BAM Shazzam!!, fladderen als een vleermuis.
 
Back
Naar boven