XXL Nutrition

Own's Bulk pic

Bezoekers in dit topic

Dankzij jou Kale....dankzij jou.;)

Kan trouwens eten wat ik wil!!!Pizza frieten hamburgers quarterpounders salsawrappers bitterballen en ga zo maar dooooor!!!Kom gewoon geen grammetje vet bij,word er alleen wat trager van zullen we maar zeggen.:rolleyes:Over 4 weken begint het echte dieet weer,nu eet ik wat ik wil,dit allemaal achter elkaar :D:Den nog zet ik geen vet aan!!!Dan was die salmonella van vroeger toch een geluk bij een ongeluk he,mn metabolisme draaid rpm's als een wegracer.:roflol:

@Loca:Hope so.;)

En met die woorden neem je alle hoop weer weg :roflol: ;)
Salmonella is echt ****ed.. been there, done that :(
Is je tekenbeet trouwens al weer helemaal genezen?
 
En met die woorden neem je alle hoop weer weg :roflol: ;)
Salmonella is echt ****ed.. been there, done that :(
Is je tekenbeet trouwens al weer helemaal genezen?

Oeiii,salmonella is ook echt ****ed he,heeft mij toen bijna 15kg gekost,en kreeg ze niet meer terug.
@Tekenbeet:Gelukkig wel ja,al was ik van de antibiotica heeel wat kilo's kwijtgeraakt(bijna 10kg!!!!).:(maar zit nu alweer bijna op mn oude gewicht(@90+).:D
 
fatty fat fat!!!!

:p bruut hoor kerol! :thumb: echt bulk is het niet te noemen though, je zit lager in vet dan de meeste na de cut :roflol:
 
fatty fat fat!!!!

:p bruut hoor kerol! :thumb: echt bulk is het niet te noemen though, je zit lager in vet dan de meeste na de cut :roflol:

Hehe,zit hier toch op een Kcal of 5000 bro,bulken op zn top voor mij dit.:p
 
Thx mannen,heb ook niet echt aanleg om vet te worden (nog nooit echt boven 10% gezeten) ,meeste is altijd maar vocht!!!

Op hoeveel zat je ten tijde van de genomen foto dan?
 
Op hoeveel zat je nu dan?

Dit was rond de 9%,ben echt een vochtklomp in de bulk.:D
Minder vet betekend ook minder snelle massa aanzet,maar voor contests ben ik wel in no time zo droog alst maar kan.:DDe bedoeling straks is om met een shredded 3% on stage te komen,kei en keihard!!!!

@Superknurft:Thx bro.;)
 
Dit was rond de 9%,ben echt een vochtklomp in de bulk.:D
Minder vet betekend ook minder snelle massa aanzet,maar voor contests ben ik wel in no time zo droog alst maar kan.:DDe bedoeling straks is om met een shredded 3% on stage te komen,kei en keihard!!!!

Aha... Respect voor je doelstelling, kerel :thumbs: . Zal je log dan maar eens regelmatig aandoen.
 
Aha... Respect voor je doelstelling, kerel :thumbs: . Zal je log dan maar eens regelmatig aandoen.

Thx bro.;)

Ga binnekort ook een PL log beginnen,ben uitgenodigd om in een team deel te nemen ivm mn overall @600kg.:wl:Rawiswaar,echt benieuwd wat ik met dat pakje aan ga knallen.:)
 
damn, ik dachjt dat ik flink aan't bulken was, maar mn buikje is de helft vanop je 1ste pic :D
snel die shizzle weer ns opvoeren dan, ik ben benieuwd naar de resultaten als je uit de cut komt, kan imo alleen maar bruut zijn! :thumbs:
 
nice Own :p

lekker massief :eek:

mooie tat ook, wat staat erop?
 
damn, ik dachjt dat ik flink aan't bulken was, maar mn buikje is de helft vanop je 1ste pic :D
snel die shizzle weer ns opvoeren dan, ik ben benieuwd naar de resultaten als je uit de cut komt, kan imo alleen maar bruut zijn! :thumbs:

Hehe thx sanca,nu ik eindelijk nuchter ben eet ik alleen nog maar meer en meer,hopelijk schiet ik nu eens over die 10% heen.;)


@T0mmekeDC:Thx man...Volledige namen en geboortedatum van mn dochtertje.;)

Sarah-Jane "Yasmina" 18-03-04
 
Cool. Bulkbuikje.:p Ziet je abs zitten. Vind je foto met je begeleider nog t bruutst.:cool:
 
nice fotos. ben jaloers man,als ik zoveel junkfood eet word ik veel te vet,dus moet ech clean bulken.
 
Netjes man, echt top, geen woorden voor:thumbs:
 
Dankzij jou Kale....dankzij jou.;)

Kan trouwens eten wat ik wil!!!Pizza frieten hamburgers quarterpounders salsawrappers bitterballen en ga zo maar dooooor!!!Kom gewoon geen grammetje vet bij,word er alleen wat trager van zullen we maar zeggen.:rolleyes:Over 4 weken begint het echte dieet weer,nu eet ik wat ik wil,dit allemaal achter elkaar :D:Den nog zet ik geen vet aan!!!Dan was die salmonella van vroeger toch een geluk bij een ongeluk he,mn metabolisme draaid rpm's als een wegracer.:roflol:

@Loca:Hope so.;)
sterf!
 
ziet er allemaal goed uit,de oude en nieuwe pics!hoe groot ben je eigenlijk?
 
Kijk ... dit zijn brute pics... Meathead ownage :)
 
Back
Naar boven