Fitness Seller

Oxandrolon

Bezoekers in dit topic

LaForge

Cool Novice
Lid geworden
3 feb 2015
Berichten
36
Waardering
35
Lengte
1m88
Massa
88kg
Goedendag allen,

Mijn intresse gaat uit naar jullie mening over de verschillende leesbare dingen ofwel ervaringen met Anavar/oxandrolon Only. En dan niet aangaande wat je van de Only kuur op zichzelf vindt, wijvenkuur of sowieso niks.

Lees je de vroegere documentatie over dosering en resultaten, dan is zie je bijvoorbeeld dat bij lage dosis van 20mg/ed 2-3 kilo vvm bijkomt met bijgaande betere prestaties. De sides worden betiteld als nihil.

In tegenwoordige logs, ervaringen en adviezen lees ik vaak dat voor diezelfde resultaten, de doseringen zoveel hoger moeten liggen. De sides zouden ook op lage dosis al flink zijn qua onderdrukking etc. en bij de geadviseerde hogere dosis kunnen we niet zonder nakuur, daar waar de meningen ook nogal verdeeld zijn.

Zou het kunnen zijn dat vandaag de dag men niet "tevreden" genoeg kan zijn met de minimale gains die bij Var horen en dat men daardoor om wat te merken ofwel er echt alles uit te halen wat erin zit zo hoog doseert?
We zouden kunnen denken dat de werkzame stof minder aanwezig is of vervangen door wat anders, maar daar hoeven we bij de gangbare UG ook niet aan te twijfelen.

Dat is waar ik benieuwd naar ben, hoe men over deze stof denkt.

Daarbij: juist ben ik benieuwd naar die mensen die ook de adviezen geven. Want de adviezen zijn graag ter harte genomen , ook door mij, en daarom juist zo interessant om van deze verschillende mensen ook achteraf te horen hoe ze er na hun eigen kuur vanaf zijn gekomen: als we niet alleen de logs en adviezen naast elkaar leggen maar vooral ook hoe men er zelf op terug kijkt later en of het juist daardoor is dat mensen zo adviseren ofwel omdat het allemaal zo gedaan wordt omdat het ze ook zo verteld is en dat wel of niet goed beviel.

Dank voor elk antwoord alvast,

Grtz
 
Verkapt "ikwilstiekemtochvaronlybeginnenmaarverpakhetineenanderjasje".
 
Aan de topic titel te zien ga ik die lap tekst niet lezen
 
Verkapt "ikwilstiekemtochvaronlybeginnenmaarverpakhetineenanderjasje".

Nou, dat is niet stiekem, dat is ook gewoon waar. Ik maak er niet zo'n haast mee en lees ook alle onderwerpen erover alhier. En deze vraag/opvallendheid bleef me een beetje open. Over andere details zijn er genoeg forumleden duidelijk genoeg geweest lijkt me.

En ja, misschien wat omslachtig, excuseer
 
Dr zijn serieus laatste paar weken een handvol topics over anavar geweest. Ga dat lezen, gebruik de zoekfunctie en succes ermee. Hoooiiiii
 
Als je Anavar wilt doen koop dan human grade en test dat. Dan weet je zeker dat het niet ondergedoseerd is. Je hebt wel veel geld kwijt aan On kuurtje. Zeker 2x de kosten van een UG merk.

Met human grade heb je zekerheid en dan kun je zelf ondervinden of het werkt. Waarschijnlijk hoef je dan ook niet zo hoog doseren als de vaak genoemde 70-80mg per dag.
 
Als je Anavar wilt doen koop dan human grade en test dat. Dan weet je zeker dat het niet ondergedoseerd is. Je hebt wel veel geld kwijt aan On kuurtje. Zeker 2x de kosten van een UG merk.

Met human grade heb je zekerheid en dan kun je zelf ondervinden of het werkt. Waarschijnlijk hoef je dan ook niet zo hoog doseren als de vaak genoemde 70-80mg per dag.


Zeer duidelijk, thnx.

Ik lees dbb al leeg dacht ik, maar zelfs dan mis je nog al s een stukje tekst blijkbaar.
Bedankt dat de moeite genomen wordt om het me ff bij te brengen!

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

En jongens, let wel, ik ben een novice ey.
Ook ik moet ergens beginnen.
 
Orals only zijn poep. Ga voor test only. Ervaar je bijna geen sides en je gaat er 10x beter op.
 
Orals only zijn poep. Ga voor test only. Ervaar je bijna geen sides en je gaat er 10x beter op.



Uiteraard heb je gelijk. Test e is de betere keuze . Dan kun je vaak roepen dat oral only minder goed is, maar als iemand eenmaal oral only in zijn hoofd heeft (als 1e keer AAS) gaat die persoon dat toch vaak doen. Dan maar beter vertellen wat hem te wachten staat en daarin advies geven.

Die persoon zal dan zelf ondervinden wat hij er van vind. De meest logische conclusie zou dan zijn dat zijn 2e kuur wel een inject kuur zal zijn.
 
uiteraard heb je gelijk. Test e is de betere keuze . Dan kun je vaak roepen dat oral only minder goed is, maar als iemand eenmaal oral only in zijn hoofd heeft (als 1e keer aas) gaat die persoon dat toch vaak doen. Dan maar beter vertellen wat hem te wachten staat en daarin advies geven.

Die persoon zal dan zelf ondervinden wat hij er van vind. De meest logische conclusie zou dan zijn dat zijn 2e kuur wel een inject kuur zal zijn.

+1
 
Uiteraard heb je gelijk. Test e is de betere keuze . Dan kun je vaak roepen dat oral only minder goed is, maar als iemand eenmaal oral only in zijn hoofd heeft (als 1e keer AAS) gaat die persoon dat toch vaak doen. Dan maar beter vertellen wat hem te wachten staat en daarin advies geven.

Die persoon zal dan zelf ondervinden wat hij er van vind. De meest logische conclusie zou dan zijn dat zijn 2e kuur wel een inject kuur zal zijn.

Jep :) Maar herhaling is de kracht van de boodschap :)
 
Daar hebben jullie hoogstwaarschijnlijk gelijk in.
Zo zal het bij mij ook zijn, mocht ik de weg bewandelen.

Mag ik aannemen dat jullie zelf ook door deze "fout" wijzer zijn geworden?
Ik zal ook door schade en schande wijzer worden.

Bedankt voor de goede adviezen, blijft nog beetje mijn eerste vraag open, maar daar zal t.z.t. Ook wel duidelijkheid over komen.
Inderdaad is er over de keuze voor VarOnly of dosering etc. ruim voldoende te vinden hier dankzij volk hier.

Thnx.
 
Ja, dat komt voort uit eigen ervaring en die van anderen. Daarom wordt er voor gewaarschuwd het beter meteen goed te doen.

Injecteren geeft beter resultaat over het algemeen, en is gezonder. Mijn Pis was veel geler / donkeren tijdens een tabs kuurtje dan bij injecteren, hoeveel ik veel meer werkzame stof injecteerde in totaal. Oftewel de leverbelasting is een stuk zwaarder bij tabs. Dis als je tabs gaat doen, ga dan ook niet nog eens elke weekend zuipen met je maten!

Injecteren lijkt eng maar als je eenmaal 2-3 keer geprikt hebt valt het echt mee.

Vraag jezelf dit eens af: Waarom zouden er anders veel gasten zijn die elke dag of om de dag prikken, als prikken zo verschrikkelijk was ?
 
Daar hebben jullie hoogstwaarschijnlijk gelijk in.
Zo zal het bij mij ook zijn, mocht ik de weg bewandelen.

Mag ik aannemen dat jullie zelf ook door deze "fout" wijzer zijn geworden?
Ik zal ook door schade en schande wijzer worden.

Bedankt voor de goede adviezen, blijft nog beetje mijn eerste vraag open, maar daar zal t.z.t. Ook wel duidelijkheid over komen.
Inderdaad is er over de keuze voor VarOnly of dosering etc. ruim voldoende te vinden hier dankzij volk hier.

Thnx.

Eigenlijk weet je dus al dat je geen oral only moet doen maar je gaat het toch doen :roflol: waarom nog naar dingen vragen als je toch niet luistert?
 
Misschien houd ik toch nog een vals idee over aan de "malloten" die er ook nog wel positief over kunnen zijn.
Of kunnen we er sowieso vanuit gaan dat deze mensen geen andere ervaringen hebben , dus geen referentie.

Prikken op zichzelf schrikt mij niet, gezien de tendens en adviezen alhier, zou het zomaar kunnen dat ik voor de "betere" optie kies. De verhouding pro's en con's spreekt wel voor zich globaal gezien, dat moet gezegd.
 
Orals zijn een leuke kennismaking met roids maar brengen achteraf gezien niet zoveel, daarom dat iedereen injects aanraad. Beter voor je gezondheid + meer kwalitatieve gains
 
Orals zijn een leuke kennismaking met roids maar brengen achteraf gezien niet zoveel, daarom dat iedereen injects aanraad. Beter voor je gezondheid + meer kwalitatieve gains

Ik blijf erbij dat ik die kennismaking onzin vind. Als je var only hebt gedaan dan weet je niet hoe test e kuur gaat zijn.
 
Ik blijf erbij dat ik die kennismaking onzin vind. Als je var only hebt gedaan dan weet je niet hoe test e kuur gaat zijn.

Nee klopt maar de drempel is kleiner bij een pilletje nemen dan bij een naald in je spier steken :p (bij de meesten dan toch). Natuurlijk zijn de effecten niet vergelijkbaar met een test-e kuur maar zo heb je toch een eerste kennismaking met producten die je lichaam veranderen? Om het zo maar te zeggen :p
 
Back
Naar boven