MuscleMeat

Oxandrolone (anavar) van Genesis

Bezoekers in dit topic

BodyBulldozer

Cool Novice
Lid geworden
7 mei 2014
Berichten
92
Waardering
5
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
8%
Hey DBB'ers

Heb deze kunnen te pakken krijgen van een betrouwbaar persoon.
Hij werkt al heel lang met de supplier die hem deze bezorgd heeft.
Zou dus een betrouwbare leverancier moeten zijn!

(Ik weet dat de echte genesis niet meer bestaat, maar heb vorig jaar Winstrol Genesis gehad met zwarte dop en die deed gewoon zijn werk zoals het hoorde)

Pics:

de018l.jpg


5jyycg.jpg


ylblu.jpg


mubdw5.jpg


2ztghzd.jpg
 
nep

- dop moet wit zijn
- op de zijkant datum enz 2 verschillende kleuren
- op de onderkant staat volgens mij geen genesis in het wit normaal gesproken

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

nep

- dop moet wit zijn
- op de zijkant datum enz 2 verschillende kleuren
- op de onderkant staat volgens mij geen genesis in het wit normaal gesproken

dop moet zwart zijn niet wit!!
 
Alle genesis is nep. Genesis bestaat niet meer. Dat wil niet zeggen dat er geen werkzame stof inzit.
Vorig jaar Winstrol Genesis gehad en deed gewoon zijn werk.
 
één van de vele Genesis varianten.

Ik heb de dianabol van deze soort gebruikt en die was wel ok, de jouwe waarschijnlijk dus ook.

De originele Genesis van pre 2010 (HG) is het uiteraard niet maar er zit wel werkzame stof in, normaal gesproken (oxy heb ik nog nooit getest van hun).

Dat datum naderhand gedrukt is, is normaal. Dat dop wit is ook.

Probeer het en je weet het zelf snel genoeg.

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

Goed spul man... Dat is het enige wat je wil horen toch?

Elke keer het over Genesis gaat kom jij met je k*tcommentaar, flikker toch op man :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

nep

- dop moet wit zijn
- op de zijkant datum enz 2 verschillende kleuren
- op de onderkant staat volgens mij geen genesis in het wit normaal gesproken

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------



dop moet zwart zijn niet wit!!

Als je weinig kent van de werkzame genesis op de markt, waarom reageer je dan?

Die met de zwarte doppen is één van de varianten.
 
Zoals jij het merk elke keer kom verdedigen Eattillyoudrop.. Pffffffffffffff!!


Hoe weet je nou of er werkzame stof inzit man.. Heb je het getest dan ipv van alleen gesnoept.
Als ik er strumazolol in stop groei je ook en zit er ook werkzame stof in..
 
Van alle reageerders heeft Eattillyoudrop blijkbaar de enige gebruikservaring tot nu toe met de Genesis met witte dop (USP).En ging je goed op die dbol Eattillyoudrop?
 
Van alle reageerders heeft Eattillyoudrop blijkbaar de enige gebruikservaring tot nu toe met de Genesis met witte dop (USP).En ging je goed op die dbol Eattillyoudrop?

Het was oke. Ben een paar kilo bijgekomen de eerst weken van men kuur, teveel om alleen van test e te zijn (kuur was test e, bold, dianabol van Genesis). Goeie pomp, beetje kracht, trainingen gingen vlotter.

Beetje wat je van een kickstart kan verwachte dus maar het is zeker geen top merk. Ik heb wel al beter dianabol gehad.

Met andere woorden: in mijne zat werkzame stof maar was lichtjes ondergedoseerd naar mijn gevoel


Zoals jij het merk elke keer kom verdedigen Eattillyoudrop.. Pffffffffffffff!!


Hoe weet je nou of er werkzame stof inzit man.. Heb je het getest dan ipv van alleen gesnoept.
Als ik er strumazolol in stop groei je ook en zit er ook werkzame stof in..

Verdedigen is een groot woord. Ik zei dat het "ok" was. Ik schiet het niet meteen neer zoals 99% hier doet als ze Genesis zien voorbijkomen.

Ik zou het niet meteen opnieuw kopen maar als er werkzame stof inzit mag het oog gezegd worden.

Ik kuur al lang, dus ik weet wat dianabol hoor te doen...

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

PS: hou in je achterhoofd dat labs zoals deze vaak verschillende batchen uitbrengen, de ene al meer gedoseerd dan de andere. Garantie kan ik je dus niet geven.

Testen is de boodschap :)
 
Hoop maar dat ik er wat krachtwinst mee heb en wat harder van kom. Ben niet zo zeer op zoek naar massa, die heb ik al genoeg :)
 
weet niet hoe goed je anavar nou kan merken. als je goed droge gewrichten van krijgt weetje dat t geen var is imo. ;)
 
Maakt niet uit of er winstrol bijzit voor me :p zolang er maar genoeg werkzame stof inzit ben ik al blij de dag van vandaag!
 
Back
Naar boven