Fitness Seller

Oxandrolone Genesis ? Anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fit86

Novice
Lid geworden
30 apr 2015
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
11%
Halloo,

Ik ben best nieuw hier op als LID, loop wel vaker te pottenkijken maar nu heb ik een serieuze vraag.

Ik train jarenlang en ben ervaren ...

heb nooit een anavar kuur gehad dus weet ook niet precies wat wel goede anavar is.

De potjes zijn van glas met witte dop, houdbaarheid is tot juni-2015 en in geproduceerd in 2011.

Kunnen jullie mij vertellen of ik uberhaupt wel goede heb en hoe jullie ervaringen zijn met dit merk en/of deze anavarkuur

image5.JPG


image2.JPG


image3.JPG


image6.JPG


image4.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij anavar is het altijd de vraag of het geen winstrol is of een mix van winstrol/anavar.

Merk genesis zijn de meningen over verdeeld.
 
Bij anavar is het altijd de vraag of het geen winstrol is of een mix van winstrol/anavar.

Merk genesis zijn de meningen over verdeeld.

Dit.

+

Genesis tja, het ziet er idd uit als the real deal, maar bij Genesis durf ik dit nooit met zekerheid te zeggen.
De tht is merkwaardig, aangezien dit heel kort is en je dus iets hebt gekocht van alweer 4 jaar oud en dan heb ik het nog niet eens over de prijs gehad die je hebt betaald. :rolleyes:

Ik ben ook geen fan van ug orals en al helemaal niet van anavar.
Lekker op de plank van de vrouwtjes laten staan. ;)
 
Fake

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Hologram sticker is niet goed. En idd witte dop.

Holigram sticker moet een normale vierkant zijn en geen octa vorm. Dopje moet zwart zijn en niet wit.

Heb zelf gekuurd op genesis
 
is het potje van glas of plastic? dopje moet idd zwart zijn
 
Back
Naar boven