AndroidHealthClinic

Oxandrolone of winstrol

Bezoekers in dit topic

Michael111111

Novice
Lid geworden
1 jul 2016
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
65kg
Vetpercentage
4%
Goedenavond,

Ik zit erover te denken om een kuur oxandrolone te pakken maar weet niet of ik dat echt verstandig is om te doen.. Ik ben nogal klein gebouwd maar wel atletisch alleen wil ik gewoon een paar kilo's erbij en wat voller worden.. Dus ik zit te twijfelen of ik anavar of winstrol zal pakken... Wat is voor mij het beste.? Ik ben van plan om het trainen vanaf dan ook weer op te pakken en de biertjes te laten staan..!! ik wil gewoon zsm massa en volume erbij!
 
Doe maar gewoon niet. Gwn trainen en eten spillepootje! Je moet niet zonder basis naar middelen grijpen.
 
Ik heb een aantal jaar geleden wel fanatiek getraind met proteïne shakes, creatine en visoliecapsules, maar ben daarna weer teruggevallen naar drinken.. Nu wil ik het weer oppakken en snel resultaat zien..
 
Ik heb een aantal jaar geleden wel fanatiek getraind met proteïne shakes, creatine en visoliecapsules, maar ben daarna weer teruggevallen naar drinken.. Nu wil ik het weer oppakken en snel resultaat zien..

Voor snel resultaat ga je beter een andere sport zoeken
 
Stoere jongens jullie zeg... Bah bah
 
Stoere jongens jullie zeg... Bah bah

Vind je het zo raar dan ? Eerst je biertjes laten en minstens een jaar (minstens!!) serieus trainen, voeding en rust op orde en dan kun je een kuurtje overwegen, maar dan eigenlijk nog niet :rolleyes:
 
Vind je het zo raar dan ? Eerst je biertjes laten en minstens een jaar (minstens!!) serieus trainen, voeding en rust op orde en dan kun je een kuurtje overwegen, maar dan eigenlijk nog niet :rolleyes:
En dan is een jaar nogsteeds achterlijk kort.
 
En dan is een jaar nogsteeds achterlijk kort.

Dat moet je tegen mij niet zeggen, ik vind het beter dat hij het zelfs helemaal niet doet maar ik denk dat zijn besluit toch al vaststaat :rolleyes:
 
Een paar kilo's erbij ga je er niet van krijgen zonder solide training en voeding en die geven je op zich al wat kilo's. Alcohol gaat ook er niet mee samen.

Zelfs als je jezelf al een heel eind vooruit hebt getraind geeft dit spul je weinig en verlies je het weer in een paar maanden erna. Moet je het na herstellen steeds weer blijven nemen.
 
Winstrol 6 weken 50mg verdelen over 2x in de dag of 90min voor de training in 1x. Direct na je laatste dag winstrol 20mg nolva slikken voor 3 weken
Succes einde bericht
:slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::sd:
 
Dit is gewoon een fucking troll man
 
Hoe lang ga je die gainz houden ? Want uw trainingsethiek lijkt me niet al te goed.

Ik zou eerst maar eens beginnen met voeding en training te optimaliseren. Daar ga je meer aan hebben.
 
Back
Naar boven