AndroidHealthClinic

oxy echt of nep?

Bezoekers in dit topic

wiksycola

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2005
Berichten
70
Waardering
0
Ik heb gekocht van 1 van mijn minder betrouwbare bronnen Iraanse oxymetholone omdat dit er volgens mij wel echt uitziet. (na 2 weken voelt het ook echt trouwens)
lot 0091282
MFG 3 2004
EXP 3 2009
graag wat info hierover???
 
Foto.

oxy1.jpg
 
jeps gelukkig zijn ALLE Iraanse spullen NOG niet gefaked en kun je er voor 99,99% vanuit gaan dat ze volkomen REAL zijn.

hou ons ff op de hoogte hoe je erop op gaat en wat je na de kuur eraan over gehouden hebt.

succoïtus :D
 
Beetje k*t na 2 weken 50mg kreeg ik gigantische bloedneusen van een half uur lang.
Ben in de derde week over gegaan op 25 mg per dag, de hele week ging het goed toen was het weer raak, toen ben ik gestopt.
De progressie was super 3kg binnen 6 dagen daarna ging het wat langsamer, ik ben nu 6 dagen gestopt en 1 kg kwijt lijkt zelfs of ik weer wat voller word (misschien door de creatine), kracht is wel wat afgenomen.
Al met al was ik erg tevreden alleen baalde ik super van die bloedneusen, het gekke was dat ik geen idioot hoge bloeddruk had.
Ik heb veel verschillende dingen gebruikt tot nu toe behalve oxy's, ook wel eens bloedneusen gekregen maar nooit in deze mate.
 
wiksycola zei:
Beetje k*t na 2 weken 50mg kreeg ik gigantische bloedneusen van een half uur lang.
Ben in de derde week over gegaan op 25 mg per dag, de hele week ging het goed toen was het weer raak, toen ben ik gestopt.
De progressie was super 3kg binnen 6 dagen daarna ging het wat langsamer, ik ben nu 6 dagen gestopt en 1 kg kwijt lijkt zelfs of ik weer wat voller word (misschien door de creatine), kracht is wel wat afgenomen.
Al met al was ik erg tevreden alleen baalde ik super van die bloedneusen, het gekke was dat ik geen idioot hoge bloeddruk had.
Ik heb veel verschillende dingen gebruikt tot nu toe behalve oxy's, ook wel eens bloedneusen gekregen maar nooit in deze mate.

hoe gaat het nu met je bloedneus en je geslik hoor van je

gr warrior
 
Toen ik dat postte was ik al gestopt.
Balend van de bijwerkingen, maar onder de indruk van de snelle progressie ga ik het nog is proberen met een kwart tabletje per dag.
 
wiksycola zei:
Toen ik dat postte was ik al gestopt.
Balend van de bijwerkingen, maar onder de indruk van de snelle progressie ga ik het nog is proberen met een kwart tabletje per dag.


heb van deze twee tabs genomen, nooit geen last van iets gehad.

hopen dat het nu beter gaat :D
 
ik neem er 1 per dag 's morgens,heb geen bloedneus maar ik zeik wel heel de dag zo geel als wat,teken dat alles serieus moet werken om de oxy te verwerken ! goed spul ! :D
 
Back
Naar boven