MuscleMeat

oxy en winstrol

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

shaker

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 sep 2005
Berichten
116
Waardering
2
hallo medebodybuilders..

heb een vraagje...
maatje van me zit nu aan de oxy's op 100 mg per dag...(jaja is slecht..dat weten we ;)) maar zijn vraag is nu of het meerwaarde heeft als hij hierbij winstrol toevoegd...???

groetjes
 
moet ie proberen dan weet hij het... hoe kunne wij nou vertellen of hij er wat aan zal hebben
 
hoe lang gebruikt hij die oxy al hoeveel weegt hij hoeveel jaar traint hij hoe is zijn voeding en hoe vaak heb je hem anaal vernederd??
 
Zo kan die wel weer...
 
lijkt me slecht plan om nog winstrol te gaan gebruiken als je al 100mg/dag oxy gebruikt
 
mijn lever begon al tegen te spartelen dat ik het las :mad:

-rodge
 
hallo medebodybuilders..

heb een vraagje...
maatje van me zit nu aan de oxy's op 100 mg per dag...(jaja is slecht..dat weten we ;)) maar zijn vraag is nu of het meerwaarde heeft als hij hierbij winstrol toevoegd...???

groetjes

als 'jullie' dat weten, waarom doet 'hij' dat dan.. shake je maat eens door elkaar, misschien komt hij dan over zijn angst voor naalden af.. en anders voer je hem dronken en douw je een dikke spuit test in zn reet.. de geringe schade die dan wordt veroorzaakt door overmatig alcoholgebruik is dan te verwaarlozen gezien de lever vele malen minder zal worden belast door het voortzetten van de kuur met injectables

donaties als dank kunnen worden overgemaakt naar P3254773
 
hij is nu 3,5 week bezig en wil nog 1,5 week doogaan...
hij heeft ook totaal geen last van bijwerkingen...geen vocht vasthouden , puistjes of wat dan ook. Tot nu toe is ie 4 kg aangekomen. Maar zijn vraag was idd of het een extra versterkende werking heeft die winstrol voor paar weekjes of kan hij het beter hierzo bij laten??
 
Hij kan er beter mee kappen en een goeie kuur samenstellen;)
 
lijkt me slecht plan om nog winstrol te gaan gebruiken als je al 100mg/dag oxy gebruikt

zo overdreven vind ik die hoeveelheid niet.
ken er zat die 200/300 mg per dag voor 8 weken nemen en nergens last van hebben hoor. k wil niet zeggen dat het goed is maar om 100 mg nou al ''veel'' te vinden vind ik wat overdreven.
maar 2 orals door elkaar kun je indd beter niet doen, ga dan gewoon prikken...
 
maar 2 orals door elkaar kun je indd beter niet doen, ga dan gewoon prikken...


zie niet in waarom je geen 2 orals door mekaar zou doen zolang het maar geen oral only kuur is en je niet gaat overdrijven met het aantal mg's.

-rodge
 
wel raar dat er om 2 soorten tabletjes moeilijk gedaan word terwijl de meeste hier wel megadoseringen prikken er in douwen....wat zou nou slechter zijn
 
mijn lever begon al tegen te spartelen dat ik het las :mad:

-rodge

zie niet in waarom je geen 2 orals door mekaar zou doen zolang het maar geen oral only kuur is en je niet gaat overdrijven met het aantal mg's.

-rodge

Das vreemd.

Dus bij 2 orals only begint je lever al te spartelen als je het alleen al leest. Maar bij 2 orals plus nog meer anabolen in de vorm van injecteerbare is er opeens geen reden meer om het niet te doen.

Denk jij dan dat injecteerbare steroiden gezond zijn of zo? Of dat ze je lever reinigen ???

Ik volg het in ieder geval niet...
 
Das vreemd.

Dus bij 2 orals only begint je lever al te spartelen als je het alleen al leest. Maar bij 2 orals plus nog meer anabolen in de vorm van injecteerbare is er opeens geen reden meer om het niet te doen.

Denk jij dan dat injecteerbare steroiden gezond zijn of zo? Of dat ze je lever reinigen ???

Ik volg het in ieder geval niet...

Hij denkt misschien als je injecteert dat de AAS niet meer in je lever komt maar in je spier blijft zitten.waar je het injecteert. :hahaha:
 
Denk dat hij mikt op de hoeveelheid qua mg's. Als je naast 100mg nog eens 40-50mg winstrol gaat nemen dan lijkt me dat idd niet verstandig maar 50/30 is een ander verhaal. Maar Rogde kan dat het best zelf uitleggen wat hij precies bedoelt...
 
De meeste orals hebben een 17AA verbinding vanwege de betere opname. Esthers hebben dat vaak niet omdat de opname al optimaal is, dus is dat in vele gevallen stukken beter en heb je hier nauwelijks verhoogde leverwaardes van.
 
JP en drycure hebben het eigenlijk al verklaard. het gaat mij meer om de hoeveelheid mg's. hij gaf zelf al aan op 100mg oxy te zitten en daar dan ook nog is winny bij te willen gooien... dus dan word de totale hoeveelheid 17aa's errug hoog, vooral aangezien het toch 2 van de meest lever toxische orals zijn (ik heb uitslagen van bloed onderzoek die dat voor me bevestigen).

zit nu momenteel zelf ook aan 2 orals (var/oxy) maar hou de mg's beperkt (beide 50mg). daarvan zullen mijn lever enzymen gerust wel stijgen maar lang niet zoals bij 100mg oxy aangezien ik na 10 weken anavar (100-120mg ed) zo goed als geen afwijkende leverwaardes had.

en de injectables hebben idd geen al te belastende rol(winny ject en reforvitB uitgesloten).

-rodge
 
Hij denkt misschien als je injecteert dat de AAS niet meer in je lever komt maar in je spier blijft zitten.waar je het injecteert. :hahaha:

Hmm toch vermoed ik dat hij wat meer er van af weet dan jij lolbroek:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven