XXL Nutrition

Oxy met Winstrol goed idee? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ikbenniemand

Novice
Lid geworden
14 nov 2021
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
13%
Ik heb oxy besteld en vroeg me af of dit een goeie combo is met winstrol? Heb nog winstrol liggen (inject GEEN pillen) en wil weten kan dit samen of eerst oxy en kan ik later winstrol doen? Heb 1 winstrol op water en 1 andere welke zou de beste zijn erbij?
 
Gewoon die oxy alleen pakken? Hoelang wacht ik best om een andere kuur erna te pakken dan?
 
With All respect, want dat is wat iedereen hier doet toch allemaal niets? 😂
 
Perfect idee!
 
Heb wel degelijk de moeite gedaan, vond dat het in pilvorm zeker een slecht idee was, over de win in prik liepen de meningen uiteen. Maar ik vroeg me af of alsik die winny erna wil doen dit even schadelijk is of niet, ik snap niet dat sommige volwassen mensen niets beter te doen hebben dan hier wat me belachelijk proberen maken. Behalve de mensen die gewoon reageerden
 
Ja eigenlijk wel, misschien denk jij van niet maar ik weet denk ik net iets beter wat ik wel niet gedaan heb, ik dacht ik vraag het even na want krijg gemixte info, of miss kan iemand zeggen of erna miss wel kan maar blijkbaar geven mensen liever reacties om belachelijk te maken.. T zal wss wel weer om onze huidskleur gaan..
 
Huidskleur? wtf heb jij t over? it is echt zo een 3 iq opmerkingen doe zoiets niet
 
Ja wordt hier ineens zo onheus behandeld en belachelijk gemaakt dus ja ik dacht het zal vast wel daarom zijn. Hetzelfde online als in de echte wereld, zodra je iets vraagt of niet weet moet je belachelijk gemaakt worden of beschuldigd worden. Puur omdat we er anders uitzien
 
Ja wordt hier ineens zo onheus behandeld en belachelijk gemaakt dus ja ik dacht het zal vast wel daarom zijn. Hetzelfde online als in de echte wereld, zodra je iets vraagt of niet weet moet je belachelijk gemaakt worden of beschuldigd worden. Puur omdat we er anders uitzien
Wat een onzin, je hebt niet eens ergens je "huidskleur" vermeldt, ik ga mijn trollradar volgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven