AndroidHealthClinic

oxy nep????? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kitejohan

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 okt 2002
Berichten
26
Waardering
0
bekijk maar eens 50 mg ,van het omstreden merk meca

klijne ox.jpg
 
MECA

Zelf de d-bol gehad van MECA waren FAKE kon ze wel teruggeven.
Geen idee of deze ook nep zijn maar ik vertrouw van me leven dat hele MECA gebeuren niet meer ( one lesson is genoeg ;) ).

Groet Smalluser :thumb:
 
nou ik heb het pottje hier voor me neus staan moet ik wel aan die kuur beginnen ben weer geflashed dus kk zooi
 
Echte Oxymetholone wordt niet gemaakt door Mecca, dus terugbrengen die handel!!!

Ga voor Anapolon van Syntex, das goed spul en sterk!!!
 
Superraar zei:
Echte Oxymetholone wordt niet gemaakt door Mecca, dus terugbrengen die handel!!!

Ga voor Anapolon van Syntex, das goed spul en sterk!!!

Anapolon uit Turkije meegenomen vorig jaar ... uit de apotheek ....

Helaas ook deze waren fake :(

Groet Smalluser :thumb:
 
Smalluser zei:
Anapolon uit Turkije meegenomen vorig jaar ... uit de apotheek ....

Helaas ook deze waren fake :(

Groet Smalluser :thumb:

Oxymethalon wordt nu ook door generic supplements geleverd. Weet 100% dat het van uitstekende kwaliteit en de kosten schelen aardig met die van Anapolon. Voor mensen die het eens willen proberen heb ik nog wel een betrouwbaar adres
 
Als ik oxy wil gaan nemen, kies ik ook voor die van GS. Prijs valt erg mee, weet niet of ik t mag vermelden. 100 tabs 50 mg voor 100 euro, bij mijn supplier althans.
 
Koolhoven zei:
Oxymethalon wordt nu ook door generic supplements geleverd. Weet 100% dat het van uitstekende kwaliteit en de kosten schelen aardig met die van Anapolon. Voor mensen die het eens willen proberen heb ik nog wel een betrouwbaar adres

jerry toch!!

foei :D :D :D
 
ja hier heeft jerry gelijk in,ik heb verschillende oxy,s langs zien komen. koop geen fake rotzooi. ga GS gebruiken 100 % echt beregoed en het is een AS line voor de meeste producten stromba/diana/clen/ testo,s/ en veel meer groeten teddybeer
 
Ik neem nu dbol van GS en probeer over 1,5 maand test. enanth. van GS, ik laat tegen die tijd wel weten wat ik er van vindt.

Greetz
 
wat een zooi is dat zeg had presies hetzelfde potje het is bullshit wat een afleggers dat merk bom erop
 
Back
Naar boven