AndroidHealthClinic

P-mag en Nolvadex icm een niet optimale cortisol regulering (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Surfingmaster

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 okt 2010
Berichten
14
Waardering
0
Ik ben van plan een P-mag kuur te doen met als nakuur Nolvadex. Echter is mijn cortisol regulering nog niet helemaal zo als het moet zijn.

Ben nog steeds herstellende van de ziekte van cushing. Het is nu bijna twee jaar geleden dat de tumor op mijn hypofyse is weggehaald. Bij de ziekte van cushing maakt de tumor teveel ACTH aan waardoor er ook teveel cortisol aangemaakt wordt. Na de operatie had ik te weinig cortisol. Dit is al voor een groot deel hersteld. Alleen in gevallen van hoge stress (koorts, ongeluk enz.) slik ik daarom nog cortisol. Verder slik ik geen cortisol.

Mijn vraag is nu of deze kuur met nakuur extra gevolgen met zich mee brengt voor mij, omdat het invloed heeft op het endocrine syteem.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Wat is een P-mag kuur ?

Een middel wat testosteron verhoogt heeft (op den duur ) invloed op de cortisol productie.

hoe precies en wanneer dat feedback mechanisme werkt is voor mij te lang geleden om zo uit de kop te zeggen.

Dat te lang hoge testosteron waarden invloed daarop heeft, ja......je lichaam gaat in balans proberen te komen.

En in een confessionele kuur ben je in de nakuur, katabool als de pest.
 
P-mag? wat us dat nu weervoor iets. dat zijn toch geen anabolen. ik vind er zelfs niets over als ik het met google wil opzoeken.
 
Designer roids, of prohormonen genoemd.
 
Van tren (de echte niet de prohormoon) is bekend dat het erg goed hecht aan de cortisol receptor en dat zou betekenen dat als je cortisol zou moeten nemen de receptoren al bezet zijn. Of dit met p mag (idd een PH zie deze [Link niet meer beschikbaar]) zo is geen idee.

Ik zou in jou geval zoeken naar een echte kuur met bekende middelen als test en/of winny. Daarvan is het mogelijk als je echt goed zoekt op pubmed de intereactie met cortisol te achterhalen.

Prohormonen zijn nooit onderzocht noch op dier of mens. Niemand weet het antwoord op je vraag denk ik. Voel je vrij om proefkonijn te zijn en zeker als je bloedwaarden hebt via onderzoeken van je ziekte wil ik je vragen een kuurlog bij te houden. Dan weten we nadat je proefkonijn was iets meer over het effect van de stof op het corisol verhaal. Nogmaals ik zou geen proefkonijn willen zijn en ik zou als ik jou was flink zoeken in pubmed en dan een keuze maken wel/niet doen met welk middel. Als je hierover info hebt deel dat dan want ik leer graag bij :)
 
Beter neem je gewone AAS ipv die aparte middeltjes. Vaak zijn die prohormonen juist heel erg leverbelastend en schiet het qua werking verder niet echt op in vergelijking met echte AAS.

Tevens zou ik in jouw geval niks nemen tenzij iemand met verstand je kan begeleiden.
 
Ben het wel met Ymir eens. Er is nog te weining bekend over PH's in relatie tot health issues als die van jou. Bij AAS die al generaties lang gebruikt worden is de ervaring in het gebruik ervan veel groter en kun je veel meer informatie achterhalen. If I were you, dan zou ik mijn pijlen daar dan ook op richten.
 
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Het komt er dus op neer dat ik beter geen P-mag kuur kan doen. Er is nog te weinig over bekend. Een alternatief zou zijn AAS.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Het komt er dus op neer dat ik het beter geen P-mag kuur kan doen. Er is nog te weinig over bekend. Een alternatief zou zijn AAS.

Een 'mogelijk' alternatief zou zijn AAS. Het kan zijn dat AAS in jouw situatie ook geen optie is. Maar in tegenstelling tot PH kun je hierover waarschijnlijk wel goede informatie over vinden.
 
@ Papanilala. Ja, klopt. Maar denk dat ik nog een poosje wacht met een kuur, totdat ik helemaal hersteld ben en de cortisol regulatie weer helemaal goed functioneerd. De verwachting is dat het over een half jaar weer goed werkt.
 
Goed om te weten dat je lichaam op korte termijn weer de oude zou moeten zijn. Verstandig om een eventuele kuur nog even uit te stellen, better safe than sorry :)
 
@ Papanilala. Ja, klopt. Maar denk dat ik nog een poosje wacht met een kuur, totdat ik helemaal hersteld ben en de cortisol regulatie weer helemaal goed functioneerd. De verwachting is dat het over een half jaar weer goed werkt.

Eigenlijk zou je met jouw gewicht nog ook moeten wachten met kuren. Je kunt er naturel nog erg veel meer uithalen, ook al is bulken vervelend m.b.t het stijgen van je vetpercentage, en gaat clean bulken erg langzaam. Ik weet van je dat je in ieder geval er de wilskracht en drive voor hebt, dus gaat helemaal goedkomen dacht ik zo ;)
 
@ Papanilala. Ben blij dat ik er aan geholpen ben. Trainde daarvoor ook, maar kwam 0,0 spieren aan door te veel aan cortisol. Zo zie je maar wat 1 stofje wel niet kan doen.
 
Awesome :D En die kuur nu of een half jaartje later maakt ook geen ene moer uit.
 
Prohormonen zijn toch gewoon legaal verkrijgbaar in de UK. Dan neem ik aan dat de aanbevolen doseringen ook uitgebreid onderzocht zijn voordat ze op de markt kwamen.

En je weet in ieder geval zeker dat het origineel spul is en geen AAS afkomstig uit een underground lab met een stickertje er op van Pfizer. Hoewel er maar weinig enge verhalen rondgaan over vervuilde aas is wel een feit dat de kwaliteitscontrole van UG labs niks voorstelt.

Overigens ben ik het naar mijn gevoel wel eens met de stellingen hier dat AAS beter is in dit geval ivm meer research.
 
Prohormonen zijn toch gewoon legaal verkrijgbaar in de UK. Dan neem ik aan dat de aanbevolen doseringen ook uitgebreid onderzocht zijn voordat ze op de markt kwamen.
QUOTE]

Was dit maar zo. Het feit dat iets legaal op de markt is gebracht betekent niet dat er uitgebreid onderzoek naar is gedaan. Zeker in het geval van supplementen ( en PH's ) is dit helaas juist vaak niet het geval. Profit over health en de sporter is vaak de proefpersoon.
 
Prohormonen zijn toch gewoon legaal verkrijgbaar in de UK. Dan neem ik aan dat de aanbevolen doseringen ook uitgebreid onderzocht zijn voordat ze op de markt kwamen.

For those who are particularly cautious, it should be noted that no clinical studies been done on the safety of any of these supplements, since they are not being sold as drugs. And this, in a way, is very surprising. These products convert to testosterone or nandrolone, which legally are anabolic steroids. But because no drug company has sold them as drugs, and they are natural products, they are available for sale as nutritional supplements
BRON

Prohormones are not thoroughly researched. Anabolic steroids have been researched on both man and animals, and have a long track record. On the other hand, there is very little prohormone research. The lack of research on prohormone substances presents too many uncertainties. Using prohormones makes you a lab guinea pig.
BRON

Achtergrond:
http://www.ironmanmagazine.com/site/pro-hormone-supplement-problems/
http://www.thinkmuscle.com/articles/collins/prohormones.htm

Het grote probleem is dat men ze ziet als voedingssupplementen en dat er qua eisen van veiligheid een enorm verschil is tussen hoe veilig een supplement moet zijn en hoe veilig een medicijn zoals AAS. In de VS doet de food and drug administration de controle over voedsel en supps. Zij hebben erg veel moeite om de enorm inventieve prohormonen boeren te stoppen omdat elke keer als ze nieuwe regels maken en een product komt die door de mazen heen glipt. Prohormoon gebruikers zijn proefkonijnen. (ben zelf ook zo naief geweest een proefkonijn te zijn met oa epistane) Zou dat nu nooit meer doen terwijl ik oas P mag nog gewoon op voorraad heb zelfs.
 
Laatst bewerkt:
BRON


BRON

Achtergrond:
http://www.ironmanmagazine.com/site/pro-hormone-supplement-problems/
http://www.thinkmuscle.com/articles/collins/prohormones.htm

Het grote probleem is dat men ze ziet als voedingssupplementen en dat er qua eisen van veiligheid een enorm verschil is tussen hoe veilig een supplement moet zijn en hoe veilig een medicijn zoals AAS. In de VS doet de food and drug administration de controle over voedsel en supps. Zij hebben erg veel moeite om de enorm inventieve prohormonen boeren te stoppen omdat elke keer als ze nieuwe regels maken en een product komt die door de mazen heen glipt. Prohormoon gebruikers zijn proefkonijnen. (ben zelf ook zo naief geweest een proefkonijn te zijn met oa epistane) Zou dat nu nooit meer doen terwijl ik oas P mag nog gewoon op voorraad heb zelfs.

Ik ben het absoluut met je eens. Er zijn geen lange termijn effecten bekend van het gebruik van prohormonen. Ook is er geen onderzoek m.b.t de lange termijn effecten van het gebruik van een middel zoals Epistane of P-mag.

Toch dient je antwoord enigszins gerelativeerd te worden. Er bestaan honderden logs van gebruikers van bijvoorbeeld Epistane, die ook hun bloed hebben laten testen. Daaruit kun je vaak afleiden dat het allemaal niet zoveel voortstelt m.b.t leverwaarden etc. Ik vind de term "guinnea pig" dan ook overdreven wanneer men prohormonen gebruikt. Voor mij persoonlijk is het een tussenstapje om bekend te worden in het wereldje van AAS. En hoewel de gangbare vormen van AAS uiteraard minder ongezond zijn dan prohormonen, vind ik (en vele anderen) het fijn om een tussenstapje te zetten, en wat caps in mijn mond te gooien, i.p.v direct grijpen naar de spuit.
 
Ik ben het absoluut met je eens. Er zijn geen lange termijn effecten bekend van het gebruik van prohormonen. Ook is er geen onderzoek m.b.t de lange termijn effecten van het gebruik van een middel zoals Epistane of P-mag.

Toch dient je antwoord enigszins gerelativeerd te worden. Er bestaan honderden logs van gebruikers van bijvoorbeeld Epistane, die ook hun bloed hebben laten testen. Daaruit kun je vaak afleiden dat het allemaal niet zoveel voortstelt m.b.t leverwaarden etc. Ik vind de term "guinnea pig" dan ook overdreven wanneer men prohormonen gebruikt. Voor mij persoonlijk is het een tussenstapje om bekend te worden in het wereldje van AAS. En hoewel de gangbare vormen van AAS uiteraard minder ongezond zijn dan prohormonen, vind ik (en vele anderen) het fijn om een tussenstapje te zetten, en wat caps in mijn mond te gooien, i.p.v direct grijpen naar de spuit.

dan zou ik eerder voor AAS caps gaan, winny anavar, dbol daar zijn in ieder geval studies van. Er is genoeg kennis ivm onderdrukking van de axis en dat is bij phormonen vaak niet het geval. Ik vind guinnea pig volkomen terecht.
 
Back
Naar boven