- Waardering
- 129
Omdat zijn voeding niet in orde is.Mugje zei:Als je met 3x per week nog dunne benen hebt waarom squat je dan 3x per week?
Of hij 3 keer per week een squatsessie houdt van 5 uur.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat zijn voeding niet in orde is.Mugje zei:Als je met 3x per week nog dunne benen hebt waarom squat je dan 3x per week?
Mugje zei:Als je met 3x per week nog dunne benen hebt waarom squat je dan 3x per week?
akiraC zei:Omdat zijn voeding niet in orde is.
Of hij 3 keer per week een squatsessie houdt van 5 uur.
antwoordPanharing zei:En waar zeg ik dat ik totaal geen massa op m'n benen heb aangezet?
alleen is het ****ing frustrerend als je een van de weinigen bent die echt benen traint en nog rondloopt met dunne spaken.
Oke ik wist niet dat je 1x per week al geprobeerd had.Met meerdere keren squaten (niet tot failure) per week is niets mis. Kan nou niet zeggen dat een keer per week benen afbeulen mij veel goeds heeft opgeleverd. Ik moet accepteren dat het voor mij gewoon tergend langzaam gaat.
Ik begrijp eigenlijk niet waar jij heen wilt met je opmerking...
Mugje zei:antwoord
Oke ik wist niet dat je 1x per week al geprobeerd had.
haha herkenbaar jaPanharing zei:Ik ben alleen erg kritisch. Licht vormpje van Bigorexia misschien
mass_builder zei:haha. kan er wel om laggen. De tijd van de harde werker komt nog. Hard werk en geduld zullen beloond worden. Die gasten stellen vaak niet eens zoveel voor. Je kunt pas zien of iemand iets voorsteld als je naast hem poseerd. Iemand die erin kleding lullig uitziet, kan iemand die huge oogt in kleding keihard ownen. Bovendien staan al die gebruikers een vreselijke terugval te wachten. Het pad van de geduldige harde werker zal beloond worden.
RubenSossa zei:Wat een bullshit hier weer.
genetics, maakt niet uit hoe sterk je bent, als je maar massa hebt, ik bank dit, wat bank jij...
Give me a break.
beunhaas zei:je hebt gelijk men stats vind ik ook niet belangrijk zolang ik maar groei en dat doe ik.
Je ziet die gasten overal wedstrijdje doen wie doet er nog 10 kg bij maar van een goeie uitvoering hebben ze nog niet gehoort.
dus train gewoon je bent ervoor jezelf
RubenSossa zei:Je hebt me verkeerd begrepen kerel. Ik vind het juist wel belangrijk dat je sterk bent. Een 120 kg wegende BB-er die nog niet 150 kg kan banken, 300 kg kan squatten en 275 kan deadliften is imo een dikke Miet, ofwel Gay tot en met.
Voor de rest vind ik het hele genetics gejank ook bullshit. De meesten trainen niet hard genoeg of ze vreten niet.
haha idd anders waren er wel wat meer "Colemans" op deze wereldEricR zei:Geen rekening houden met genetische aanleg is pas bullshit, veel grotere stierestront is er niet eigenlijk.
EricR zei:Leve het genetics gejank, ook al geef ik toe dat ik gewoon lui ben maar genoeg personen die door hun vezelverdeling nooit en te nimmer een massamonster zullen worden met extreme krachtstats.
Geen rekening houden met genetische aanleg is pas bullshit, veel grotere stierestront is er niet eigenlijk.
Mugje zei:haha idd anders waren er wel wat meer "Colemans" op deze wereld