XXL Nutrition

p*ssy's in the gym !!!

Bezoekers in dit topic

Mugje zei:
Als je met 3x per week nog dunne benen hebt waarom squat je dan 3x per week?

Wel eens bij stil gestaan dat niet iedereen even makkelijk massa aanzet? En waar zeg ik dat ik totaal geen massa op m'n benen heb aangezet? Als je lange benen hebt plus geen goeie aanleg, kun je benen trainen wat je wil. Veel dikker zullen ze niet snel worden.

Met meerdere keren squaten (niet tot failure) per week is niets mis. Kan nou niet zeggen dat een keer per week benen afbeulen mij veel goeds heeft opgeleverd. Ik moet accepteren dat het voor mij gewoon tergend langzaam gaat.

Ik begrijp eigenlijk niet waar jij heen wilt met je opmerking...

akiraC zei:
Omdat zijn voeding niet in orde is.

Of hij 3 keer per week een squatsessie houdt van 5 uur.

:stupid:

Kun je nog suggestiever zijn? Gast, jij weet helemaal niets van mij en dan kom je met deze brilliante opmerking? Ik kom nog steeds goed in gewicht aan en oefeningen gaan gewoon goed vooruit.

Ik heb geen zin om hier uberhaupt verder op in te gaan...

sow ben ik de enige die aan iets anders dacht.? :rolleyes:

Panharing zei:
En waar zeg ik dat ik totaal geen massa op m'n benen heb aangezet?
antwoord
alleen is het ****ing frustrerend als je een van de weinigen bent die echt benen traint en nog rondloopt met dunne spaken.
Met meerdere keren squaten (niet tot failure) per week is niets mis. Kan nou niet zeggen dat een keer per week benen afbeulen mij veel goeds heeft opgeleverd. Ik moet accepteren dat het voor mij gewoon tergend langzaam gaat.

Ik begrijp eigenlijk niet waar jij heen wilt met je opmerking...
Oke ik wist niet dat je 1x per week al geprobeerd had.

Mugje zei:
antwoord

Oke ik wist niet dat je 1x per week al geprobeerd had.

Ik ben begonnen met een paar sprietjes, dat wil je niet weten. Nu, na 8 maanden, waarvan ik 5 maanden heb gesquat zijn ze zeker vooruit gegaan. Ik ben alleen erg kritisch. Licht vormpje van Bigorexia misschien :D

Mjah,
tis natuurlijk niet echt te verwachten dat je in 5 maanden massieve vleeshompen aan je dijbenen hangt, ofzo...

haha. kan er wel om laggen. De tijd van de harde werker komt nog. Hard werk en geduld zullen beloond worden. Die gasten stellen vaak niet eens zoveel voor. Je kunt pas zien of iemand iets voorsteld als je naast hem poseerd. Iemand die erin kleding lullig uitziet, kan iemand die huge oogt in kleding keihard ownen. Bovendien staan al die gebruikers een vreselijke terugval te wachten. Het pad van de geduldige harde werker zal beloond worden.

mass_builder zei:
haha. kan er wel om laggen. De tijd van de harde werker komt nog. Hard werk en geduld zullen beloond worden. Die gasten stellen vaak niet eens zoveel voor. Je kunt pas zien of iemand iets voorsteld als je naast hem poseerd. Iemand die erin kleding lullig uitziet, kan iemand die huge oogt in kleding keihard ownen. Bovendien staan al die gebruikers een vreselijke terugval te wachten. Het pad van de geduldige harde werker zal beloond worden.

aldus de wijze woorden van mass builder;)
ik ben het helemaal met je eens :D

Waar ik mij denk nog meer aan erger, zijn de personen die de sportschool instappen en denken 'zoo, ik ga ff een paar keer trainen en dan ben ik binnen no time Ahnuld, dat doe ik wel ff'.

Of de personen die van iedereen die traint verwachten dat er een Ronnie C. lichaam onder hun kleding schuilt, en vervolgens gewoon keihard zeggen 'O, ik had je wel groter verwacht na al die tijd dat je al traint.....' :grumble:

Maar idd, er lopen wel veel genetic freaks rond hoor. Moet je niet teveel naar kijken. Het kan je motiveren maar ook frustreren...

Wat een bullshit hier weer.

genetics, maakt niet uit hoe sterk je bent, als je maar massa hebt, ik bank dit, wat bank jij...

Give me a break.

RubenSossa zei:
Wat een bullshit hier weer.

genetics, maakt niet uit hoe sterk je bent, als je maar massa hebt, ik bank dit, wat bank jij...

Give me a break.

je hebt gelijk men stats vind ik ook niet belangrijk zolang ik maar groei en dat doe ik.
Je ziet die gasten overal wedstrijdje doen wie doet er nog 10 kg bij maar van een goeie uitvoering hebben ze nog niet gehoort.

dus train gewoon je bent ervoor jezelf:thumbs: :thumbs:

beunhaas zei:
je hebt gelijk men stats vind ik ook niet belangrijk zolang ik maar groei en dat doe ik.
Je ziet die gasten overal wedstrijdje doen wie doet er nog 10 kg bij maar van een goeie uitvoering hebben ze nog niet gehoort.

dus train gewoon je bent ervoor jezelf:thumbs: :thumbs:

Je hebt me verkeerd begrepen kerel. Ik vind het juist wel belangrijk dat je sterk bent. Een 120 kg wegende BB-er die nog niet 150 kg kan banken, 300 kg kan squatten en 275 kan deadliften is imo een dikke Miet, ofwel Gay tot en met.

Voor de rest vind ik het hele genetics gejank ook bullshit. De meesten trainen niet hard genoeg of ze vreten niet.

Leve het genetics gejank, ook al geef ik toe dat ik gewoon lui ben maar genoeg personen die door hun vezelverdeling nooit en te nimmer een massamonster zullen worden met extreme krachtstats.

Geen rekening houden met genetische aanleg is pas bullshit, veel grotere stierestront is er niet eigenlijk.

RubenSossa zei:
Je hebt me verkeerd begrepen kerel. Ik vind het juist wel belangrijk dat je sterk bent. Een 120 kg wegende BB-er die nog niet 150 kg kan banken, 300 kg kan squatten en 275 kan deadliften is imo een dikke Miet, ofwel Gay tot en met.

Voor de rest vind ik het hele genetics gejank ook bullshit. De meesten trainen niet hard genoeg of ze vreten niet.

"Je hebt de afgelopen 24u te veel karma gegeven, probeer het later nog eens"

Waarom rekening houden met genetics als die toch niet veranderlijk zijn?

Doe gewoon wat je moet en niet janken of zoek een andere hobby!

EricR zei:
Leve het genetics gejank, ook al geef ik toe dat ik gewoon lui ben maar genoeg personen die door hun vezelverdeling nooit en te nimmer een massamonster zullen worden met extreme krachtstats.

Geen rekening houden met genetische aanleg is pas bullshit, veel grotere stierestront is er niet eigenlijk.

whatever.

Terug
Naar boven