MuscleMeat

P.V.V. (Plat VanVoor)

Bezoekers in dit topic

Is ze goed in bed? kan ze goed ppen, slikt ze? dan kan je misschien nog eens
overwegen om bij haar te blijven.
 
Is ze goed in bed? kan ze goed ppen, slikt ze? dan kan je misschien nog eens
overwegen om bij haar te blijven.

Vergeet niet na te gaan of ze graag anale coïtus wilt en 1 of meerdere bi-vriendinnen heeft die wel eens mogen blijven slapen.:thumbup:
 
Vergeet niet na te gaan of ze graag anale coïtus wilt en 1 of meerdere bi-vriendinnen heeft die wel eens mogen blijven slapen.:thumbup:

kijk zo ken ik jullie weer :D

De rest misschien een beetje last van een testo dipje?
 
snap die domme reacties niet... als ze te kleine tieten heeft en je stoort je daaraan... maak het dan uit. Ben je echt niet triest in mijn ogen. Als man zijnde mag je echt wel wat eisen stellen aan je droomvrouw, zelfs ben je 25 of ouder maakt dat echt geen kont uit...

Maar onthoud wel : Uiterlijk brengt je bijelkaar, innerlijk houd je bij elkaar...
 
snap die domme reacties niet... als ze te kleine tieten heeft en je stoort je daaraan... maak het dan uit. Ben je echt niet triest in mijn ogen. Als man zijnde mag je echt wel wat eisen stellen aan je droomvrouw

Volgens mij had ze die tieten ook al voordat hij wat met haar kreeg en toch begon hij een relatie met haar. Hij zal er wel reacties van anderen over gehad hebben en daar kan hij ws niet mee dealen.


Wie kan mij trouwens vertellen wat er op dat shirt staat op de Pic die Angerfist geplaatst heeft? Kan mijn ogen niet van die billen afhouden :meal:
 
Wie kan mij trouwens vertellen wat er op dat shirt staat op de Pic die Angerfist geplaatst heeft? Kan mijn ogen niet van die billen afhouden :meal:

**** me I'm famous?! :D
 
Laatst bewerkt:
om mijn god kerel...


je bent 25.. kom op zeg.. na 3 maanden moet je er wel achter zijn of dit de meid is waar je serieuzer mee wil worden of niet.. daar laat je toch niet iets oppervlakkigs vanaf hangen.

als je gelukkig met der bent moeten kleinere uiers niets uitmaken (even terzijde, uiers zijn tekoop).

idd..
 
Tieten zijn niet zo erg belangrijk naar mijn mening. Heb alleen een lekkere muts nodig om mn paal in te doen, en daarbij nog een strak fysiek met een leuk karakter :)
 
maak haar zwanger? die melkklieren zetten dan meestal uit :)
 
Ik bedoel in m'n omgeving, slimmerd.

Je hebt de laatste tijd wel veel op met je omgeving he :rolleyes:



Hoe weet jij dat nou?

Omdat :

1. Je TE serieus ingaat op mijn posts.
2. Je de stelling aanneemt dat het niet gebeurt.

Daarom dus :thumbs:

Ik maak maar een grapje schat, kan helaas niet in de toekomst kijken ;)

:roflol: ff lachen allemaal :D
 
Je zou bijna denken dat Muuske iets tegen Mikki heeft ???

Bitchfight! :popcorn:
 
Muus alsjeblieft, je bent te kinderachtig voor woorden ???

Zet me op die negeerfunctie alsjeblieft, me afkraken is niet echt origineel meer.

Laat me gewoon met rust als je je zo aan me stoort.
 
hahahaha, volgens mij is dit een kloontje :)
 
Muus alsjeblieft, je bent te kinderachtig voor woorden ???

Zet me op die negeerfunctie alsjeblieft, me afkraken is niet echt origineel meer.

Laat me gewoon met rust als je je zo aan me stoort.

Oehhh Muuske dat zou ik niet pikken, dit vraagt gewoon om een antwoord





:popcorn:
 
Als je hierdoor al twijfelt aan haar: dan breek je beter met de relatie.
En neem er volgende keer eentje met lekkere grote, ferme, megageile, god-wat-zou-ik-er-graag-aan-zuigen TIETEN!! :D
 
wat een tobberd ben je als je je dit serieus afvraagd.

je bent gek op die meid of niet, en daarbij horen de tieten die eraan hangen.

give the man a sigar
 
@ siroj : lol!!!!!!
@Vman : zo waar kerel!

@de rest: khou jullie op de hoogte, dan kunnen jullie er de volgende keer nog meer op doorflippen...hehe..
--------------------------------------------------------------------------
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven