XXL Nutrition

P90x / Insanity / Sportschool? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MORENOD

Novice
Lid geworden
13 jul 2011
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
55kg
Hoi, ik Moreno ben 18 jaar, ik wil meer spieren. ik ging al een tijdje naar de sportschool om met gewichten te trainen, er kwam wel verandering in me lichaam maar niet veel. ik heb veel gelezen en gezien over de programma's P90x en Insanity. een jaar fitness in 90 of 60 dagen.
Ik heb beiden programmas hier op dvd. Maar nu vraag ik me af aangezien in niet zo heel breed gebouwd ben en nogal slank ben wat het beste voor me is?
P90X, Insanity of gewoon setjes in de sportschool pakken.
En zal ik proteine shakes erbij drinken?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hoi, ik Moreno ben 18 jaar, ik wil meer spieren. ik ging al een tijdje naar de sportschool om met gewichten te trainen, er kwam wel verandering in me lichaam maar niet veel. ik heb veel gelezen en gezien over de programma's P90x en Insanity. een jaar fitness in 90 of 60 dagen.
Ik heb beiden programmas hier op dvd. Maar nu vraag ik me af aangezien in niet zo heel breed gebouwd ben en nogal slank ben wat het beste voor me is?
P90X, Insanity of gewoon setjes in de sportschool pakken.
En zal ik proteine shakes erbij drinken?

Ik zou in de voedingssectie gaan kijken en een degelijk schema in elkaar zetten.
En shakes kunnen daar onderdeel van zijn, hoeft zeker niet persé.
Het is en blijft een supplement he.
 
Ik zou in de voedingssectie gaan kijken en een degelijk schema in elkaar zetten.
En shakes kunnen daar onderdeel van zijn, hoeft zeker niet persé.
Het is en blijft een supplement he.

Ik zie whey meer als onderdeel van een voedingsschemaals een sup.
 
Ik wil niet vast zitten aan de shakes.. ik denk dat het gewoon handiger is om voldoende proteinen, calorien en eiwitten binnen te krijgen via een shake.
Ik vindt het fijner om gewoon veel vlees te eten en gezonde tussendoortjes en een beest ontbijt.

Maar P90X is een geweldig programma om in de sportschool uit te voeren. Maar als ik die oefeningen opschrijf onthoud ik niet hoe ze moeten. pas wanneer ik het filmpje zie onthoud ik het wel.
Iemand hier tips voor? plaatjes gebruiken goed idee?
 
Ga starting strength doen en eet veel veel veeel genoeg eiwitten en vetten de rest kh
 
Jij hebt geen P90X nodig, maar ga eens kijken op een BODYBUILDING forum .........
 
Back
Naar boven