AndroidHealthClinic

paar calorien vragies...

Bezoekers in dit topic

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
3.264
Waardering
5
1. Hoeveel calorien verbaranden jullie met je cardio per dag in de cut ?

Mijn vetpercentage is nu 12,5 % ik kom van 17,5/18 af ( een 6/7 weken terug...)

2.Is dit nu goed ? Ik woog 70 en nu een 65/66 kg... ben 1.74 m 21 jaar oud.

3. Nu ben ik van plan om over ongeveer 1 week met mijn 2 a 3 jarig bulken te beginnen ( zie ander topic...)

Heb ik het nu goed wanneer ik zeg dat; ik s'morgens ( om 04.00/04.30 u, jaja dan begint mijn dag al, goeie morgen :D !) met mijn 'cardio' ( 1,5/2 uur krantenwijk, met een leuk fietstempo...) eten verbrand wat ik die avond te voren heb genuttigd met mijn laatste maaltijd ( 20.45 uur gemiddeld) ???

Komt hier op neer ? In hoeverre ?

Verder iedereen succes die bezig is met cutten.... de bulkers natuurlijk ook! :thumbs:
 
Je kan maximaal ongeveer een kilo vet per week kwijtraken zonder noemenswaardig spierverlies, dus dat zit waarschijnlijk wel goed, als je tenminste een goed dieet hebt.

Je verbrandt met die cardio niet per se het eten van de vorige avond, dat is tegen die tijd al in reserves omgezet, je moet meer het totaal plaatje bekijken: wat eet ik per dag en wat verbrand ik per dag...
 
Ik zie Zelda, dat jij in januari nog rond de 28 % vet zat? Kwam dat door je bulken ???? Dat is wel veel wat je nu dan kwijt bent nu een 8 % das een vrschil van 20 % over een zeg een half jaar ?

Ben je niet veel spiermassa kwijt geraakt ?

Hoe lang heb je gebulkt ?

Kortom vertel er eens wat over?
 
Effe lezen bro: dat was in januari 2004... dus geen half jaar, maar anderhalf jaar. ;)
 
Jullie krijgen allebei nog 1 kans om de datum goed te lezen, je mag geen hulplijn gebruiken.
 
hoelang doen jullie altijd cardion in de cut per x ?
HOEVEEL CALORIEN heb je dan verbrandt ?
 
Ik cardio in de cut per keer 45 minuten, 7 dagen per week. Alles hoge intensiteit
Zal in kcal zo'n 500 zijn.
 
Back
Naar boven