Fitness Seller

paar cm langer worden door btall(hiellifts)

Bezoekers in dit topic

BarbellManiak

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 aug 2011
Berichten
1.575
Waardering
96
Lengte
1m80
wou graag weten of mensen hiermee ervaring hebben, lijkt me een goed en makkelijk manier om 3-5 cm langer te worden en je loopt er beter door dus ook beter voor je voeten.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Misschien wel leuk, maar ik vind het dan zo gay als iemand erachter komt.
Is als een pruik dragen.

Trouwens, je bent nu toch niet echt klein te noemen.
 
Waar haal je vandaan dat je er beter door gaat lopen?
 
Je bent 1,80 lang volgens je stats, waarom zou je dan een paar centimeter langer willen worden? ^^
 
moah ben 1.75m en tevreden, je oogt dan ook weer dunner trouwens als je 5cm langer word maar evenveel weegt
 
moah ben 1.75m en tevreden, je oogt dan ook weer dunner trouwens als je 5cm langer word maar evenveel weegt

Daarom neem ik er ook schoudervulling bij, anders lijk je uit proportie.
Maar voor veel dikkerds is het juist een leuke bonus om slanker te lijken. Kijk even rond op het minderwaardigheidscomplex.nl forum. Daar zijn meerdere topics hierover en er staan goede tips op. Dit soort zaken kunnen je goed wat meer zelfvertrouwen geven en dat was voor mij een eerste stap om wat meer buiten te komen etc. Ben nog in therapie, maar daar kan ik binnen nu en een half jaar hopelijk ook mee stoppen.

Ik zou ze gewoon kopen als je denkt er baat bij te hebben.
 
Je denkt toch serieus niet dat die dingen fijn lopen ?
 
Dat 'je gaat er beter door lopen' is gewoon een verzinsel wat shorties gebruiken om maar niet te hoeven zeggen dat ze graag groter willen zijn.
 
lijkt me nu niet bepaald goed voor je voeten en je houding, ik zou zegge dat heupen en rug blabla allemaal anders gaan staan wat mij nu niet echt fijn lijkt. weet er verder niks van af dus ;P
 
Daarom neem ik er ook schoudervulling bij, anders lijk je uit proportie.
Maar voor veel dikkerds is het juist een leuke bonus om slanker te lijken. Kijk even rond op het minderwaardigheidscomplex.nl forum. Daar zijn meerdere topics hierover en er staan goede tips op. Dit soort zaken kunnen je goed wat meer zelfvertrouwen geven en dat was voor mij een eerste stap om wat meer buiten te komen etc. Ben nog in therapie, maar daar kan ik binnen nu en een half jaar hopelijk ook mee stoppen.

Ik zou ze gewoon kopen als je denkt er baat bij te hebben.

sinds wanneer heeft een bodybuilder schoudervulling nodig :D
iLolled
 
Dat het beter zou zijn voor je voeten lijkt me totale onzin. Een hogere hiel betekent niet automatisch meer steun. Zou het gewoon bij hoge schoenen houden.

Draag zelf al tijden boots, behoorlijk hoge hak en lopen lekkerder dan zo'n beetje elke sneaker.
 
Laatst bewerkt:
sinds wanneer heeft een bodybuilder schoudervulling nodig :D
iLolled

Je moest eens weten hoeveel mensen dat gebruiken, zeker weten ook wel wat in jou omgeving waarvan je het niet verwacht. Hier kan ik het mooi anoniem zeggen, irl hang ik dat natuurlijk ook niet aan de grote klok.
 
Lol, niemand is helemaal tevreden over zichzelf.
Maar jezelf aanpassen verandert er niet veel aan, leer gewoon te accepteren dat je zo bent (overigens vind ik moeilijk doen over 180cm zijn ronduit beledigend tegenover alle mensen die wel daadwerkelijk klein zijn vergeleken met de rest in Nederland).
Ja want in Nederland zijn we zo ontzettend groot, buiten ons land is 1,80 gewoon behoorlijk lang.
Je wil toch geen boom zijn?
Als je je mannelijk wil voelen naast je vriendin op hakken, dan moet je vooral niet zelf op hoge hakken gaan lopen haha.
Een man geeft geen ****!
Dus dat is je oplossing, geen **** geven om kleine dingetjes.

Sommige dingen die je niet mooi aan jezelf vind kan je verbeteren zoals trainen, haren laten verven, zonnebanken etc.
Dit is iets wat niet te beïnvloeden valt.. je blijft de zelfde lengte, of je die k*t dingen nou wel of niet draagt.
Beter bespaar je jezelf de moeite om daar de rest van je leven op te lopen. ;)

Tuurlijk blijft het je eigen keuze, maar dit gaat wel ver hoor.. 180 cm en lopen janken.
Vrouwen vallen op zelfverzekerde mannen, niet lange mannen.
 
je hebt wel een punt hierboven yannick, 1.80 is niet kort nee en al helemaal niet als je in het buiteland bent daar ben ik zowat een van de langere maar het stoort mij gewoon als mijn vriendin hoge hakken aan heeft en ik dan korter ben voelt gewoon niet goed, met schoenen aan en 2 cm van dit product ben ik al gauw 1.84/1.85 , ga ze overigens niet altijd aan doen hoor af en toe op feestjes als me meisje hoge hakken heeft.

en burnside die forum minderwaardigheidscomplex heb ik niet kunnen vinden, kan je de link hier plaatsen vind het wel interessant om te lezen, heb zelf ook zulke problemen vandaar
 
Dont feed the troll.
 
Daarom neem ik er ook schoudervulling bij, anders lijk je uit proportie.
Maar voor veel dikkerds is het juist een leuke bonus om slanker te lijken. Kijk even rond op het minderwaardigheidscomplex.nl forum. Daar zijn meerdere topics hierover en er staan goede tips op. Dit soort zaken kunnen je goed wat meer zelfvertrouwen geven en dat was voor mij een eerste stap om wat meer buiten te komen etc. Ben nog in therapie, maar daar kan ik binnen nu en een half jaar hopelijk ook mee stoppen.

Ik zou ze gewoon kopen als je denkt er baat bij te hebben.

Ik lag dubbel, en barbellmaniak gelooft je ook nog :roflol: :roflol: :roflol:
 
je hebt wel een punt hierboven yannick, 1.80 is niet kort nee en al helemaal niet als je in het buiteland bent daar ben ik zowat een van de langere maar het stoort mij gewoon als mijn vriendin hoge hakken aan heeft en ik dan korter ben voelt gewoon niet goed, met schoenen aan en 2 cm van dit product ben ik al gauw 1.84/1.85 , ga ze overigens niet altijd aan doen hoor af en toe op feestjes als me meisje hoge hakken heeft.

en burnside die forum minderwaardigheidscomplex heb ik niet kunnen vinden, kan je de link hier plaatsen vind het wel interessant om te lezen, heb zelf ook zulke problemen vandaar

vriendin dumpen en kleinere vriendin zoeken, problem solved:D
 
Je moest eens weten hoeveel mensen dat gebruiken, zeker weten ook wel wat in jou omgeving waarvan je het niet verwacht. Hier kan ik het mooi anoniem zeggen, irl hang ik dat natuurlijk ook niet aan de grote klok.

:roflol:
 
Back
Naar boven