XXL Nutrition

paar dagen niet op dbb (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hanzke

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2007
Berichten
78
Waardering
0
man ik geraakte dus een paar dagen niet meer op dbb , heb me eens verdiept in andere bb-forums , wat een hoop rotzooi zeg , allemaal pummels die schelden en nix interessant te zeggen. als je daar een vraag stelt , of ze blaffen je af , of ze verwijzen je om het forum te lezen . je vind haast geen topics meer waar ze echt uitleg geven en ervaringen doorgeven.
wat ben ik blij dat ik er terug op kan, bij de leuke mensen :p
 
dbb :hedbang:

welcome back :D
 
man ik geraakte dus een paar dagen niet meer op dbb , heb me eens verdiept in andere bb-forums , wat een hoop rotzooi zeg , allemaal pummels die schelden en nix interessant te zeggen. als je daar een vraag stelt , of ze blaffen je af , of ze verwijzen je om het forum te lezen . je vind haast geen topics meer waar ze echt uitleg geven en ervaringen doorgeven.
wat ben ik blij dat ik er terug op kan, bij de leuke mensen :p

dankje :cool:
welkom terug
 
Wb, sorry voor de offline tijd :)
 
daaamn, ik was al aant balen van een paar uur
dbb is gewoon bbforum heaven ;)
 
Dank je wel hoor!

Maar T is een leuker mens en weet nog meer over de alternatieve zone dan ik.

Fysieke beloning graag aan hem toeschuiven dus.
 
man ik geraakte dus een paar dagen niet meer op dbb , heb me eens verdiept in andere bb-forums , wat een hoop rotzooi zeg , allemaal pummels die schelden en nix interessant te zeggen. als je daar een vraag stelt , of ze blaffen je af , of ze verwijzen je om het forum te lezen . je vind haast geen topics meer waar ze echt uitleg geven en ervaringen doorgeven.
wat ben ik blij dat ik er terug op kan, bij de leuke mensen :p

zeker dat je niet op DBB zat...?


@T: ;)
 
allemaal pummels die schelden en nix interessant te zeggen. als je daar een vraag stelt , of ze blaffen je af , of ze verwijzen je om het forum te lezen . je vind haast geen topics meer waar ze echt uitleg geven en ervaringen doorgeven.

Volgens mij was je dan gewoon hier hoor. Dat is hier toch ook steeds vaker aan de hand
 
Zelf met die relnichten hier vermaken mensen zich prima. Wat een geweldig forum is DBB toch :D
 
Hanzke, ben blij dat je terug bent. We misten je al.
 
Nee, Sticky man.
 
welcome back :p
 
Back
Naar boven