AndroidHealthClinic

paar foto's tussendoor

Bezoekers in dit topic

k3lv1n2

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2006
Berichten
316
Waardering
7
heey
Toch maar weer een progressiefoto uploaden
weeg nu ongeveer 72kg, en wil richting de 75 gaan.
Het gaat gestaag maar ik boek zeker nog progressie.
Commentaar?
2ia7789.jpg

29gh1k1.jpg

j59lxc.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er buff uit! Meer dan 72 kg in ieder geval , hoe groot ben je dan?
Trainingstijd?
Ohja, is maar1 foto :p
 
Ziet er buff uit! Meer dan 72 kg in ieder geval , hoe groot ben je dan?
Trainingstijd?
Ohja, is maar1 foto :p

haha ja ja ff tussendoor vandaar maar 1 foto, als ik wat heb gecut begin deze zomer dan komt het complete setje.
Ik train nu sinds mijn 15de 2007 dus.
Ik ben niet heel erg groot vandaar dat 72kg licht is, ik ben maar 170m.
 
Ziet er goed uit gast, wat ben je de komende maanden van plan?
 
Ziet er goed uit gast, wat ben je de komende maanden van plan?

Ik probeer eerst eens de 75-76 kg te bereiken, als ik dat heb bereikt, wil ik langzaam gaan cutten voor de zomer om mijn vetpercentage wat lager te krijgen voor de vakantie. Misschien dat ik dit weer mee doe met het forumwedstrijd, mits ik in vorm ben tegen die tijd.
 
sinds je 15e ? dan had er wel meer uitgehaald kunne worden niet dan , 4 jaar training.
 
Dikke arm + schouder, ga zo door!;)
 
sinds je 15e ? dan had er wel meer uitgehaald kunne worden niet dan , 4 jaar training.

Doe eens niet zo negatief man.
Upload jij eens foto's.

Ontopic;
Ziet er stevig uit man, ga zo door!
 
beste arms
 
Doe eens niet zo negatief man.
Upload jij eens foto's.

Ontopic;
Ziet er stevig uit man, ga zo door!

Mag toch wel kritisch zijn ? Tuurlijk issie op weg maar kom op , 4 jaar training.. en btw 1 foto zegt niet veel , TS kan je niet meer foto's maken ?
 
Goed bezig! Heeft veel weg van mijn fysiek ..alleen m'n borst ziet er beter uit voor zover ik kan zien. Ik ben nu 75,5kg bij 1.70m lengte.
 
ziet er netjes uit, maar volgens mij hou je best veel vocht vast lijkt me
 
Deze manier van poseren en de verlichting (schaduw) vertekend veel. Beter ga je recht voor de camera staan met een paar standaard poses. front & back.

Hoe zijn je benen? Je lijkt namelijk wel 10kg zwaarder..
 
Ik ben benieuwd naar benen, volgens mij zijn die slecht
 
Laatst bewerkt:
Gezien je trainingstijd had je idd er meer uit kunnen halen, niet veel progressie gemaakt sinds de contest?
 
Mooi, bro! Heb net dezelfde stats als jou maar zie er toch een heel stuk kleiner uit, hoor.
 
Gezien je trainingstijd had je idd er meer uit kunnen halen, niet veel progressie gemaakt sinds de contest?

Jawel ik maak wel progressie maar ik kom inderdaad geen 10kg per jaar aan.
Ik train nog altijd hard, en mijn eten zit ook wel goed.
Het zijn dan wel misschien vier jaar geweest dat ik train. Maar ik train wel goed en eet ook goed, dit is misschien het maximale wat ik eruit kon halen. Niet iedereen komt heel makkelijk bij. Ik heb al flink moeite gedaan voor wat ik heb bereikt.

Benen zit ook wel goed, weet je wat ik shoot dit weekend nog wel wat nieuwe pics+benen plus vereisten over verlichting.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen commentaar maar feedback: lastig de verhoudingen tussen de spiergroepen te zien op deze foto!
 
Jawel ik maak wel progressie maar ik kom inderdaad geen 10kg per jaar aan.
Ik train nog altijd hard, en mijn eten zit ook wel goed.
Het zijn dan wel misschien vier jaar geweest dat ik train. Maar ik train wel goed en eet ook goed, dit is misschien het maximale wat ik eruit kon halen. Niet iedereen komt heel makkelijk bij. Ik heb al flink moeite gedaan voor wat ik heb bereikt.

Benen zit ook wel goed, weet je wat ik shoot dit weekend nog wel wat nieuwe pics+benen plus vereisten over verlichting.
:thumbs: naturel gaat langzaam :(
 
wat meten je armen nu? ben zelf ook 1,70 weeg nu 67kg omdat ik al licht heb gecut zodat ik er nog 2 a 3 maanden tegenaan kan;) maare ziet er best buff uit me die arm zo;)
 
Back
Naar boven