AndroidHealthClinic

Paar foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

arievh

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
204
Waardering
0
Ok ik heb zelf ff wat fotos van mezelf gemaakt ??? LoL
Ik trainde vanaf me 15e tot me 17e ben daarna gestopt, ben nu 21.
Ik train sinds Februari alleen toen nog niet echt serieus en kneusde me schouder in juni. Ben eind juli begin augustus serieus bezig gegaan. Heb nu een scheurtje in me rechtkant borstbeen aanhechting (Heb al een tijdje niet getraint).Foto's 24 oktober 2002


Dit is een foto van me rechter arm:

[Abeelding niet meer beschikbaar]


Dit is een foto van de voorkant (Duh) De blessure is een beetje te zien aan me rechter kant van me borstspier. Die ziet er anders uit dan me linker kant. Aanspannen kan ik niet door de blessure dus het is niet een super foto LoL (He een timer functie op de camera :P):

[Abeelding niet meer beschikbaar]


Hier nog een foto van de voorkant maar dan de essentie op de lange ruchtspier die je aan de voorkant kan zien (Ja ik weet het niet helemaal recht op die foto maar ja ik moet die foto zelf maken. Zoals je ziet zie je me armen naar voren daar had ik de camera in me hand) :

[Abeelding niet meer beschikbaar]


Dit is dus een foto van me rug ik heb hem gemaakt via de timer op me camera. Ik zie nu voor het eerst me rug en moet zeggen dat ik m zelf al aardig mooi vind :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Me rug is vrij sterk. Ik kan lekker veel gewicht met me rug pakken. Echter heb ik hier nooit super veel aan gedaan :D


Ok ik heb ff een foto gevonden die door me ex vriendin is gemaakt toen we op vakantie ware. Ze wou persee dat ik me spieren ff aanspande dus dat deed ik en ze maakte een foto lol. Deze foto is toen ik +/_ 18 jaar jong was.(nu dus 21) ik had toen al dik een jaar niet meer getraint. Het is wel een kleine foto maar meer kan ik er niet van maken.
Op dit fototje was ik 185 cm en woog zo'n 58 a 59 kilo.

[Abeelding niet meer beschikbaar]


Rug/borst omtrek: 110 cm
Biceps: 35/36 cm
Mijn lengte is +/_ 185 cm
Gewicht: 70 Kg
Vet % < 4% (Niet meet baar)

*Edit: Status
*Edit 2 : Foto van rug erbij.
*Edit 3 : Foto van lang geleden erbij :D
 
Ziet er goed uit.;)
Wat is je status (gewicht, lengte)
 
schat het vet% rond de 9%

maar ziet er cker goed uit....
 
Netjes hoor arie. ben ook ecto. ff flink dooreten en kijken wat we er van de zomer van zien! ik hoop dat ik er een kilotje of 4 bij pak ;)
 
Thanks NewbieNeo en Juriaan 4 de compliments :D

-NewbieNeo ik heb het vet percentage laten meten op me sportschool met een electronisch ding die je voor je moet houden, als je vet percentage 4% of lager is geeft hij een error aan, dat was dus bij mij ook het geval.

-Juriaan ecto is dat je niet snel spier massa en gewicht kan gainen (En lange en armen en benen enzo :s en nog wat :P). Ik heb dit na 3 maanden trainen en ben 9 kilo aangekomen in 3 maanden (Zonder AAS natuurlijk alleen puur natuur :D). Ik weet dat ik wat ecto in me heb maar ook wat menso. Want ik groei super snel kwa sterkte en als ik ff wat meer eet vliegt me gewicht ook meteen omhoog. Ik eet nu veel te weinig.
Ik train nu met een paar kameraden mee die iets van 1,5 a 2 jaar nu achter elkaar trainen en ik heb ze al ingehaald, kwa sterkte en kwa spieren. Ik begon 3 maanden geleden met bankdrukken op 3x8 50 kg en ik zit nu op 3x8 80 kg. Jammer genoeg kan ik IVBM blessure nu even niet trainen. Als deze blessure niet was geweest kan ik met zekerheid zeggen dat ik het einde van het jaar 90 kilo kon drukken (In vergelijking hoe het nu ging).
Als ik nu meer eet kan ik het einde van het jaar 75 a 80 kilo wegen. Echter heb ik hier niet heel veel zin in. Omdat ik het liever langzaam opbouw. Dus steeds iets meer eten.

PS: Juriaan : Ik ben dezelfde arievh als dat andere board (startpagina fitness.je weet wel)
 
Laatst bewerkt:
Ja ben ecto, maar is me gelukt in 1 maand toch 3 kilo te pakken, voriger maand dus hoop voor de zomer toch wel ipv 74 wel min 80 droge massa te hebben!
 
Ja ben ecto, maar is me gelukt in 1 maand toch 3 kilo te pakken, voriger maand dus hoop voor de zomer toch wel ipv 74 wel min 80 droge massa te hebben!

Tsja, maar ik geloof niet echt zo in die lichaams bouwen. Ik bedoel hiermee te zeggen dat niet iemand alleen ecto of menso of zoiets is.
Voor mij is het niet moeilijk om zwaarder te worden. Ook is het voor mij niet moeilijk om snel sterk te worden. Toch heb ik een ecto uiterlijk.
IK at eerst ook schandalig weinig, ongeveer 2 bruine boterhammen op een dag en wat warm eten. Nu eet ik nog schandalig weinig nu eet ik 6 bruine boterhammen (soms 8 tis maar net of ik zin heb) en een bord vol warm eten. Dit is natuurlijk VEEL te weinig :eek: . Misschien wat tips om op 4000 kcal (was het toch of zo?) te komen? Want ik vrees dat ik nu maar op 1000 zit maximaal :(
Ik at eerst express niet zoveel omdat ik iedereen maar dik vond en ik wou lekker dun blijven. Maar nu denk ik niet meer zo en wil nu dus langzaam (paar kilo per maand)Zwaarder worden. Met wat ik nu eet lukt dat ook wel. Echter als je meer eet gaat de massa nog sneller en daarom die 4000 a 5000 kcal vraag :D

PS: Maar ik wil niet super zwaar worden. Dus als ik nu op die 4000 a 5000 kcal kom dan denk ik eigenlijk dat ik ineens super snel zwaar word ???
 
Laatst bewerkt:
WOW met zo weinig eten zoveel aankomen. Lees eens door het voedings forum heen wat anderen eten. etc.

Zelf vind ik noodles een lekker tussendoortje en brinta of havermout word ook veel gegeten
 
Ziet er goed uit.
En je eetgewoonte was en is idd weinig.
Ik at eerst ook vaak alleen warm eten op een dag en zondags moest ik zelf friet halen en vergat ik gewoon om te doen.
Naderhand ging ik steeds meer naar de friettent en werd nog neit dikker. Nu ik begonnen ben te trainen kreeg ik heir de info meer te eten en sindsdien ging het trainen veel beter. ik zat eerst rond de 55 kilo, door het weg laten halen van mijn verstandskiezen dit jaar ben ik zelfs naar 49 kilo gegaan en ik moest dit 2 keer en toen heb ik me eigen maar niet gewogen omdat ik het te erg zou vinden het te zien. dus ik houd 49 aan als mijn minimum gewicht bij deze lengte 1.87 wat ik heb gewogen. Ik zit nu aan de 66.5 kilo na een half jaartje. Het scheelt echt enorm veel wat je eetgewoonte is. Gewoon doorbulken en massa opbouwen. Het jammere is dat de buikspieren er minder gedefineerd van uit gaan zien vind ik.
Maar ja die komen wel weer terug als het cuttingtijd is.

Succes met de training en bulk ze !!!!!
 
Ziet er goed uit.
En je eetgewoonte was en is idd weinig.
Ik at eerst ook vaak alleen warm eten op een dag en zondags moest ik zelf friet halen en vergat ik gewoon om te doen.
Naderhand ging ik steeds meer naar de friettent en werd nog neit dikker. Nu ik begonnen ben te trainen kreeg ik heir de info meer te eten en sindsdien ging het trainen veel beter. ik zat eerst rond de 55 kilo, door het weg laten halen van mijn verstandskiezen dit jaar ben ik zelfs naar 49 kilo gegaan en ik moest dit 2 keer en toen heb ik me eigen maar niet gewogen omdat ik het te erg zou vinden het te zien. dus ik houd 49 aan als mijn minimum gewicht bij deze lengte 1.87 wat ik heb gewogen. Ik zit nu aan de 66.5 kilo na een half jaartje. Het scheelt echt enorm veel wat je eetgewoonte is. Gewoon doorbulken en massa opbouwen. Het jammere is dat de buikspieren er minder gedefineerd van uit gaan zien vind ik.
Maar ja die komen wel weer terug als het cuttingtijd is.

Succes met de training en bulk ze !!!!!

Woow 187 en 49 kilo? Das wel heel erg weinig.
Ja ik at eerst gewoon maar 2 boterhammen en wat warm. Nu die 6 bruine boterhammen kom ik zeer snel aan. Die 6 broodjes zijn ook nog eens zonder beleg. Dus als ik dit met beleg zou doen ( ik had laatst even 3 dagen met beleg gedaan ik ik had zo 1,5 kilo erbij :D ) dan gaat het nog beter :D
Maar ik zal eens ff kijken bij voeding. Meestal heb ik ook niet zoveel zin om veel te eten. Alleen als het later op de dag word begin ik een honger gevoel te krijgen.
 
Originally posted by avg
Nu ik begonnen ben te trainen kreeg ik heir de info meer te eten en sindsdien ging het trainen veel beter. ik zat eerst rond de 55 kilo, door het weg laten halen van mijn verstandskiezen dit jaar ben ik zelfs naar 49 kilo gegaan en ik moest dit 2 keer en toen heb ik me eigen maar niet gewogen omdat ik het te erg zou vinden het te zien. dus ik houd 49 aan als mijn minimum gewicht bij deze lengte 1.87 wat ik heb gewogen. Ik zit nu aan de 66.5 kilo na een half jaartje.
:eek: :hair: 49 kg bij 1.87! Ik vond mezelf te licht .. Op die foto van juli (mijn thread op dit board) woog ik ook 49 kg, maar ik ben dan ook 1.64m...
 
Tjah het geheim is gewoon weinig tot niets eten.
Ok toen ik van 55 naar 49 ging was dat binnen 1 week gebeurt door het weg laten halen van de verstandskiezen kon ik gewoon moeilijk eten. Ik heb 2 weken lang bijna niet gegeten enkel af en toe wat pudding en kibbeling beide zijn lekker zacht. De 2de keer voelde ik me nog beroerder toen ik de andere verstandskiezen moest laten trekken, ik ben na een week terug gaan werken en heb dit niet lang vol kunnen houden en was weer een ruime week thuis ziek. Ik vermoed dat ik toen zelfs minder woog.

Maar nogal een verschil dus met begin dit jaar en nu vinden jullie ook niet? Met deze hobby behaal ik tenminste wel wat resultaat.

Het grappige is als ik nu naar mijn buik kijk vind ik soms gewoon te dik en dat is vervelend want ik weet gewoon dat het niet zo is.

Juriaan en weg2 hebben foto's gezien van mijn buik en geen van jullie vond hem te dik toch?
 
In 1 week 6 kilo afvallen. Ik denk dat sommige mensen hiervan dromen :P.
Maar het is zeker goed dan je nu weer aardig op gewicht bent.

Ik ben door omstandigheden een aantal jaar geleden ook super veel afgevallen en woog tot iets van 55 kilo alleen toen voelde ik me al half dood en kon amper een stap verzetten.
Gelukkig haalde ik dat in een paar weken weer op.
 
Ik heb ff snel gekeken hoeveel Kcal ik ongeveer per dag binnen krijg en ik schrok me dood (figuurlijk natuurlijk :D) Ik zit onder de 1000 Kcal :( als ik 5 x zoveel moet eten DAMN, dat lukt me gewoon nooit. (En met deze lage hoeveelheid kom ik toch nog steeds aan)
Ik moet maar eens serieus met me voeding bezig.:D
 
Voeding is zeer belangrijk heb ik wel gemerkt.
En als je te weinig binnenkrijgt als wat je nodig hebt kun je altijd nog shakes gebruiken.

Mmm een droom was het niet voor me eerder een nachtmerrie, daarom durfde ik me de 2de keer ook niet te meten. Ik denk dat de pijnstillers (ibuprofhen) er ook mee te maken hadden.

Als ik gewicht kwijt wil zal het me niet veel moeite kosten denk ik.
 
Originally posted by arievh
Ik heb ff snel gekeken hoeveel Kcal ik ongeveer per dag binnen krijg en ik schrok me dood (figuurlijk natuurlijk :D) Ik zit onder de 1000 Kcal :( als ik 5 x zoveel moet eten DAMN, dat lukt me gewoon nooit. (En met deze lage hoeveelheid kom ik toch nog steeds aan)
Ik moet maar eens serieus met me voeding bezig.:D

Je kunt denk ik beter langzaam opvoeren. Waarschijnlijk heb je door het weinige eten je stofwisseling zo laag gemaakt dat je nu zelfs aankomt met 1000 kcal per dag. Dat is echt extreem weinig, zeker voor jou lengte.
 
Back
Naar boven