Fitness Seller

Paar foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by arievh
Thanks NewbieNeo en Juriaan 4 de compliments :D

-NewbieNeo ik heb het vet percentage laten meten op me sportschool met een electronisch ding die je voor je moet houden, als je vet percentage 4% of lager is geeft hij een error aan, dat was dus bij mij ook het geval.

-Juriaan ecto is dat je niet snel spier massa en gewicht kan gainen (En lange en armen en benen enzo :s en nog wat :P). Ik heb dit na 3 maanden trainen en ben 9 kilo aangekomen in 3 maanden (Zonder AAS natuurlijk alleen puur natuur :D). Ik weet dat ik wat ecto in me heb maar ook wat menso. Want ik groei super snel kwa sterkte en als ik ff wat meer eet vliegt me gewicht ook meteen omhoog. Ik eet nu veel te weinig.
Ik train nu met een paar kameraden mee die iets van 1,5 a 2 jaar nu achter elkaar trainen en ik heb ze al ingehaald, kwa sterkte en kwa spieren. Ik begon 3 maanden geleden met bankdrukken op 3x8 50 kg en ik zit nu op 3x8 80 kg. Jammer genoeg kan ik IVBM blessure nu even niet trainen. Als deze blessure niet was geweest kan ik met zekerheid zeggen dat ik het einde van het jaar 90 kilo kon drukken (In vergelijking hoe het nu ging).
Als ik nu meer eet kan ik het einde van het jaar 75 a 80 kilo wegen. Echter heb ik hier niet heel veel zin in. Omdat ik het liever langzaam opbouw. Dus steeds iets meer eten.

PS: Juriaan : Ik ben dezelfde arievh als dat andere board (startpagina fitness.je weet wel)

Je bent een leugenaar... niemand kan op 3 maanden tijd, (naturel) van 50 naar 80kg gaan. Onmogelijk.
 
Je bent een leugenaar... niemand kan op 3 maanden tijd, (naturel) van 50 naar 80kg gaan. Onmogelijk.

Nou het is wel zo :) En waarom zou dat niet kunnen dan volgens jou? En ik gebruik niks. 5 x per week trainen drukte eerst 3 x in de week. Kan makkelijk.
 
Kan idd makkelijk.
Toen ik begon (1e keer ooit in de sportschool) drukte ik ook 50 60 kilo ofzo
3 maandjes later setjes van 100 en 1RM van 120....
Het is alleen jammer dat je alleen in het begin zo snel vooruit gaat....

Dus ik zou een beetje uitkijken met iemand zomaar voor leugenaar uitmaken :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Ja precies.
Dat is wel jammer ja. Maar ja ik ging nog wel snel vooruit. Dus nergens last van nog :D
 
Wel, dan heb jij een enorme aanleg om sterk te worden.
Maar heb je vroeger ook getraind? Als je voor het eerst nu traint, en na 3 maanden 30 kilo meer kan bankdrukken. Dan is dat een hele prestatie.
 
Wel, dan heb jij een enorme aanleg om sterk te worden.
Maar heb je vroeger ook getraind? Als je voor het eerst nu traint, en na 3 maanden 30 kilo meer kan bankdrukken. Dan is dat een hele prestatie.

Als je de thread leest dan zie je dat ik "vroeger" ook heb getraint ja. Vanaf me 15 tot me 17 of zo toen drukte ik 70 kg of zo.
 
Oh, nu begrijp ik het...
 
vind dat niet eens zo gek die vooruitgang, begon zelf zo'n 4 maanden geleden met bankdrukken en haalde toen 50/60 kg....
nu lukt 95 me makkelijk en 1RM 105...
 
je rug is mooi getekent.. alleen de rest is niet zo gespierd als je rug.. probeer daar wat meer op te richten..
 
Wel als je 100% geeft en ooit al eens eerder dat niveau hebt gehaald.

Originally posted by Geoffke


Je bent een leugenaar... niemand kan op 3 maanden tijd, (naturel) van 50 naar 80kg gaan. Onmogelijk.
 
Trouwens, vooral trapezius is goed, verder toppie en doorgaan natuurlijk :D
 
Back
Naar boven