MuscleMeat

Paar fototjes van moi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pinodambini

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
397
Waardering
0
Hieronder een paar fototjes van moi. En het mag wel duidelijk zijn, ik ga komende maanden eerst nog wat massa trainen, en daarna cutten als ik weet niet wat, ff me 23% vet naar beneden halen tot hopelijk 12 of 13%.

[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
zeer goed frame om heel wat massa op te kweken ..
veel succes
 
Ik zou eerst gaan cutten en dan pas massa op bouwen!
 
Idd goede basis om massa op te bouwen.
Ik zou wel gaan bulken, maar met grenzen, dus zo zuiver mogelijke calorieen i.e. geen suikers, verzadigde vetten en natuurlijk hard trainen en genoeg rust.
 
Je hebt een serieus potentieel om er verrekt gespierd bij te gaan lopen...wees blij en maak er dan ook gebruik van!
Succes en ik zou in jou plek ook eerst cutten
 
Originally posted by robrecht10
Je hebt een serieus potentieel om er verrekt gespierd bij te gaan lopen...wees blij en maak er dan ook gebruik van!
Succes en ik zou in jou plek ook eerst cutten

Mee eens.
Je hebt een goede bouw.
Succes.
 
Vind het altijd zo leuk dat iedereen hier die een foto post van iemand die een hoog vet% heeft ineens potentie heeft..

Lachen met jullie.. kijk naar zijn huid.. zo glad als een babytje.. dat betekend dat hij een hoog oestro gehalte heeft.. en dus helemaal niet potentie heeft..

Maar verder zie je er redelijk uit.. en je kan er zeker wat van maken..
 
Originally posted by Hulk
Lachen met jullie.. kijk naar zijn huid.. zo glad als een babytje.. dat betekend dat hij een hoog oestro gehalte heeft.. en dus helemaal niet potentie heeft...
Wacht ff. Waarom wil een gladde huid dat zeggen? Welk soort moet je dan hebben om wel potentieel te tonen? Acné?
 
Iemand met een groene huid heeft veel potentieel ;)
 
Achja lekker glad, hoef me rug niet te epileren :P

Maarja, eerste keer ooit gehoord dat huidtype iets met spieren te maken heeft, maar toch leuk. ;)
 
?! Das weer wat nieuws voor mij!
Ik kan het wel enigzins begrijpen, en hoop vooral dat je me hier wat meer over kunt vertellen... of nog beter een voorbeeld kunt geven (foto`s van iemand zonder baby huidje).
Benk wel erg benieuwd naar, en wat versta je dan onder iemand met een NIET babyhuidje... puisten... haren, kloven, schilfers :D ???

Originally posted by Hulk
Vind het altijd zo leuk dat iedereen hier die een foto post van iemand die een hoog vet% heeft ineens potentie heeft..

Lachen met jullie.. kijk naar zijn huid.. zo glad als een babytje.. dat betekend dat hij een hoog oestro gehalte heeft.. en dus helemaal niet potentie heeft..

Maar verder zie je er redelijk uit.. en je kan er zeker wat van maken..
 
Het is logisch...vrouwen hebben een gladde en zachte haarloze huid...en hebben een hoog oestro gehalte.
Als mannen dus weinig haar en een gladde/zchte huid hebben dan is hun oestro gehalte vrij hoog wat maakt dat ze gemakkelijk vet en water vasthouden zodat er minder spierdefenitie is.
Dit wil echter niet zeggen dat ze niet kunnen groeien.
 
Tja...daar moet ik Hulk en T toch wel een beetje gelijk in geven. Maar goed, ik zou zeggen werk aan de winkel bro! Gewoon gaan knallen...en zeker niet meteen cutten.
 
Is het niet zo dat wanneer je een hoog vet% hebt je oestro gehalte voger ligt. Daarom zou ik zeggen eerst cutten.
 
Het is logisch...vrouwen hebben een gladde en zachte haarloze huid...en hebben een hoog oestro gehalte.
Als mannen dus weinig haar en een gladde/zchte huid hebben dan is hun oestro gehalte vrij hoog wat maakt dat ze gemakkelijk vet en water vasthouden zodat er minder spierdefenitie is.
Dit wil echter niet zeggen dat ze niet kunnen groeien..


Kijk naar mij ik groei ook amper LOL
 
Gelukkig heb ik genoeg konthaar om het onbrekende borsthaar gedeelte op te vullen :D
 
Ja dat zou ik ook wel eens willen weten eigenlijk.

Gaat door een hoog vet percentage nou je oestro gehalte omhoog, of heb je oa door een hoog oestro gehalte een hoog vet percentage??

Ik heb een vet percenatage van 20 % en mij is aangeraden om nog niet te gaan cutten omdat spierweefsel opbouwen met een hoog vet percentage beter gaat, maar hier hoor ik geluiden dat dat niet zo hoeft te zijn?
 
Originally posted by Vuurvogel


Gaat door een hoog vet percentage nou je oestro gehalte omhoog, of heb je oa door een hoog oestro gehalte een hoog vet percentage??

Beide...


Originally posted by Vuurvogel

Ik heb een vet percenatage van 20 % en mij is aangeraden om nog niet te gaan cutten omdat spierweefsel opbouwen met een hoog vet percentage beter gaat, maar hier hoor ik geluiden dat dat niet zo hoeft te zijn?

Om iedeaal spieren op te bouwen kan je het beste rond de 15% zitten. Liever niet véél hoger, want dan brengt het zoals je ziet ook weer nadelen met zich mee. Ook zal dan het cutten langer duren, waardoor je weer makkelijker spiermassa kwijtraakt.
 
Back
Naar boven