MuscleMeat

Paar fototjes van moi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

eerste keer dat je te horen krijgt dat huidtype iets te maken heeft met je spieren? mmmm..
dan moet je nog veel leren.. en dan. dan zal je wel groeien..
 
Waar kan je dan info vinden over spiergroei met betrekking tot huidsoort? Als dat echt met elkaar te maken heeft dan wil ik mij daar wel in verdiepen.

Vindt dat ik op zich redelijk groei nog, ben in een paar maanden tijd niet echt veel kilo's kwijtgeraakt maar wel een aantal kilo's vet, wat dan denk ik ook zegt wat spier erbij (misschien ook wat vocht?)

Zal binnenkort, denk begin februari nog wat foto's neerzetten, ook puur voor de vergelijk met de eerste foto's die er nu staan.

Verwacht alleen geen massa's spieren ofzo ;)
 
Originally posted by Hulk
eerste keer dat je te horen krijgt dat huidtype iets te maken heeft met je spieren? mmmm..
dan moet je nog veel leren.. en dan. dan zal je wel groeien..

Maar hoe zit dat dan precies. Ik weet dat testosteron verantwoordelijk is voor bv acne. Dus mensen met veel acne hebben een minder gladde huid? Ik dacht dat hun huid gewoon makkelijker reageerdt op hormonale veranderingen, maar dat de hoeveelheid daarmee niet zoveel te maken had.
 
Testosterone zet om in andere hormonen die dan weer een werking hebben op de huid, meestal androgenen.
Zo kan je meer acne krijgen, lichaamsbeharing, een dikkere , stevigere en vettere huid,...
Vrouwen hebben bijna geen androgenen omzetting en hebben dus niet die hormonale uitwerking op hun huid waardoor die zacht, soepel en onbehaard blijft.
Daarom dat jonge vrouwen in de pubertijd door even de testosterone stijging wel last krijgen van vettige huid, beharing op bepaalde plaatsen, acne etc.
Sommige mannen hebben een zachtere, onbehaarde huid en hebben dus ook minder de mannelijke kenmerken als spiergroei doordat testosterone ook daarvoor verantwoordelijk is..
 
Aha, maar wat gebruiken die wedstrijd BB'ers dan om een gladde huid te krijgen (voor een wedstrijd bv)? Met al die anabolica zal je huid niet gladder worden, maar op foto's ziet hun huid er meestal wel glad uit.
 
Gewoon, Veet ed. en verder een tan product om het een glans en bruin kleurtje te geven.
 
weet je wat ik vind... dat ie z'n buro moet opruimen :P
Trouwens zo oud is ie nog niet waarschijnlijk moet test productie nog goed op gang komen.
 
Originally posted by admin
Testosterone zet om in andere hormonen die dan weer een werking hebben op de huid, meestal androgenen.
Zo kan je meer acne krijgen, lichaamsbeharing, een dikkere , stevigere en vettere huid,...
Vrouwen hebben bijna geen androgenen omzetting en hebben dus niet die hormonale uitwerking op hun huid waardoor die zacht, soepel en onbehaard blijft.
Daarom dat jonge vrouwen in de pubertijd door even de testosterone stijging wel last krijgen van vettige huid, beharing op bepaalde plaatsen, acne etc.
Sommige mannen hebben een zachtere, onbehaarde huid en hebben dus ook minder de mannelijke kenmerken als spiergroei doordat testosterone ook daarvoor verantwoordelijk is..
Klinkt op zich logisch, maar hoe verklaart dat dat ik sommige van die 'mannelijke' kenmerken wel heb, en andere niet? Ik heb met mijn 26 veel minder acné dan in de puberteit, maar weg is het zeker niet, heb het in sommige delen van mijn cyclus vooral nogal op mijn schouders en rug, ik ben al bang dat mensen denken dat ik AS spuit ;) En vetaanzet gebeurt bij mij vooral op de buik, niet op de heupen, hetgeen ook erg mannelijk is. Mijn heupen zijn trouwens ook nogal smal, altijd geweest, schijnt ook al iets met oestrogeen vs testosteron te maken te hebben? Maar mijn huid is wel onbehaard, beh. op de vrouwelijke plaatsen, en vooral mijn buik en benen glanzen alsof ik ze elke dag 3x insmeer met bodylotion ;) Ben ik nou half man, half vrouw of hoe zit dat? ??? :D ;)
 
oneee... toch geen identiteitscrisis :D
 
Dat kan wijzen op een iets andere ratio van oestro/test, acne krijg je trouwens vooral door schommelingen in de coïtushormonen, las ik onlangs ergens.
 
:D dan blijven bij mij die coïtushormonen al erg lang schommelen.

groeten bigboy25.
 
haha precies, bij mij altijd nog wat in mijn nek, op mijn borst en op mijn schouders en rug, maar moet zeggen dat wat geelwortel op zich redelijk helpt daartegen!

Maar heb op internet al wat rondgezocht over huidtypes mbt spiergroei, maar heb eigenlijk niks kunnen vinden. Dus ik weet niet of iemand nog boeken ofzo daarover weet? Wil mij daar namelijk wel in verdiepen.

Alvast bedankt!
 
Dit is wel een interessant onderwerp. Ik heb namelijk ook een zachte huid en weinig haar op mijn lichaam maar ik ben wel veel gegroeid in de tijd dat ik fitness. Zal binnenkort effe foto's plaatsen.

Heeft er iemand nog bronnen gevonden?
 
Originally posted by admin
Dat kan wijzen op een iets andere ratio van oestro/test, acne krijg je trouwens vooral door schommelingen in de coïtushormonen, las ik onlangs ergens.
Ja, en volgens mij klopt het ook wel wat iemand hier zei, dat sommigen een huid hebben die gevoeliger is voor test dan anderen. Want ook al heb ik in mijn puberteit best wel veel puistjes gehad, ik had natuurlijk nog steeds veel minder test dan jongens met weinig of geen acne.
 
Zeker speelt je huidtype een sleutelrol.
Er zijn ook mannen met normale tot zelfs positieve test levels en toch weinig acné.
Een vettige/acné-gevoelige huid kan ook gewoon een aangeboren iets zijn.
 
ALs huidtype iets uitmaakt, maakt het dan ook iets uit hoe dik je botten zijn? Mijn polsen zijn erg dun bij mij.
 
Hier alvast een fototje van halverwege de maand, is nog niet veel vet bij mij vanaf maar volgens de vetmeter op de sportschool gaat het de goede kant op :)

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Dit is een foto van november:

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
wat voor vetmeter hebben ze daar bij jou op sportschool?

ben gewoon benieuwd want ik zie geen verschil tussen de foto's
 
Nou, ik zie dat zijn gezicht er ietsjes minder vol uitziet.. het verschil is niet heel groot, maar wel aanwezig.
Zet 'm op Pinodambini!

Espi (sinds maart-02 13 kg kwijt, waarvan 8 kg in de laatste 3 maanden)
 
Wilden et al zeggen, zijn hoofd is iets minder bol.

Going slow, but steady!
 
Back
Naar boven