AndroidHealthClinic

Paar fototjes van moi

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat een lichte daling van vetpercentage, beh. in het hoofd idd, meer in de buik dan in de borst/armen te zien zal zijn (dus niet op deze foto's). Klopt dat, pinodambini?
 
Ja dat klopt wel ja, kan sinds deze maand weer maatje 32 spijkerbroek aan (was 34), maar ik ben pas vanaf 1 januari begonnen met het cutten, dus daarom is er niet zo heel veel van te zien nog, daarbij ook nog dat ik met de kerstdagen heb lopen schranzen ;)

Ik zou niet weten wat voor merk vetmeter het is bij onze school, ik zal morgen wel ff kijken wat voor een het is. :)

Maar wil nu afvallen van 98 (zoveel weeg ik nu nog) naar ongeveer 80 kilo, zal wel aantal maandjes duren, maat moet hopelijk lukken. :)
 
Ik zie ook vooral verschil in gezicht in de 2 foto`s.
Is al een goede voorruitgang voor 2 weken.
Ziet er echt al veel beter uit!
 
zie ook nog dat ie z'n buro nog niet opgeruimd heeft :D

maar je houd hoofd anders op de foto's ... ik zie het ook nog niet echt... plaats ff een pic eind febr.
 
Is goed, dan komt ie er eidn februari, hopen dat er heel wat vanaf is dan :)

en het bureau komt nog wel een keertje haha
 
idd. want als je 95 kg al kunt pressen dan moet er zeker wel wat te zien zijn.
 
95 is de max he, 1rm :) Maar 80 is bij mij nu nog de top met normale setjes.

Maar als ik nu al onder mijn vet voel en de borstspieren aanspan dan voel je aardig wat. Ik zal wel ff een fototje van een paar jaar geleden opzoeken voor alle shit begon en ik ook al aardig tijdje trainde. Hoop het er zo op te kunnen zetten. :)
 
Back
Naar boven