AndroidHealthClinic

Paar GH ervaringen van mensen

Bezoekers in dit topic

Champ

Competitive Powerlifter
15 jaar lid
Lid geworden
21 jan 2003
Berichten
3.898
Waardering
41
Lengte
1m87
Massa
130kg
Voordat er verschillende misverstanden ontstaan over GH.
Zou ik graag mensen willen vragen hier hun ervaringen te delen.

GH wordt veel gebruikt als verjongings kuur.. Idereen ken de reclames wel die je elke dag over e-mail krijgt
Dus daar ga ik niet verder op in.

Gh herstel je lichaam

Ik ken een vrouw die nu a 2 jaar een probleem heeft met haar baarmoeder en daardoor elke dag ongesteld is.
Dat is erg vervelend vooral tijdens de coïtus :p
Na een chemische curretage in het ziekenhuis is het bloeden 3 dagen gestopt.
Daarna begon het weer.
Nu door gebruik van een GH dosering van 2ui per dag is het bloeden gestopt na 1 week. sinds dien is er geen bloed meer gekomen behalve tijdens de normale menstruatie cyclus.
De artsen hebben haar niet kunnen helpen en GH wel.

Ze heeft nu na 6 weken geen lichamelijk afwijkingen opgelopen, behalve dat haar haar weer glimt en haar nagels sterker zijn en sneller groeien.

GAsten zoals R.Coleman nemen doseringen van ver boven de 10ui per dag.. tja bij 20ui per dag dan gaan je ingewanden idd wel groeien..
Maar ja als je onder de 10ui ED zit..

Meer mensen ervaringen?
 
Ja, in combinatie met AS + slin ben ik 15 kg aangekomen, en heb daar 12 kg van overgehouden.

Ik vergeet nog te vermelden dat dat verhaaltje over uitzetting van de ingewanden BULLSHIT is.
Dit is nooit bewezen, mijn buik werd ook voller/dikker tijdens de kuur, mijn vrienden ook gelijk lachen, zie je wel, je krijgt zo'n Coleman buik.
Dit komt echter gewoon door de 8000+ cals die je per dag eet. daardoor rekt je maag op.
Het is bij mij nu al weer bijna helemaal afgezakt. (+/- 3,5 maand na mijn kuur)
 
Laatst bewerkt:
Goed spul, als je inderdaad met slin kan gebruiken om bio-actieve IGF-1 en MGF in de spieren aan te maken, anders is het natuurlijke dure onzin.

Het probleem is, waar je met AAS een veilig en wel-overwogen pad kan nemen dat je leven verlent en de kwaliteit ervan verhoogt, valt GH niet te verzoenen met een gezonde levensT.

GH en IGF-1 zijn al vaak genoemd als bijdragende factoren in verschillende soorten kanker. Omdat je een ongecontroleerde toename van het aantal cellen toestaat, kan een eventueel dociel kankergen opeens een kanker worden. Dit zijn dingen die we met de huidige wetenschap niet kunnen voorspellen. Net zoals je met roken je kansen op longkanker vervijfdubbelt, verhoog je met GH/IGF-1 je kans op nagenoeg alle variaties van kanker.

Dit soort producten (GH, insuline, etc) zouden enkel in het profmilieu mogen gebruikt worden.
 
Groot gelijk BC, dit geld ook voor Synthol vind ik.
 
Back
Naar boven