AndroidHealthClinic

Paar nieuwe homevideos

Bezoekers in dit topic

Ik ga meestal even kijken na het bezoek aan de plaatselijke kroeg hier
villa vinnik saaie boel, te doorsnee volk daar
Waar ga jij dan heen zoal?
Duitsland , Helden?

Sinds ik eend ken ga ik eigenlijk niet echt meer uit :o kom niet verder dan de kroeg hier in het dorp. Voorheen ging ik elke week naar time-out maar ook dat is niets meer. Allemaal kleuters van 15 16 die daar rondrennen. Ging ook wel eens naar carte blanc. Mega tent met een f*cking paal op het podium :D Dat vond ik wel leuk ja :D
 
Sinds ik eend ken ga ik eigenlijk niet echt meer uit :o kom niet verder dan de kroeg hier in het dorp. Voorheen ging ik elke week naar time-out maar ook dat is niets meer. Allemaal kleuters van 15 16 die daar rondrennen. Ging ook wel eens naar carte blanc. Mega tent met een f*cking paal op het podium :D Dat vond ik wel leuk ja :D

Dus jij bent wel into the harcore-muziek

E-dry is wel vette tent in Geldern ging ik paar jaar terug vaak heen
 
Dus jij bent wel into the harcore-muziek

E-dry is wel vette tent in Geldern ging ik paar jaar terug vaak heen

Och ik hou zo een beetje van alle muziek. Maar je hebt in carte blanc niet alleen een hardcore ruimte maar ze draaide in die grote tent bubbling. :D so i've shaked my ass :D
E-dry trekt me al niet meer door al die verhalen. Teveel geweld ook door die uitsmijters.
no tnx not for me :)
 
Och ik hou zo een beetje van alle muziek. Maar je hebt in carte blanc niet alleen een hardcore ruimte maar ze draaide in die grote tent bubbling. :D so i've shaked my ass :D
E-dry trekt me al niet meer door al die verhalen. Teveel geweld ook door die uitsmijters.
no tnx not for me :)

:roflol:
Ik ben welleens aan mn oor door die tent getrokken door zoon BEEST
4jaar terug ofzo
Was en mooie tijd
Carte Blanche bennik nog nooit geweest
Waar woon jij dan?
 
:roflol:
Ik ben welleens aan mn oor door die tent getrokken door zoon BEEST
4jaar terug ofzo
Was en mooie tijd
Carte Blanche bennik nog nooit geweest
Waar woon jij dan?

whahaha :D

In reuver :)

Maar mag ik je er heel even op wijzen dat we nu bezig zijn met slowchat en dat mag niet :)
Dus pm me maar ff ofzo ;)
 
Spannend:D
 
Bruute Filmpjes Jaaaaaah
Wij Zijn Gewoon De Gekste Jaaaaaah
Laten Jullie Maar Eens Zien Of Jullie Denken Gekker Te Zijn

Kom Op Twannnnnnnnnnnnn
 
Back
Naar boven