Fitness Seller

Paar nieuwe pics Pascal

Bezoekers in dit topic

Pascal

Ripped Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
1
Heb weer ff een paar nieuwe pics geschoten vanmorgen. Stats zijn nu 1,69cm, 82kg , bf 15% ofzo ?. Bf vind ik nu eigelijk iets te hoog worden, denk dat ik binnekort een klein beetje terug cut naar 78kg ofzo maar dat weet ik nog niet zeker. Echt grote vooruitgang heb ik niet gemaakt, heb voor de zomervakantie door omstandigheden 2,5maanden niet getraind maar heb sinds de vakantie de draad weer opgepakt. Poses zijn weer niet al te best gelukt en belichting is ook een beetje maar het geeft wel een beetje een idee hoe ik er nu voor sta :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Borst en triceps zuigen nog steeds en mn symmetrie is ook nog steeds niet je van het maargoed. Lats zijn wel iets vooruit gegaan heb ik het idee.

Je borst loopt idd wat achter. Triceps vind ik lang niet slecht, hoor! Brute onderarm heb je ook kerel. Bicpeps zijn ook dik.

Ziet er overall gewoon goed uit. Ik zou niet cutten man, gewoon lekker doorbulken, en dan in april of zo beginnen met cutten. Dan ben je volgende zomer echt bruut.

mss een domme vraag maar heb je in het verleden al gekuurd? last van gyno?
verder heb je echt mooie schouders, goed werk!
lol gelijktijdige post tjalle

ik vindt er goe uitzien KLASSE ga zo door

Ga zo door..!!
Hoe lang train je al..(met of zonder voedingschema)

Heel goed voor je leeftijd :thumbup: ga zo door..

Goede beentjes! Voor de rest redelijk buff ook!

Da's echt wel minder dan 15% bf hoor. Gewoon lekker door bulken anders word je nooit groot. De vormen zijn goed alleen je borst is wat minder, maar liever dat dan slechte rug en benen zoals je bij anderen vaak ziet. Komt helemaal goed. :thumbs:

ziet er goed uit, alleen beetje last van gyno...maarja, snijden ze wel weg ;)

Thnx voor de reacties :)

Over de gyno: nope nooit gekuurd had het al voor ik begon met trainen :(

Over het cutten: Ben echt nog aan het twijfelen of ik ga cutten. Ga sowieso niet speciaal voor de zomer cutten ofzo, áls ik ga cutten dan doe ik het gewoon als ik vind dat ik te vet word. In de spiegel vind ik het nu nog wel meevallen maar op de pics vind ik mezelf toch wat aan de vette kant dus vandaar dat ik nog ff twijfel. Mocht ik gaan cutten dan word het sowieso niet meer als 2% ofzo omlaag.

Veder train ik nu 1 jaar en 10 maanden en (natuurlijk) met voedingsschema.

Benen zien er nog netjes uit na zo'n lange periode niet getraind te hebben! Je zal op 13% zitten ofzo. 82kg is ook netjes voor je lengte/leeftijd.

Aaah daar is het "kleine" beest van reuvers weer! Deadlift rug ziet er goed uit, en die benen zeker, maar die onderarm van je slaat alles! hehe netjes man! :D (nu ik nog..motivatie:S) :P

de nieuwe lee priest van de onderarmen himself hehe

idd ik ben ook zwaar jaloers op je beentjes :D

En ik vind je triceps niet zo denderend achterlopen als jij meent...

Pascalletjeuh? Kleine jongens worden groot :p

Jezus man wat ben jij gegroeid, nice done. Ik weet nog toen je voor het eerst op het forum kwam.

goede vooruitgang ;)

Terug
Naar boven